Toon posts:

[BC3] Chello newsserver probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeeeee,
Ik heb een probleempje met de chello nieuwsserver (niet zeggen bel chello dan, wnat dat heb ik gedaan, en die beloven terug te bellen, en dat doen ze niet, en dan bel ik weer, en dan moet ik een half uur wachten, om vervolgens een of andere dodo aan de telefoon te krijgen die zegt dat ik teruggebeld word, en dan wacht ik weer, maar dan bellen ze niet en dan, bwhoehoehoehoe....:'(:'(, dus vraag ik het hier maar).

Als mail client gebruik ik Outlook Express 5, draaiend op win2k. Voor de rest werkt alles prima.

Gebruik ik news.chello.nl dan krijg ik een stapel nieuwsgroepen te zien waar je eng van wordt, maar meld je je er bij eentje aan, dan blijft ie mooi leeg... :?
Gebruik ik news.rott.chello.nl (ik woon tenslotte in rotjeknor) dan krijg ik onderstaande melding bij het ophalen van de nieuwsgroepen |:(
[knip]
502 Permission Denied - Access Denied -- www.chello.com -- (Typhoon v1.2.3)

Configuration:
Account: news.rott.chello.nl
Server: news.rott.chello.nl
Protocol: NNTP
Port: 119
Secure(SSL): 0
Error Number: 502
Code: 800ccca0
[/knip]

Wie helpt....
Marcel

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:50
bel chello dan , dan bellen ze je terug en leggen ze het uit... >:)>:)

sorry :P

Verwijderd

woon in spijkcity, via rott.chello meld ik me aan en doet tie het goed, maar gebruik nomad, een download begeleider voor nieuwsgroepen, erg handig indien je mp3 en vidz download. Heb dus geen problemen met rott.server....

( chello doet het dus goed jaja kan dus ook...)

nb;als je wilt kan ik nomad naar je sturen, reply maar via email of via dit forum.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:40
pak anders een news.chello.nl

I want to live forever, so far.. so good.

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:12
Ik heb hetzelfde probleem, volgens de ''dodo'' >:) snapt die newsserver nog niet de 62.163.x.x reeks. Dit zou einde van deze week opgelost zijn (???)
Maare, ik had ook al news.chello.nl geprobeerd, als er data binnenkort is het snel, maar de meeste tijd krijg ik gewoon een keiharde time-out :'(

Verwijderd

De newsserver ''ams'' van Chello ligt er hier ook 80% van de tijd uit de laatste dagen.

En Chello geeft toe dat ie het niet doet, en ze doen er verder niets aan, voor zover ik weet.

Dit speelt al sinds ik voor het eerst deze newsserver probeerde, december dus. Zo''n 5 maanden dus. Ik weet niet hoe het daarvoor was, maar dat zal ik dan maar raden ....

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:40
Op woensdag 25 april 2001 21:41 schreef UTMachine het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, volgens de ''dodo'' >:) snapt die newsserver nog niet de 62.163.x.x reeks. Dit zou einde van deze week opgelost zijn (???)
Maare, ik had ook al news.chello.nl geprobeerd, als er data binnenkort is het snel, maar de meeste tijd krijg ik gewoon een keiharde time-out :'(
Yup.. die newsserver doen het gewoon maar 20% van de tijd.. nix aan te doen jammer genoeg :(

Oh.. en als je belt naar de helpdesk, en je krijgt mij aan de tel (Lex) zeg dan dat je een tweak bent.. dan hoef ik je niet te behandelen als een 2-jarige die net zijn eerste toetsjes heeft ingedrukt :)

I want to live forever, so far.. so good.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 25 april 2001 21:30 schreef Warbringer het volgende:
pak anders een news.chello.nl
Jip dit heb ik ook geprobeert en dan doet ie het, net alsof dan he want hij laat je niets zien. :(

Vervolgens news2.chello.nl geprobeert en nu loopt het beestje wel :9
Ga het ook eens proberen zou ik zeggen, pfffffffff news.rott.chello.nl, tja hadden ze moeten zeggen....dit is het, dit was het, oja en hij doet het niet *D Wuahahaha.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ha, dus toch ik had al het vermoeden dat het aan mijn ip range ligt. Dat is volgens mij nl de enige verklaring voor dit probleem:?.
De news2.chello.nl lijkt idd wel goed te werken, alvast bedankt voor deze oplossing;)!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 28 april 2001 14:51 schreef mhogenst het volgende:
Ha, dus toch ik had al het vermoeden dat het aan mijn ip range ligt. Dat is volgens mij nl de enige verklaring voor dit probleem:?.
De news2.chello.nl lijkt idd wel goed te werken, alvast bedankt voor deze oplossing;)!
Anytime dude!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1