De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hoe wou je je gsm als stinger gebruiken ??een Nokia ofzo, zoals je nokia als stinger gebruiken in de auto!! Kewl!!
Je gaat naar CUG in Beveiligings instellingen en zet je aan dan vraagt ie om CUG nummer en voer dan 45 in (dat is de frequentie) als het goed is hoor je dan op toetsenbord volume piepjes wanneer je vlak bij een flits paal bent of als ze aan het lasergamen zijn!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
cool ff proberen vanavond 
weet je nog meer van die grappen btw ?
weet je nog meer van die grappen btw ?
heuh wat lul jij nou weer ??Op vrijdag 27 april 2001 10:54 schreef Bart_traB het volgende:
triest zijn jullie
Verwijderd
Jullie zijn triest als je denkt dat je dat met je nokia kan doen.Op vrijdag 27 april 2001 11:14 schreef Wez_db het volgende:
[..]
heuh wat lul jij nou weer ??
[topic=90195]
[topic=127759]
[topic=58015]
[topic=78830]
[topic=108299]
[topic=90612]
[topic=108176]
enz....
Kijk ff in de faq: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2
sja ach ...waar maak je je nou druk om ik kan ook zeggen dat jij triest bent omdat je van die triste replies loopt te zetten
Verwijderd
Whoah, je hebt wel gelijk. Maar dit onderwerp is zooo uitgemolken. Het komt om de zoveel tijd voorbij. En het is gewoon bullshit..Op vrijdag 27 april 2001 11:27 schreef Wez_db het volgende:
sja ach ...waar maak je je nou druk om ik kan ook zeggen dat jij triest bent omdat je van die triste replies loopt te zetten
hehe wistikveel ik heb wel vaker rare dingen gezien die gewoon bleken te werken 
had het nog niet gehoord
had het nog niet gehoord
Pagina: 1