Nokia 3210 voor NLG149 bij de blokker. Is dat een goed toestel? Ben vrij; wat betekend dat, dat er geen simmlock op zit?
dat betekend "BEN" en BEN=klote,
BEN BELAZERD!
niet kopen dus
BEN BELAZERD!
niet kopen dus
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hahaha.. als je de 3210 niet kent kun je beter ophoudenOp donderdag 26 april 2001 09:36 schreef tweakerrrr het volgende:
Is dat een goed toestel?
www.nokia.com
Maar ik wil ook helemaal geen ander provider want ik heb al een abbonnement bij Libertel. Maar mijn oude Nokia is iets te vaak gevallen. Beeld gaat elke keer weg en teksten staan soms op rare plaatsen en daarna loopt de 6150 vast.
BEN VRIJ=SIMVRIJ?? Mocht ik hopen!! Maar BEN rukt aan alle kanten! Niet doen....! En als je beetje je ogen en oren open houdt dan vind je zo een paar mensen die GSM''s verkopen die heeeeellll zachtjes van de vrachtauto zijn afgevallen... (geen beschadigingen dus, heeeeel zachtjes gevallen) 
Saiko
Saiko
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op internet staan zoveel sim unlockers dat lijkt me wel eens het proberen waard.
gewoon sim overzetten en klaar
3210 is zo''n prive mobieltje met beltegoed.
Ben is de provider. Vrij betekent dus ongeveer hetzelfde als prepaid. Je betaald dus vooral je telefoonkosten.
* BC3 Victim is blij met zijn 6210 met abo
gewoon sim overzetten en klaar
3210 is zo''n prive mobieltje met beltegoed.
Ben is de provider. Vrij betekent dus ongeveer hetzelfde als prepaid. Je betaald dus vooral je telefoonkosten.
* BC3 Victim is blij met zijn 6210 met abo
Okay, zijn er mensen die een 3210 dan succesvol hebben unlocked? Ik hoor alleen verhalen dat ''t meestal fout gaat en dat je daarna het toestel weg kan gooien.
Dat is nog eens een verzoek om eenOp donderdag 26 april 2001 16:26 schreef tweakerrrr het volgende:
Okay, zijn er mensen die een 3210 dan succesvol hebben unlocked? Ik hoor alleen verhalen dat ''t meestal fout gaat en dat je daarna het toestel weg kan gooien.
Ik heb ook al een tijd een 3210 maar zou hem nu niet meer nieuw kopen!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ik heb al meerdere malen een nokia 3210 succesvol unlocked. Probeer het programma Nokall maar eens. Dit programma is vrij eenvoudig te vinden op het net en erg gebruikersvriendelijk.
Boeien voor 149 piek mag het toch wel een keertje fout gaan ?Op donderdag 26 april 2001 16:26 schreef tweakerrrr het volgende:
Moet je ff me opletten bij KPN, ik heb ooit een 5110 met Nokall proberen te unlocken maar toen zette ie er een 3e simlock opOp donderdag 26 april 2001 19:13 schreef Haontje het volgende:
Ik heb al meerdere malen een nokia 3210 succesvol unlocked. Probeer het programma Nokall maar eens. Dit programma is vrij eenvoudig te vinden op het net en erg gebruikersvriendelijk.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Gaat de verkeerde kant op: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8
Pagina: 1