De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben erg benieuwd of er nog meer Tweakers zijn die in Kampen of IJsselmuiden wonen die ook beta-tester zijn of mensen uit de buurt die ervaring hebben met Essent @home...
Eindelijk PA op redelijk tempo spelen! YEEES!!!
greetz SaIKo
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik lig al een half jaar overhoop met die lui en ik woon in Kampen....
Nou ik krijg dus vanmiddag kabel in kampen ik woon op west/middenwetering! Maar ik ben dus betatester voor essent@home, dus dat betekend dat de rest in Kampen 2 maand moet wachten en dan is het er zeker. De testfase is vandaag begonnen!
Wie zijn jullie uit kampen dan? Ken ik jullie?
ik heb al gebeld en per 1 mei gaan ze het opleveren. Die chick belt mij dan en zet me alvast op een lijst... eindelijk de laatste telefoonrekening van boven de 400 !
Dit is het beste nieuws dit jaar, ik word helemaal gek hier...
Maar jij zei dat de testfase vandaag is begonnen. Wat wazig ?? tegen mij zei ze net dat het al bijna klaar was. Hoeveel Kb haal je ?????
Kom je weleens in de Moriaan, Full-house of bastaard??
Er zullen wel heel wat :):P:P:) te zien zijn in Kampen de komende maanden.
Wat werd ik baggerschijtziek van die KPN zeg.... gewoon lekker doorblijven zuigen tot de laatste tik op een verbinding van het jaar 0 waar je de helft maar kan....
hoe meer ik straks internet hoe goedkoper het per uur wordt ipv duurder
Gaat allemaal errug wazig,
na 3,5 weken nog steeds een knipperend lampie.
Volgens de helpdesk is de HCX nog niet klaar...
ijsselmuiden moet.
NU
Kanker isdn
heb me geloof ik een jaar geleden al opgegeven..maar nog nix van gehoord.
Hoe komt het dat jij betatester bent en ikke niet???
werkt het nu al een beetje of nog steeds niet?