Toon posts:

[BC3] hotmail geblokked

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij ons op school is hotmail geblokkeerd en nog retegoed ook, k*tzooi. weet er iemand een manier om er toch op te komen???
zou wel relaxed zijn.

Verwijderd

Via een proxy, dan maak je contact met die proxy, en niet met hotmail, die proxy haalt dan de hotmail site voor je omhoog

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

1)Plaats stukje in schoolkrant over vrijheid van meninsuiting en vergaring...
2)Neem een relayproxy...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Denk niet dat het mogelijk is. Je kunt proberen een frame te maken met daarin een hotmail pagina, maar of dit werkt weet ik niet. Als de server hotmail zoekt in de content zal dit niet werken.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 26 april 2001 16:22 schreef Sickness het volgende:
bij ons op school is hotmail geblokkeerd en nog retegoed ook, k*tzooi. weet er iemand een manier om er toch op te komen???
zou wel relaxed zijn.
?? waarom blokkeren ze hotmail in vredesnaam?

Verwijderd

Outlook Express heeft de mogelijkheid om mail binnen te halen via het HTTP protocol. Misschien dat dat wel lukt.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 april 2001 16:28 schreef _QW_ het volgende:
Via een proxy, dan maak je contact met die proxy, en niet met hotmail, die proxy haalt dan de hotmail site voor je omhoog
hoe kom ik aan zo''n proxy of hoe maak ik die???

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 16:32 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

?? waarom blokkeren ze hotmail in vredesnaam?
hebben ze bij ons ook al gedaan |:( omdat je anders niet internet gebruikt waarvoor je het moet gebruiken zeggen leraren enz dan.. ja maar meneer ik heb info aangevraagd via mijn mail.. niks mee te maken ...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 april 2001 17:44 schreef joska het volgende:
http://www.cyberarmy.com/lists/proxy/
en dan?

Verwijderd

Bij ons was hotmail ook een tijd lang geblokkeerd , maar na lang zeuren en steeds maar weer discusieren over het nut ervan is het nu we toegestaan. maar de systeem beheerder loopt nu wel rond en als die ziet dat je prive mailt naar vrienden moet je je wel direct melden

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 18:40 schreef Sickness het volgende:

[..]

en dan?
Dat adres invullen in je browser instellingen bij de proxy afdeling.
Pagina: 1