[BC3] Problemen met Hotmail icm gratis Providers

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey everyone
Ik heb een hotmail accountje, maar sinds een paar weken kom ik er met HetNet niet meer binnen :( , ook niet als ik een ander inbelpunt of Pc of Telefoonlijn gebruik. Daarom heb ik andere Gratis Prviders geprobeert bijv. 12Move, maar daarmee lukt het ook niet.
Probeer ik het via school (kabel) of via de betaalde XS4All-verbinding van een vriend, dan lukt het wel.
Het stomme is dat een hotmailaccount van iemand anders bij mij wel werkt.

Iemand enig idee.
Btw, Ik haal via mijn Hotmail geen Pop3 binnen. Tevens kan ik via Outlook Express ook mijn Hotmail niet binnenhalen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
gebruik je een proxy?

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
Nee ik gebruik standaard geen Proxy. Ik heb het echter wel geprobeerd, maar dat maakte niets uit. :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Dus iemand anders met een ander account komt er op jouw computer wel in? Das vaag! HEEEL vaag!

Misschien is er iets met je cookies geneukt?

Anders zou ik het niet weten... of je bent gehackt... :)

Putting the bit in Biton since 1997

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 14:39 schreef p_m het volgende:
Dus iemand anders met een ander account komt er op jouw computer wel in? Das vaag! HEEEL vaag!

Misschien is er iets met je cookies geneukt?

Anders zou ik het niet weten... of je bent gehackt... :)
Nee, ik heb de cookies bijvoorbeeld al een keer opgegeten (lees: gewist), maar dat maakte niet uit. En dan zou ik op dezelfde Pc ook niet via de betaalde provider XS4All in mijn Hotmail moeten kunnen komen.
Ik had namelijk het XS4All account van een vriend geprobeerd, dat werkte wel, maar dat kan ik ook niet blijven gebruiken.

• BC3 Victim
Weet niemand dan een oplossing voor dit probleem?!?
Microsoft en HetNet zwijgen namelijk in alle talen... :( :z :z :z

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
Op donderdag 26 april 2001 23:20 schreef Borgcmd het volgende:
Weet niemand dan een oplossing voor dit probleem?!?
Microsoft en HetNet zwijgen namelijk in alle talen... :( :z :z :z
Gewoon Outgun nemen :):)
Pagina: 1