[BC3] Kan dit echt niet??

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Met een datakabel kan het sowieso volgens mij

DIT IS MIJN WEBSITE

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Ik vind dit echt jammer hoor, waarom kun je niet gewoon je operatorlogo (toegestuurde) terugzetten naar je provider (Ben-NL (in mijn geval)). Dat wil ik nu namelijk, er moet toch een mogelijkheid bestaan ofnie? Dit zou ofcourse moeten kunnen!

Dus please met een goed werkende oplossing komen, hierbij zou ik ook graag willen dat mijn cel-informatie weer zichtbaar wordt! (oftewel de regiocode!)

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Als ik het goed begrijp heb je nu een operator-logo en dat wil je kwijt. Bij de Nokia 3210 kan dat door nog een logo te versturen (genie.nl?) maar dan voor een andere provider, bijv. DutchTone. De telefoon zal dan deze houden (mits je kiest voor opslaan) en de oude (van Ben) eruit gooien...

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Ik wil even zeggen dat ik geen extra hulpmiddelen beschikbaar heb! Dus geen datakabel enzoo.....

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Net ff''ies getest, werkt prima, had een logo, nu eruit gegooid door als een andere provider te sturen...

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Zou je het aub goed willen uitleggen? Ik snap je niet helemaal! Ik heb nu een operator-logo! Leg stap voor stap even uit wat te doen please! Ik snap je namelijk niet goed!

THANX!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil geen reclame maken hoor maar via mijn site http://www.michael-kenis.com kan je een logo aanvragen. B-)Voor maar F1,- kan ik je ben logo gewoon terug opzetten. Je hebt dan geen logo meer.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Op woensdag 25 april 2001 11:18 schreef WieMie het volgende:
Net ff''ies getest, werkt prima, had een logo, nu eruit gegooid door als een andere provider te sturen...
Euhmmm nog maar een keer... kun je dit even kort en stapsgewijs uitleggen?

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:45

Wuursj

want worst is al bezet

Op woensdag 25 april 2001 15:16 schreef freaky20 het volgende:
Euhmmm nog maar een keer... kun je dit even kort en stapsgewijs uitleggen?
je gaat gewoon naar genie.nl of een andere site waar ze logo''s sturen. Je stuurt dan gewoon een logo en vult bij provider dutchtone (of iets anders behalve BEN). Je logo wordt dan opgeslagen op je telefoon maar je ziet het dus niet beer omdat het alleen bij dutchtone of die provider die je geselcteerd hebtin beeld. Aangezien je die toch niet gebruikt... is het weg. klaar.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ok, je gaat naar genie.nl (als voorbeeld, zij zijn gratis) daar meld je je aan. te kiest in de lijst van ringtones een leuk logo, en stuurt ém als operator logo. Of je stuurt mij per IcQ of mail (wiemie@wiemie.com) je telefoonnummer, dan stuur ik je wel een logo, die moet je dan wel opslaan.

Je ziet op je phone:

''Operatorlogo ontvangen''
dan klik je op ''ok''(de standaardknop)
dan kies je voor ''opslaan'' (dus 1 naar beneden) en dan ''ok'' en dan zie je weer je oude Ben staan...

Verwijderd

Werkt dit echt? tis namelijk klote om niet meer je kpn-nl tekstje in het scherm te zien. :):)

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 13:19 schreef michaelkenis het volgende:
Ik wil geen reclame maken hoor maar via mijn site http://www.michael-kenis.com kan je een logo aanvragen. B-)Voor maar F1,- kan ik je ben logo gewoon terug opzetten. Je hebt dan geen logo meer.
Lelijk die sms service, mag niet linken he ;)

Verwijderd

ik zou zo graag :) mijn KPN-nl LOGE WEER TRUG WILLEN..............................:'( VINK NIET LEUK VAN GENIE.NL

Verwijderd

stap 1: je opent IE
stap 2: je gaat naar genie.nl en je logt in
stap 3: je gaat naar picogrammen
stap 4: je kiest een willekeurig pictogram uit
stap 5: je klikt erop en dan krijg je een soort menuutje en daar kies je dus operator logo en dan kies je als provider een provider die jij in ieder geval NIET op je telefoon gebruikt en dan klik je op OK/ZENDEN

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

JAAH het is me gelukt! Maarre ik dacht dat ik ook de regio op mijn telefoon aan kon geven, helaas blijkt dit niet te werken bij BEN :(

Nou jah, ik weet in ieder geval hoe het moet als ik het weer terug wil!!!

Thanx!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Logo is toch een heel ander item dan regio? De regiofunctie zet je in de prefs aan of uit, heeft niets met het providerlogo te maken.

Zap maar ''ns door je menuutjes heen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:45

Wuursj

want worst is al bezet

Op donderdag 26 april 2001 14:02 schreef KabPlop het volgende:
Logo is toch een heel ander item dan regio? De regiofunctie zet je in de prefs aan of uit, heeft niets met het providerlogo te maken.

Zap maar ''ns door je menuutjes heen.
Klopt, regio staat gewoon onder je logo als je regio aan hebt staan.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Ja dat klopt ook wel en dat weet ik ook! Maar euhmmm is het zo dat BEN dit niet ondersteunt met zijn netwerk?

Pagina: 1