Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] Internet op de PC via de GSM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een GSM en een datakabel.
En het lijkt me leuk om eens te kijken of je er ook op het internet mee kan surfen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Ja, ik heb een M35i met datakabel. Je moet op internet een driver zien te vinden voor jouw telefoon(modem). Die installeer je op je pc en je belt in bij je provider. Werkt prima. Niet al te snel (9600 baud, maar weinig fouten en gaat wel lekker. :9
Je moet wel een gsm hebben met ingebouwde modem. Anders wordt het moeilijk, misschien met flashen. :?

Verwijderd

Topicstarter
Hhmm, enig ide waar ik moet beginnen te zoeken . .?

Verwijderd

Flashen werkt niet echt :)
Een modem is namelijk hardware matig, wel kun je een software matig modem installeren samen met die driver. Maar ik weet dat er voor de 3210 van Nokia zo''n software matig modem is, maar kheb em nog nergens kunnen vinden ;(

Verwijderd

Tis wel handig als we weten om welke gsm het gaat. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb hier een Nokia 3210 en mejah ken je hiero ook innet op pleuren dus wap ofsow ...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1