De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee ik gebruik standaard geen Proxy. Ik heb het echter wel geprobeerd, maar dat maakte niets uit.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dus iemand anders met een ander account komt er op jouw computer wel in? Das vaag! HEEEL vaag!
Misschien is er iets met je cookies geneukt?
Anders zou ik het niet weten... of je bent gehackt...
Putting the bit in Biton since 1997
Nee, ik heb de cookies bijvoorbeeld al een keer opgegeten (lees: gewist), maar dat maakte niet uit. En dan zou ik op dezelfde Pc ook niet via de betaalde provider XS4All in mijn Hotmail moeten kunnen komen.Op woensdag 25 april 2001 14:39 schreef p_m het volgende:
Dus iemand anders met een ander account komt er op jouw computer wel in? Das vaag! HEEEL vaag!
Ik had namelijk het XS4All account van een vriend geprobeerd, dat werkte wel, maar dat kan ik ook niet blijven gebruiken.
Weet niemand dan een oplossing voor dit probleem?!?
Microsoft en HetNet zwijgen namelijk in alle talen...
Microsoft en HetNet zwijgen namelijk in alle talen...
Gewoon Outgun nemen :):)Op donderdag 26 april 2001 23:20 schreef Borgcmd het volgende:
Weet niemand dan een oplossing voor dit probleem?!?
Microsoft en HetNet zwijgen namelijk in alle talen...![]()
![]()
![]()
Pagina: 1