Ja ... bij mij werkt het (nu) ook niet.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
werkt via mtnsms.com --> is die toevallig down?
hmmmmmmmmmmmmmm... ik had op cancel gedrukt want het duurde wat langer, maar SMS-je is wel aangekomen
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Je kon eerst ook vanaf de ICQ site SMS-en en daar krijg je keurig een melding dat de SMS service moenteel "Not Available"is..
melding:
"Due to a technical setback this feature can not be used at the moment.
Please try again later.
We apologize for the inconvenience,
The ICQ team."
Ook
melding:
"Due to a technical setback this feature can not be used at the moment.
Please try again later.
We apologize for the inconvenience,
The ICQ team."
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Hier doet ie het gewoon
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Weet je dat HEEL zeker. MTN is nl. zo oinbetrouwbaar als wat en ICQ werkt altijd..Op dinsdag 24 april 2001 14:45 schreef havana het volgende:
werkt via mtnsms.com --> is die toevallig down?
Soms duurt het heel lang, en krijg je een error ofzo. Maar meestal komt ie wel aan. Gewoon vaag!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik krijg geen sms meer weg hier ;-( via icq
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik vind MTN en ICQ even betrouwbaar... alleen werkt de mail->sms van ICQ niet... +31628......@icqsms.com (geloof ik) maar ICQ toch voorkeur, geen reclame... kan je die ook zonder ICQ versturen (proggie) of alleen ICQ.exe en site?
Verwijderd
Dat weet ik HEEL zeker.Op dinsdag 24 april 2001 16:17 schreef Jack Flushell het volgende:
[..]
Weet je dat HEEL zeker. MTN is nl. zo oinbetrouwbaar als wat en ICQ werkt altijd..
Dat klopt... Dat Email --> SMS werkt (nog??) niet met nederlandse GSM providers... Ze hebben daar bij ICQ zo''n lijssie voor en er staan nog geen sterretjes bij de Nederlandse providers om te aan te geven dat de dienst beschikbaar is!Op dinsdag 24 april 2001 20:06 schreef WieMie het volgende:
Ik vind MTN en ICQ even betrouwbaar... alleen werkt de mail->sms van ICQ niet... +31628......@icqsms.com (geloof ik) maar ICQ toch voorkeur, geen reclame... kan je die ook zonder ICQ versturen (proggie) of alleen ICQ.exe en site?
Ik hoop later wel!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
btw mtn en ICQ gebruiken beid airbornww.com voor hun sms''jes, zouden ze dan niet beiden even goed zijn (behalve reclame)
Pagina: 1