je weet zelf toch ook wel dat het heel makkelijk is om een hotmail te hacken, maar dan ben je er denk ik nog niet, want MSN meldt zich aan met een Passport
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Hoezo hij vraagt toch niet hoe je deze moet hacken?Op dinsdag 24 april 2001 16:50 schreef mafiasven het volgende:
en volgens mij mag dit niet
Hij vraag alleen of het mogelijk is en indien ja of dat dan makkelijk gaat.
Correct me if I''m wrong.
Sorry voor de verkeerde onderwerpkeuze, volgende keer post ik hem correct.
Het gaat me er idd niet om HOE maar of het vaak gebeurt en wat je eraan zou kunnen doen.. Want dit is niet echt leuk, wat er vanmiddag is gebeurd heeft wel wat schade aangericht..
Het gaat me er idd niet om HOE maar of het vaak gebeurt en wat je eraan zou kunnen doen.. Want dit is niet echt leuk, wat er vanmiddag is gebeurd heeft wel wat schade aangericht..
Owkee, schijnt bekend te zijn, heb er een artikeltje over gevonden..
..Microsoft is investigating complaints that its MSN Instant Messenger usernames and contact lists can be taken over through lapsed Hotmail accounts...
..Microsoft is investigating complaints that its MSN Instant Messenger usernames and contact lists can be taken over through lapsed Hotmail accounts...
Verwijderd
je hebt gelijk dom van meOp dinsdag 24 april 2001 16:52 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Hoezo hij vraagt toch niet hoe je deze moet hacken?
Hij vraag alleen of het mogelijk is en indien ja of dat dan makkelijk gaat.
Correct me if I''m wrong.
Verwijderd
ReshackOp dinsdag 24 april 2001 18:43 schreef mafiasven het volgende:
[..]
je hebt gelijk dom van mekheb wel meteen een ander vraagje iemand enig idee hoe ik die irritante reclame balk van V*sa wegkrijg??
Niet verwijderen maar "minimaliseren" inschuiven dus
Pagina: 1