[BC3] ADSL Nieuwe inlogprocedure werkt niet!!

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Beschrijf es precies wat je veranderd hebt, misschien kunnen we je dan helpen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds vandaag is de oude inlog procedure van mxstream veranderd.
Nu kan ik niet meer internetten, ik gebruikte al de nieuwe inlogprocedure en sinds vanmiddag kan ik alleen nog maar data versturen en niet meer ontvangen. Ik zit bij HCCnet en heb een NT4 server staan.
Wie kan mij helpen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
niks dus,
ik logde al in, zonder op de site van mxstream te komen, dat ging prima, tot dat ik vanmiddag geen data meer kon ontvangen. ik heb dus niets veranderd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:35
*plop*

heb je al opnieuw opgestart?
Heb je al geprobeerd terug te gaan naar de ouwe procedure?
heb je je modem al eens gereset?
heb je wel ipv die F1000blabla shit je username ingevuld met daarachter nog iets? (bij planet ''@adsl-comfort'')
heb je wachtwoord wel goed ingevuld?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
waarschijnlijk MOET je dus nog iets veranderen. Heb je geen mailtje gekregen van je provider? Kijk anders ff op de page van je provider

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
heb alles al getest, maar het is erg raar.
Er gaat wel data uit, maar niet in.
Zelfs onder ME doet hij het niet, maar ik heb geen idee wat het is/

• Ramon
kan je naar 10.0.0.138 surfen?

Verwijderd

lees dan ook |:(

als je niets veranderd hebt, zal het inderdaad ook niet werken... die Fxxxxxx loginnaam is dus weg. lees de mail/brief die je ontvangen hebt van je provider nog enkele keren goed aandachtig door, en fix wat je moet fixen.

• Ramon
Op woensdag 25 april 2001 19:41 schreef sir mchyde het volgende:

als je niets veranderd hebt, zal het inderdaad ook niet werken... die Fxxxxxx loginnaam is dus weg. lees de mail/brief die je ontvangen hebt van je provider nog enkele keren goed aandachtig door, en fix wat je moet fixen.
Ehhh V R E E M D..... :?

Ik hoefde alleen bij externe verbinding de Fxxxxxxx en password te wijzigen en het werkte bij mij perfect???

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 19:41 schreef sir mchyde het volgende:

Jij mag ook wel goed lezen!!
Ik gebruikt die Fxxxxxxx niet meer, al een tijdje gebruik ik de rechtstreekse login naar de isp toe.

Ik kan overigens wel 10.0.0.138 bezoeken

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 19:43 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Ehhh V R E E M D..... :?

Ik hoefde alleen bij externe verbinding de Fxxxxxxx en password te wijzigen en het werkte bij mij perfect???
tja, ik weet niet hoe ''t bij windows zat, maar bij linux logde je 2 keer in; een keer als Fxxxxx, en een keer met de loginnaam van je ISP (in mijn geval xs4all). met de nieuwe methode verviel het Fxxxx, en werd ''t vervangen door een enkele keer inloggen met loginnaam@isp...

en paard, je bent erg vaag... all i can say :+

Verwijderd

Ik d8 dat alleen xs4all die nieuwe logonscript al gebruikte.
Ik heb er iig geen probleem mee.

• BC3 Victim
ADSL storing
26/04/2001 12:31:53
Een aantal ADSL gebruikers hebben last van een storing gehad. Men kon wel inloggen , maar vervolgens was er geen dataverkeer mogelijk. De storing is inmiddels grotendeels verholpen. Alleen in Rotterdam en Dordrecht is ADSL nog steeds niet mogelijk om te internetten. Er wordt aan gewerkt om ook dit probleem op te lossen.
verwacht einde van de storing:
niet bekend

Dit bericht stond op www.hccnet.nl, de landelijke storing waar ik over berichte is dus alleen bij hcc geweest en is dus al bijna opgelost...behalve bij mij in Rotterdam;(

Pagina: 1