[BC3] @home in Kampen en Zwolle

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet ik niet of ook in gellemuden komt... maar daar loopt iedereen en alles al wel 10 jaar achter he?! Dus dan moet je nog even wachten! haha!

greetz! SaIKo-1782

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
JAAAHH!!! Eindelijk heb ik kabelinternet in Kampen!!!!! Jaren op gewacht maar nu is het zover! SaIKo mag betatester zijn vanaf morgen!

Ik ben erg benieuwd of er nog meer Tweakers zijn die in Kampen of IJsselmuiden wonen die ook beta-tester zijn of mensen uit de buurt die ervaring hebben met Essent @home...

Eindelijk PA op redelijk tempo spelen! YEEES!!!

greetz SaIKo

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
hee woon je in kampen, kheb in genemuiden gewoont, en woon nu in Elburg (eindelijk weg uit dat k*t dorp) , en krijg morgen kabel internet van chello :9 , komt @home ook in genemuiden?

• BC3 Victim
Ik ken iemand die zit alleen maar te wachten op kabel in kampen en dat wordt steeds uitgesteld:?:?

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

JA ! GODVERDOMME man (exxuse me)

Ik lig al een half jaar overhoop met die lui en ik woon in Kampen....

• BC3 Victim
Hee meer mensen uit kampen kewl..!

Nou ik krijg dus vanmiddag kabel in kampen ik woon op west/middenwetering! Maar ik ben dus betatester voor essent@home, dus dat betekend dat de rest in Kampen 2 maand moet wachten en dan is het er zeker. De testfase is vandaag begonnen!

Wie zijn jullie uit kampen dan? Ken ik jullie?

• under-world

under-world

ooh-la dots

YES !!!!!!!!

ik heb al gebeld en per 1 mei gaan ze het opleveren. Die chick belt mij dan en zet me alvast op een lijst... eindelijk de laatste telefoonrekening van boven de 400 !

Dit is het beste nieuws dit jaar, ik word helemaal gek hier...

• under-world

under-world

ooh-la dots

ze zeiden net tegen mij dat de testfase bijna was afgerond....

(ik woon in de voorstraat maar je kent me niet denk ik, ik woon pas sinds 2 jaar hier)

• BC3 Victim
Nou dat ligt er helemaal aan.. ken aardig wat mensen in Kampen. Ga je wel eens stappen in Kampen?

• under-world

under-world

ooh-la dots

Nee, ik ken weinig Kampenaren (of Kamperse).

Maar jij zei dat de testfase vandaag is begonnen. Wat wazig ?? tegen mij zei ze net dat het al bijna klaar was. Hoeveel Kb haal je ?????

• BC3 Victim
Nou ik zit nu nog op mijn werk en vanmiddag komt de installateur dus... maar laat je wel weten hoeveel ik haal als ik vanmiddag aangesloten ben!

Kom je weleens in de Moriaan, Full-house of bastaard??

• under-world

under-world

ooh-la dots

Ja ik ken het wel natuurlijk. Full house is wel lachen ? Kom je daar weleens ? Ik ben 21 en studeer journalistiek in Zwolle. Ik woon samen met mijn vriendin in de voorstraat.

Er zullen wel heel wat :):P:P:) te zien zijn in Kampen de komende maanden.

Wat werd ik baggerschijtziek van die KPN zeg.... gewoon lekker doorblijven zuigen tot de laatste tik op een verbinding van het jaar 0 waar je de helft maar kan....
hoe meer ik straks internet hoe goedkoper het per uur wordt ipv duurder :?. Het zal wel even wennen zijn....(omgekeerde wereld)

• BC3 Victim
Misschien ken ik je wel..! maar gisteren kwam er een installateur van Planhold die alles kwam bekabelen en installeren. Hij bracht wel slecht nieuws mee.... de HCX server gaat in Kampen pas de dinsdag na koninginnendag on-line..! Mooi kut ik had het al zo voor me gezien... zaterdag mooi niet naar de Buitenwacht en lekker met een hele sterke pot koffie pc gamen!! Weet iemand nog een adres waar je vrij goedkoop games kan kopen? Niet gekopieerd dan, ik heb een origineel sn nummer nodig..!!!

• Newy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 15:12

Newy

is het nog steeds Zat

Werkt het bij jou al ?
Gaat allemaal errug wazig,
na 3,5 weken nog steeds een knipperend lampie.
Volgens de helpdesk is de HCX nog niet klaar...

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 08:10
mmmmmmmmmm, kampen, KUT.

ijsselmuiden moet.
NU

Kanker isdn

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ja..ik woon ook in kampen
heb me geloof ik een jaar geleden al opgegeven..maar nog nix van gehoord.
Hoe komt het dat jij betatester bent en ikke niet???
werkt het nu al een beetje of nog steeds niet?
Pagina: 1