[BC3] Mxstream landelijke storing!!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds gisterenmiddag rond 3 uur, ligt mijn adsl verbinding plat, hier in Rotterdam.
Heb gisteren vanalles geprobeerd om het te fixen, maar helaas.
Vannochtend ff met de isp gebeld: "er is een landelijke storing bij KPN meneer"
Toch geen fout bij mij, maar bij die gasten van KPN.
Hoop dat ze het snel fixen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:35
kep er geen last van.... :):):)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 11:33 schreef Tampie2000 het volgende:
kep er geen last van.... :):):)
Kan kloppen, ze hebben mij verteld dat het per gebruiker kan verschillen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
de gebruikers die er last van hebben, zijn waarschijnlijk niet in de positie om te reageren, omdat ze geen verbinding hebben.
Ikzelf heb beschikking over nog een verbinding, dus ik heb mzzl.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:35
Op donderdag 26 april 2001 11:46 schreef Paard het volgende:

[..]

Kan kloppen, ze hebben mij verteld dat het per gebruiker kan verschillen.
maar dan is het toch geen landelijke storing? :?:?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 11:54 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

maar dan is het toch geen landelijke storing? :?:?
Hebben ze me echt verteld. Landelijke storing waar de mate van verbinding per gebruiker kan verschillen.

• BC3 Victim
ADSL storing
26/04/2001 12:31:53
Een aantal ADSL gebruikers hebben last van een storing gehad. Men kon wel inloggen , maar vervolgens was er geen dataverkeer mogelijk. De storing is inmiddels grotendeels verholpen. Alleen in Rotterdam en Dordrecht is ADSL nog steeds niet mogelijk om te internetten. Er wordt aan gewerkt om ook dit probleem op te lossen.
verwacht einde van de storing:
niet bekend

Dit bericht stond op www.hccnet.nl, de landelijke storing waar ik over berichte is dus alleen bij hcc geweest en is dus al bijna opgelost...behalve bij mij in Rotterdam;(

Pagina: 1