Ik heb ook al bij search gekeken maar daar staan alleen maar dat je " \f, \ of \b moet invullen maar dit helpt allemaal niet.;( En ook het programma van FLASHMSG. werkt niet. Weten jullie hoe ik dit moet doen?????
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ja, maar hoe:?Op dinsdag 24 april 2001 18:54 schreef michaelkenis het volgende:
Het kan wel op een 3310 of een 3210.
bekijken wel. maken niet.Op dinsdag 24 april 2001 18:54 schreef michaelkenis het volgende:
Het kan wel op een 3310 of een 3210.
Klopt, ik had laasts zo''n SMS-je, maar kon hem niet bewerken, zoals dat wel kan op mijn 3210 met ''gewone'' SMS-jes.Op dinsdag 24 april 2001 19:44 schreef Bart_traB het volgende:
[..]
bekijken wel. maken niet.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ff zoeken in astalavista, kan je via je pc/laptop zo doorsturen naar je nokia
ir of kabel
Verwijderd
het is zelfs flashsmsOp dinsdag 24 april 2001 20:34 schreef robbertm het volgende:
knipperende smsjes kan je maken met flashsms
ff zoeken in astalavista, kan je via je pc/laptop zo doorsturen naar je nokia
ir of kabel
Dat zeiden ze bij minick in iedergeval..
Je kan zo''n service kopen, of gewoon ''jatten'' [mag niet hè
Verwijderd
(die knipperende smsjes dus)
Sorry, kheb geen Nokia
Verwijderd
Euh het zijn een soort webicons, alleen dan niet grafisch, niet mooi, maar wel vaak errug grof.Op dinsdag 24 april 2001 22:09 schreef johnny appleseed het volgende:
Okee, kan iemand mij vertellen wat dat is:?
Sorry, kheb geen Nokia
Knipperen er sommige letters in de sms...Op dinsdag 24 april 2001 22:09 schreef johnny appleseed het volgende:
Okee, kan iemand mij vertellen wat dat is:?
Sorry, kheb geen Nokia
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Op dinsdag 24 april 2001 22:11 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Euh het zijn een soort webicons, alleen dan niet grafisch, niet mooi, maar wel vaak errug grof.
Welke isset nou?Op dinsdag 24 april 2001 22:12 schreef achappey het volgende:
[..]
Knipperen er sommige letters in de sms...
Verwijderd
Of allemaal.Op dinsdag 24 april 2001 22:12 schreef achappey het volgende:
Knipperen er sommige letters in de sms...
Je kan ze wel editten op je 3310. Maar dan blijft d''r weinig van over.
Verwijderd
is er geen site waarvan je die smsjes kan vertsuren?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd