Dus please met een goed werkende oplossing komen, hierbij zou ik ook graag willen dat mijn cel-informatie weer zichtbaar wordt! (oftewel de regiocode!)
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
THANX!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Euhmmm nog maar een keer... kun je dit even kort en stapsgewijs uitleggen?Op woensdag 25 april 2001 11:18 schreef WieMie het volgende:
Net ff''ies getest, werkt prima, had een logo, nu eruit gegooid door als een andere provider te sturen...
je gaat gewoon naar genie.nl of een andere site waar ze logo''s sturen. Je stuurt dan gewoon een logo en vult bij provider dutchtone (of iets anders behalve BEN). Je logo wordt dan opgeslagen op je telefoon maar je ziet het dus niet beer omdat het alleen bij dutchtone of die provider die je geselcteerd hebtin beeld. Aangezien je die toch niet gebruikt... is het weg. klaar.Op woensdag 25 april 2001 15:16 schreef freaky20 het volgende:
Euhmmm nog maar een keer... kun je dit even kort en stapsgewijs uitleggen?
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Je ziet op je phone:
''Operatorlogo ontvangen''
dan klik je op ''ok''(de standaardknop)
dan kies je voor ''opslaan'' (dus 1 naar beneden) en dan ''ok'' en dan zie je weer je oude Ben staan...
Verwijderd
Verwijderd
Lelijk die sms service, mag niet linken heOp woensdag 25 april 2001 13:19 schreef michaelkenis het volgende:
Ik wil geen reclame maken hoor maar via mijn site http://www.michael-kenis.com kan je een logo aanvragen. B-)Voor maar F1,- kan ik je ben logo gewoon terug opzetten. Je hebt dan geen logo meer.
Verwijderd
Verwijderd
stap 2: je gaat naar genie.nl en je logt in
stap 3: je gaat naar picogrammen
stap 4: je kiest een willekeurig pictogram uit
stap 5: je klikt erop en dan krijg je een soort menuutje en daar kies je dus operator logo en dan kies je als provider een provider die jij in ieder geval NIET op je telefoon gebruikt en dan klik je op OK/ZENDEN
Nou jah, ik weet in ieder geval hoe het moet als ik het weer terug wil!!!
Thanx!
Zap maar ''ns door je menuutjes heen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Klopt, regio staat gewoon onder je logo als je regio aan hebt staan.Op donderdag 26 april 2001 14:02 schreef KabPlop het volgende:
Logo is toch een heel ander item dan regio? De regiofunctie zet je in de prefs aan of uit, heeft niets met het providerlogo te maken.
Zap maar ''ns door je menuutjes heen.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst