Toon posts:

[BC3] Versapoint, BaByXL, Mxstream bij mij beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan ik het beste nemen?

Ik heb momenteel Chello, Amsterdam, maar op klachten wordt reeds maanden niet gereageerd en daarom wil ik daarmee stoppen.

BaByXl bijv, kan ik verkrijgen bij Demon, Scarlet en Solcon

Versapoint bij Zonnet (ook Demon?) e.a.

Mxstream, teveel om op te noemen (HCC F92.50 goedkoopste)

Wat ik wil is STABILITEIT en GEEN gezeur aan de telefoon om alle klachten en storingen door te geven.

Het liefst had ik Cistron 128k F88 per maand inclusief telefoonabbonnement, een eenvoudige ISDN2 telefoonverbinding, voldoende om mee te surfen, maar HELAAS.

Verwijderd

Topicstarter
(N)iemand met hetzelfde (luxe)''probleem''?

Iemand met een advies/oplossing?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
BabyXL (voorkeur) of versapoint.
mxstream is te langzaam

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 26 april 2001 01:09 schreef maarten- het volgende:
Wat kan ik het beste nemen?

Ik heb momenteel Chello, Amsterdam, maar op klachten wordt reeds maanden niet gereageerd en daarom wil ik daarmee stoppen.

BaByXl bijv, kan ik verkrijgen bij Demon, Scarlet en Solcon

Versapoint bij Zonnet (ook Demon?) e.a.

Mxstream, teveel om op te noemen (HCC F92.50 goedkoopste)

Wat ik wil is STABILITEIT en GEEN gezeur aan de telefoon om alle klachten en storingen door te geven.

Het liefst had ik Cistron 128k F88 per maand inclusief telefoonabbonnement, een eenvoudige ISDN2 telefoonverbinding, voldoende om mee te surfen, maar HELAAS.
en dit is nou nederland, ik heb alleen keuze isdn analoog.....en jullie??? zucht.....

Verwijderd

je kan natuurlijk ook nog gaan verhuizen ;)

Want tja wat heb je nu in Heerde? (of was het een andere plaats? ;))

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05 20:12

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

*kick* :o

Ik heb dit probleem nu ook zo ongeveer.
Het is namelijk voor een bedrijf deze aansluiting, dus welk netwerk kan ik als beste adviseren?:
BabyXL
BBned
MxStream
?

tnx!

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Op vrijdag 29 maart 2002 11:34 schreef eGo2K het volgende:

Ik heb dit probleem nu ook zo ongeveer.
Het is namelijk voor een bedrijf deze aansluiting, dus welk netwerk kan ik als beste adviseren?:
BabyXL
BBned
MxStream
?
MXStream heeft geen zakelijke producten. Qua netwerk is BaByXL misschien nog wel de beste, hoewel zij een of andere vage oplossing hebben waarbij zij DHCPACKs nodig hebben voor hun routering en je dus altijd DHCP moet draaien. Het zal in elk geval niet veel verschil maken met bbned.

Het lijkt me veel belangrijker dat je kijkt bij welke ISP je wil zijn. Het is namelijk belangrijk dat daar alles goed aansluit op je wensen. Wil je Batch SMTP, vast IP, ADSL of SDSL, webhosting erbij of niet, VPN's blahblahblah. Uiteindelijk zitten daar veel meer kosten dan in je verbinding, als je daar goed kiest kan je voor het prijsverschil nog wel een tweede ADSL lijn nemen.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik zou voor Mxstream gaan. Dat lijkt het enigste netwerk te zijn waar alels goed geregeld is. Bij BBned heb je zeer lange wachttijden voro het aansluiten en deze veranderen ook nogeens 'spontaan'. Versatel is finacieel niet zo zeker. Bij Mxstream werkt alles gewoon goed ed. 't Is alleen niet het goedkoopst. :{

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05 20:12

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Hmmm...
We hebben niet echt veel nodig. Ja ok, het is voor een beginnend makelaar, en ik verwacht dat ze niet 24/7 online zijn. Het is gewoon dat ze een beetje snel willen internetten, webhosting natuurlijk (voor de site) en ze willen natuurlijk te bereiken zijn via email. SDSL lijkt me niet nodig, kost teveel terwijl ze alleen gaa i-netten. Zou wilden een netwerk tussen de computers en met het internet. Waarvoor ik heb geadviseerd was een router (voor het geval dat ze zouden uitbreiden) als middelpunt. En kijk, prijs maakt niet uit, het zijn misschien wel lasten maar wel belangrijke. Ik bedoel, het hoeft toch niet eens als bedrijf ingeschreven te staan?... Kan toch als particulier?

we gaan geloof ik voor Xs4all, veel positieve geluiden gehoord daarvan.

>> What's Batch SMTP?

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Pagina: 1