droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Ik heb zelf ook Dutchtone en ik ben daar erg tevreden over.
I''M OUT!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan heb jij dus mazzel. Bij komt er toch echt niks van mtnsms en genie aanOp vrijdag 27 april 2001 11:43 schreef Haontje het volgende:
Wat een onzin dat mtnsms en genie niet werken met smsjes richting Dutchtone. Ik stuur iedere dag smsjes vanaf die sites. Ze komen altijd aan en meestal nog snel ook. Soms zijn er wel problemen met de sites, maar die zijn meestal van korte duur.
Ik heb zelf ook Dutchtone en ik ben daar erg tevreden over.
I''M OUT!!!
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
dan heb jij pech, want met mijn beide d*-abonnementen (allin180 + business) heb ik idd ook nooit problemen met het ontvangen van sms via internet...Op maandag 30 april 2001 11:38 schreef Weurst het volgende:
[..]
Dan heb jij dus mazzel. Bij komt er toch echt niks van mtnsms en genie aan
probeer eens #330*0000#@ om alle blokkades op te heffen, misschien dat dat je probleem is
Verwijderd
Als ik eentje via icq verstuur.
binne 15 seconden is ie op me mobiel
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
wel gehad dan? Hoe heb je het opgelost?Op dinsdag 01 mei 2001 10:04 schreef pven het volgende:
Op [topic=138284] staat iets meer informatie. Ik heb trouwens geen problemen (MEER) met SMS-en vanaf mtnsms naar DutchTone.
Ik zie dan wel dat er dingen zoals berichten "niet actief zijn" is het dan geblokeerd of niet niet? k Kan het daar ook niet uitzetten, maar ik typ het in zonder @. Moet dat wel?Op maandag 30 april 2001 11:48 schreef koen het volgende:
dan heb jij pech, want met mijn beide d*-abonnementen (allin180 + business) heb ik idd ook nooit problemen met het ontvangen van sms via internet...
probeer eens #330*0000#@ om alle blokkades op te heffen, misschien dat dat je probleem is
Ja via hotSms doet ie het wel:), alleen komt alles 2x aan maar dat boeit niet zo. thx.Op vrijdag 27 april 2001 10:58 schreef havana het volgende:
Heb ik ook last van. Mijn vriendin stuurt me via HotSMS.com en dat gaat meestal wel aardig. Genie.nl en mtnsms.com werken nauwelijk naar Prutstone
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde abo als jouw (nummer +32618....) en bij mij werkt alles goed. Vroeger wel eens problemen gehad met ICQ, maar die zijn sinds de vernieuwing allemaal weg.Op donderdag 26 april 2001 19:36 schreef Weurst het volgende:
Hallo, ik heb zo''n Buisness 120 abonement van Dutchtone (lach niet, was gratis) en steeds als ik probeer te sms''en via internet lukt dat niet. Nog nooit eentje aangekomen. Herkennen mensen dit en kennen ze een site waar de sms''en wel aankomen?
HotSMS, Genie en MTN werken dus allen prima
Niets aan gedaan en niet over geklaagd; het heeft zichzelf opgelost.Op dinsdag 01 mei 2001 13:07 schreef Weurst het volgende:
[..]
wel gehad dan? Hoe heb je het opgelost?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Oke, dan w8 ik wel gewoon ff af. Gbruik ik mijn panasonic-koelkast-en-vriezer-in-een met mijn libertel prepaid kaartje wel als sms-machineOp dinsdag 01 mei 2001 13:43 schreef pven het volgende:
Niets aan gedaan en niet over geklaagd; het heeft zichzelf opgelost.
Niet helemaal waar...maargoed.Op vrijdag 27 april 2001 10:58 schreef havana het volgende:
Heb ik ook last van. Mijn vriendin stuurt me via HotSMS.com en dat gaat meestal wel aardig. Genie.nl en mtnsms.com werken nauwelijk naar Prutstone
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De islam kan uw vrijheid schaden