Toon posts:

[BC3] Kamer in rotterdam. What about breedband internet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vanmiddag kijken naar een kamer aan de Schiedamseweg in Rotjeknor 8-) (25m2, wastafel, balkon, etc. voor 500 piek in de maand inclusief.)

Maaarrrr... zonder (breedband) internet kan ik uiteraard niet leven (gotten :?) dus ik wil graag van jullie weten wat de beste breedband internet provider is. Moet ik voor ADSL kiezen? of voor kabel? en zo ja, welke provider?

Thankies you in advance :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ADSL bevalt me prima bij mij thuis... maar over de vergelijking kan ik niet echt oordelen, aangezien ik geen kabel heb :)

Ik zou zeggen, ga eens naar internetcafe van Time2surf, zit er vast wel eentje in rotterdam, kun je ADSL ff uittesten

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Oja en ik heb XS4All, Mxstream dus, tot nu toe alleen maar goeie ervaringen (afgezien van de iets latere levertijd, kwam door teveel inschrijvingen van KPN in mijn woonplaats). Maarja tot nu toe vanaf februari maar een storing hier, (wegens onderhoud ofzo),was dan alweer na een kwartiertje verholpen...

Overigens staat deze topic in het verkeerde forum? FF moven?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

hey de schiedamseweg! dat is vlak bij mij... (nog wel; ben op zoek naar een nieuwe kamer, heb je deze via een particuliere verhuurder?)

Ik ben fan van dingen

• Da_Imp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Whaaaa! Op de (ex-)campus van de VU in amsterdam gaan ze eindelijk de kabel van de VU doortrekken! Tegen de tijd dat ik daar een kamer heb (Over een jaar of 6) heb ik gewoon een 10Mbit connection :) *leech**leech**leech**leech*
>:)

If the world didn't suck we'd all fall off.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zelf ook Mxstream, maar helemaal tevreden ben ik niet. De verbinding is vrij onstabiel en valt soms spontaan weg. :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Rotjeknor is toch de ''woonplaats'' van Cistron ? Ik ken mensen die met 800K zitten te leechen in Rotterdam via Cistron-ADSL. Dan kan je aardig spreken van breedband :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 april 2001 12:20 schreef ThE_ED het volgende:
hey de schiedamseweg! dat is vlak bij mij... (nog wel; ben op zoek naar een nieuwe kamer, heb je deze via een particuliere verhuurder?)
Via kamernet.nl. daar een advertentietje geplaatst dat ik op zoek ben naar een kamer *D
Op donderdag 26 april 2001 12:29 schreef MAZZA het volgende:
Rotjeknor is toch de ''woonplaats'' van Cistron ? Ik ken mensen die met 800K zitten te leechen in Rotterdam via Cistron-ADSL. Dan kan je aardig spreken van breedband :)
WuW! Interesting >:)

Er wonen trouwens ook nog 2 (geneeskunde) studenten in dat huis. Misschien dat die al internet hebben 8-)

Verwijderd

Topicstarter
grmbl. moest de edit knop hebben.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je hebt dr in elk geval Slownera / CHellow....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Thanx voor de url Jelle :) Altijd handig :)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 26 april 2001 18:52 schreef DMaarten het volgende:
Thanx voor de url Jelle :) Altijd handig :)
:? :? :?

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 12:33 schreef Razor_Blade het volgende:

[..]

Via kamernet.nl. daar een advertentietje geplaatst dat ik op zoek ben naar een kamer *D
[..]
dat is ee. website dus, en ik bedankte hem ervoor, omdat ik het wel een handige site vind. zodoende.
Pagina: 1