De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Lijkt me toch wel logisch
getmsg.htm download je dan de hele tijd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[inkopper]
je moet ook geen hotmail nemen
ik heb trouwens je topictitel gefatsoeneerd
Ik was even boos op hotmail.
Hotmail zuigt is toch niet zo erg havana?
a) niet duidelijk wat je bedoelde
b) een flame
c) die !!!!! irriteren nogal bij sommigen
pluspuntje: je schrijft mijn naam goed
rjwonder2000, hier zijn er geen problemen met hotmail (en attachments). Misschien is het een idee om eerst ff je cache leeg te maken. Verder weet ik natuurlijk niet of je systeem vervuild is, want dat kan natuurlijk ook voor problemen zorgen. Het zou helpen als je wat gedetaileerder omschrijft wat je allemaal voor problemen tegenkomt bij het openen/opslaan van een attachment.
aangepast op verzoek van havana.
Heal the internet ...
no thanx, by the way
dan normaal. Als hij een bestand van ruim 200 k download, gaat dat dan wel heel snel.
het blijkt niet het goede bestand te zijn, het is een webpage ( .htm)met Word 2000 niet te openen( foutmelding)
Als ik het rename naar .doc, hetzelfde.
wat moet ik doen dan?
havana ( geen Havana, jongens
Het probleem ziet er overigens niet echt Hotmail achtig uit. Het lijkt mij er meer op dat je registry niet helemaal meer is wat het had moeten zijn. Samengevat stel ik dus het volgende voor:
1. Internet cache legen
2. DAP disablen
3. Windows opnieuw installeren...
3a. Ghost image maken van de clean Windowsinstallatie.
Hopelijk heb ik ongelijk en kun je zonder stap 3 het probleem oplossen. Veel suc6 iig...
Heal the internet ...
Je kunt ook Hotmail installeren op je Outlook Express (als je die gebruikt) Deze haalt alle mail binnen op een pop3 achtige methode. Iig kun je gewoon je mail aanklikken en het attachment er vanaf trekken.
Heal the internet ...
Verwijderd
druk op dit programma starten vanaf de huidige locatie
en herhaal dit net zo vaak dat die het goede bestand aangeeft