Verwijderd
heeft wel een hoog ''hongkong'' gehalte da golden
Koop gewoon een originele Nokia Xpress-On Cover in de kleur Himalaya White en zet er blauwe leds in: da''s pas vet!
Glatis ?Op donderdag 26 april 2001 20:14 schreef Mr.PlayR het volgende:
Als er nou blauw licht inzat... ok
heeft wel een hoog ''hongkong'' gehalte da golden... Keb trouwens nog 10 ledjes liggen voor de 3310/6210.. wie wilt? icq#114606099
Ik ben toch malle pietje niet!
Ja idd. Kwil je er best vanaf helpen... maar ik denk dat blauw erg gaat vloeken bij m''n bananamobyle...Op donderdag 26 april 2001 20:14 schreef Mr.PlayR het volgende:
Als er nou blauw licht inzat... ok
heeft wel een hoog ''hongkong'' gehalte da golden... Keb trouwens nog 10 ledjes liggen voor de 3310/6210.. wie wilt? icq#114606099
kijk op salesplaza ze zijn in een zooi kleuren en kosten maar fl. 17,50 (geen verzendk)!Op donderdag 26 april 2001 20:39 schreef Hydrogen het volgende:
ik vind hem vet!
hoe kom je der aan?
Wat kost nauw Fl.17,50: je rubberen keypad of dat immitatie-frontje?Op vrijdag 27 april 2001 01:42 schreef victoryonline het volgende:
[..]
kijk op salesplaza ze zijn in een zooi kleuren en kosten maar fl. 17,50 (geen verzendk)!
Da''s trouwens wel zwaar verboden (nep-nokia frontjes) wat salesplaza verkoopt........
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Da''s dan erg slim van Salesplaza............Op vrijdag 27 april 2001 19:34 schreef victoryonline het volgende:
fl 17,50 voor frontje èn rubberen knoppies!
En tis idd illegaal ja.![]()
Das pas vet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil ook eentje bestellen maar ik wil dit eerst effe weten.
tnx
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Zal ik jullie even uit de brand helpen.
De frontjes zijn inderdaad niet orgineel, maar niet van echt te onderscheiden.
Alles zit er verder bij, nokia logo voor de achterkant en logo boven het display.
Wij zijn druk bezig om alle frontjes opnieuw te scannen. Maar geloof mij ze zijn niet van echt te onderscheiden.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is dus NIET illegaal, omdat wij niet beweren dat ze ECHT zijn. Dus.........
enneh..... keypad zit er ook bij ?
Gash kan jij al een grijs 6210 frontje regelen?
Verwijderd
Dat is de reden nietOp zaterdag 28 april 2001 20:11 schreef SalesPlaza het volgende:
Daar ben ik nog ff
![]()
![]()
Ben ik het mee eens passen altijd en beter en zien er een stuk degelijker uit.Op vrijdag 27 april 2001 23:44 schreef Gash het volgende:
Origineel rulez! Niet die gare immitatie-frontjes en keypads........
Verwijderd
imitatie 8210...sjeetje...de ledjes schijnen door de zijkant van het frontje heen
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Lees maar wat hierboven staatOp zondag 29 april 2001 12:38 schreef ArthurS het volgende:
victoryonline, hoe kom je aan die nokia logo''s op het frontje? Als ik op salesplaza kijk, is dat gewoon een lege ruimte. Heb je het logo van je oorspronkelijke cover afgehaald oid?
"Wij zijn druk bezig om alle frontjes opnieuw te scannen. Maar geloof mij ze zijn niet van echt te onderscheiden."
Wat een gigantische onzin-reden!Op zaterdag 28 april 2001 20:11 schreef SalesPlaza het volgende:
Daar ben ik nog ff
![]()
![]()
Het is toch hartstikke illegaal om het Nokia-logo zomaar te gebruiken op een brak immitatie-frontje!
Wanneer de douane zo''n partij frontjes in z''n handen krijgt ben je mooi al je waar kwijt en krijg je nog eens een flinke boete toe..........
Verwijderd
Je maakt twee foutenOp zondag 29 april 2001 12:58 schreef Gash het volgende:
[..]
Wat een gigantische onzin-reden!
Het is toch hartstikke illegaal om het Nokia-logo zomaar te gebruiken op een brak immitatie-frontje!
Wanneer de douane zo''n partij frontjes in z''n handen krijgt ben je mooi al je waar kwijt en krijg je nog eens een flinke boete toe..........
1. het is "Als de douane zo''n partij frontje in z''n handen krijgt..."
2. je mag imitatie frontje met Nokia logo''s verkopen, dat is het punt niet, je dient een licentie te hebben om dat te mogen uitvoeren. Stel je hebt een licentie om imitatie frontjes met originele logo''s te importeren, dan worden je waren niet afgepakt
Die Nokia logo die wordt meegeleverd door de fabrikant is zeg maar de "good will" van die fabrikant en ook ZIJN verantwoordelijkheid. Het valt nog wel in de illegale sfeer inderdaad, maar Salesplaza is hiervoor niet aansprakelijk omdat zij (neem ik aan) niet om een imitatie frontje met origineel Nokia logo hebben gevraagd en ook niet verkopen als een origineel frontje.
Dat de douane het accepteert is geluk hebben, meestal worden ze namelijk wel onderschept.
Ik begrijp niet dat je zoiets kan zeggen: uitsluitend op originele Nokia produkten mag het Nokia logo staan tenzij Nokia aan derden hiervoor toestemming heeft gegeven.Op zondag 29 april 2001 13:06 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
2. je mag imitatie frontje met Nokia logo''s verkopen, dat is het punt niet, je dient een licentie te hebben om dat te mogen uitvoeren. Stel je hebt een licentie om imitatie frontjes met originele logo''s te importeren, dan worden je waren niet afgepaktbij de douane
Die Nokia logo die wordt meegeleverd door de fabrikant is zeg maar de "good will" van die fabrikant en ook ZIJN verantwoordelijkheid. Het valt nog wel in de illegale sfeer inderdaad, maar Salesplaza is hiervoor niet aansprakelijk omdat zij (neem ik aan) niet om een imitatie frontje met origineel Nokia logo hebben gevraagd en ook niet verkopen als een origineel frontje.
Dat de douane het accepteert is geluk hebben, meestal worden ze namelijk wel onderschept.
Nokia zou Nokia niet zijn wanneer ze dit absoluut niet doen: elk niet-Nokia produkt met een Nokia-logo is dus illegaal en mag niet verkocht worden.
''Salesplaza'' is voor zijn illegale waar verantwoordelijk en kan hiervoor beboet worden.
De douane ( of de econonische controle dienst, de ECD) accepteert deze frontjes helemaal niet: ze kunnen alleen niet elk pakket nakijken....
''Salesplaza'' heeft gewoon geluk gehad dat ze z''n partij niet goed hebben gecontroleerd.
(Ik spreek uit ervaring: wij hebben orignele Nokia onderdelen geimporteerd en zelfs die waren enkele dagen door de ECD ter controle achtergehouden omdat ze wilden nagaan of het daadwerkelijk origineel Nokia was.......)
Verwijderd
Je mag wel DEGELIJK imitatie frontjes verkopen met Nokia logo erop! Mits je maar een licentie hiervoor hebt. Want wat versta jij onder imitatie? Alles buiten de Nokia fabriek? Dan heb je het mis, want Nokia heeft in veel landen productie-centra staan, waar "imitatie" accessoires worden vervaardigd en later worden voorzien van een Nokia logo.
Die is zeker wel relevant: ik wil ermee aangeven dat wanneer de ECD frontjes zoals Salesplaza verkoopt in hun handen krijgen deze direct in beslag genomen worden.Op maandag 30 april 2001 11:55 schreef mxstrAEm het volgende:
Die eigen "ervaring" waar je het over hebt is helemaal niet relevant voor de discussie.
Je mag wel DEGELIJK imitatie frontjes verkopen met Nokia logo erop! Mits je maar een licentie hiervoor hebt. Want wat versta jij onder imitatie? Alles buiten de Nokia fabriek? Dan heb je het mis, want Nokia heeft in veel landen productie-centra staan, waar "imitatie" accessoires worden vervaardigd en later worden voorzien van een Nokia logo.
Ter verduidelijking: er zijn geen frontjes in de handel met een Nokia logo erop die legaal zijn en niet van Nokia afkomstig zijn:
Wanneer het geen Nokia Xpress-On Cover is en er staat wel ''Nokia'' op dan is het illegaal!
Wat die fabrieken betreft: Nokia heeft inderdaad veel fabrieken die voor hun werken en originele accessoires maken. Maar Nokia laat geen covers maken die uiteindelijk niet in een Xpress-On verpakking komen!
Verwijderd
Ze vallen wel degelijk in de illegale sfeer, omdat er geen licentie voor is verstrekt.
Ik vind persoonlijk de originele frontjes beter passen (minder naden etc.), MAAR ze zijn zo ongelofelijk GAMMEL :(
Verwijderd
Geen freaks dus?Op maandag 30 april 2001 15:58 schreef LuCaS het volgende:
[..]
(en daar zitten normale mensen tussen)