[BC3] Geen ADSL in Amersfoort-Noord!! AAAAH!

Pagina: 1
Acties:

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik ga verhuizen! Hoor gisteren van een insider (dezelfde die gelijk had dat Hoogland uiterlijk in week 20 ADSL zou hebben...dus...) dat de wijken Kattenbroek en Zielhorst voorlopig niet ADSL krijgen!!!! De voorbereiding van de centrale in Zielhorst zou geannuleerd zijn!!! Kutterdekutterdekut! Dus geen ADSL, kabel @ 2kb/sec :r :r :r of een dure telefoonrekening. Ik ga wel eens kijken om via de satteliet te Internetten!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik denk dat ze met die centrale wachten totdat er wat meer duidelijkheid is over de nieuwe wijk ten noorden van de A1.... Hij staat bij XS4ALL ook nog niet in de beschikbaarheidslijst. Mischien over een half jaar ofzo... :(

Verder heb je met sateliet ook nog een uplink nodig. Dit kan met een telefoonmodem (dus telefoonkosten) of met een DURE sateliet schotel.... maar dan wordt het abonnement in een keer 500 piek ofzo.

Casema dan toch maar? Telefoonkosten wil je niet, dus er blijft weinig anders over..... |:(

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Doe eens de search en RTFF

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Lees bovenstaande opmerking.