[BC3] go.to redirector problemen

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
Ik gebruik go.to als redirector voor mijn site. De echte url is ruim 40 karakters en geen geld voor echte url.

Valt me op dat go.to de laatste tijd heeeeeel traag is. de site laad niet, go.to zelf soms ook heel traag of ik krijg een 500 internal sever error bij IE 5.5/6.0

Hebben ze problemen ofzo?

De werkelijke host is hccnet en die doet het wel vrij rap als ik de directe url pak. Maar ja die bekt weer niet lekker.

Verwijderd

Dus dan neem je een da.ruofzo?, als je toch een korte sub wil...

FF op z''n antiliaans/nep-negers:
Wat is die probleem?

• jaspov
Het probleem is dat ik een bereikbare site wil. Da.ru is ook aardig maar heeft die dan minder problemen?

daarnaast rouleert mijn go.to url al ruim een jaar en is dus goed verspreid. Ik wil dus het liefst dat die weer werkt zodat een ieder die mijn url al heeft mijn site kan bereiken en niet denkt dat hij plat is.

Verwijderd

Het probleem is dat ik een bereikbare site wil. Da.ru is ook aardig maar heeft die dan minder problemen?
Als je bereikbaar wil dan moet je zo weinig mogelijk gebruik maken van extra dingen, in dit gevaal redirectors..
da.ru is redelijk OK, en de naam is ook lekker kort, anders cjb.net maar daar krijg je weer troep :r:r:r
daarnaast rouleert mijn go.to url al ruim een jaar en is dus goed verspreid. Ik wil dus het liefst dat die weer werkt zodat een ieder die mijn url al heeft mijn site kan bereiken en niet denkt dat hij plat is.
Misschien es nadenken over een echte domeinnaam? En die go.to daarna toelaten redirecten...

• jaspov
Jep echt domein is het beste. kost alleen pieken.....blijft een hobby dit.

thanks in elk geval

Verwijderd

Echte domeinnaam gewoon aanvragen bij freehosting, moet je ff iemand vinden met een KvK inschrijving, maar dat is vast niet zo''n probeem :).

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 23:08 schreef SySasZ het volgende:
Echte domeinnaam gewoon aanvragen bij freehosting, moet je ff iemand vinden met een KvK inschrijving, maar dat is vast niet zo''n probeem :).
Hmm, waarom freehosting? Hij wil het goedkoop houwen, en niet een zuigservice die hem later nog meer geld gaat kloppen..

Ik zou zeggen: kies een hoster, mail een vriendelijk mailtje of ze je site willen forwarden [geeltje per jaar, of een banner ofzo !]

• jaspov
die laatste is een goede thanks!

Verwijderd

f.o.s.i werkt altijd fijn hoor, das ook da.ru >:)

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 20:49 schreef PowerUser het volgende:
f.o.s.i werkt altijd fijn hoor, das ook da.ru >:)
Sinds wanneer horen er stippen tussen de letters? Afkorting? Nooit op gelet eigenlijk...
Dat is ook de reden waarom ik da.ru ken :)

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:20
Is fosi zo bekend? Het is wel één van de betere *****-sites. *D

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 16:34 schreef Taradino het volgende:
Is fosi zo bekend? Het is wel één van de betere *****-sites. *D
Ach, zo bekend is het ook weer niet..

Maar euh topicstarter: Weet je al iets meer van wat je gaat doen?

• jaspov
Heb voorlopig op mijn site staan dat het het beste is om te linken naar de directe url (15 karakters nu.....)

ga voortaan maar de directe url promoten. go.to hou ik alleen aan voor de mensen die het nog kennen.......
Pagina: 1