[BC3] De ultieme truuk om ICQ banners te omzeilen :)

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
je hebt ook proggies die de banners uitzetten en checkt icq niet elke keer als je online gaat voor updates?

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Ik weet niet of iemand van jullie dit al gevonden hebben, (indien ja, sorry voor dit bericht dan), maar ik heb een truukje gevonden om de ICQ banners te omzeilen.
Het enige wat je wel moet hebben is een ''clean-windows-install'' :'(
Installeer ICQ, geef je icq-nummer in (bij registratie) + paswoord. Zodra hij je username + password geaccepteerd heeft, duw je op je reset van je modem (je kan hem ook onmiddellijk afzetten.
Voor interne-modem-gebruikers : trek onmiddeellijk de telefoon-stekker uit :)
Doe een reset van je pc (op de normale manier -> start -> windows afsluiten, enz ...).
Je pc start op, en icq runt normaal ZONDER banners !!!

Hoe heb ik dit gevonden ? wel, telkens wanneer je icq voor de eerste maal installeert kijkt hij naar updates op de icq-server. en DAAR activeert hij die banners. Door je modem onmiddellijk uit te zetten en je pc te resetten doet hij geen ''updates'' :)

Hopelijk werkt dit bij jullie ook.
Alvast veel succes

ps : hopelijk valt dit bericht in de juiste ''bak'' :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Hmmm. leuke truuk! zekers de volgende keer dat ik win installeer ff proberen. Maar je kunt trouwes ook gewoon ff op [MAG NIET] kijken voor een crack om die banners weg te halen.. Is ook niet veel moeite :)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Dat kan je in je registry uitzetten, dat updaten!

ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Skeleton353

Skeleton353

Op dinsdag 24 april 2001 12:59 schreef PsyFlux het volgende:
Hmmm. leuke truuk! zekers de volgende keer dat ik win installeer ff proberen. Maar je kunt trouwes ook gewoon ff op [MAG NIET] kijken voor een crack om die banners weg te halen.. Is ook niet veel moeite :)
kan je ook doen, maar dan zit je met het probleem (ik althans) dat je bericht venster alsmaar groter wordt !!!
ook is dit ''crack'' niet echt 100 %

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 17:37
telkens wanneer je icq voor de eerste maal installeert kijkt hij naar updates op de icq-server. en DAAR activeert hij die banners.
Is het niet makkelijker om gewoon de AutoUpdate van ICQ in regedit uit te zetten ;). En effe wat *.dll files te deleten en vervolgens de ICQCore.dll patch te downloaden.

• Skeleton353

Skeleton353

Op dinsdag 24 april 2001 12:59 schreef Glacier het volgende:
je hebt ook proggies die de banners uitzetten en checkt icq niet elke keer als je online gaat voor updates?
euhm niet echt. Ik heb hem hier een paar uur opstaan nu, en het werkt nog altijd perfect !

En proggies die de banners uitzetten zijn niet echt 100% goed vindt ik. De truuk zoals ik hier vermelde is echt 100 %
Geen nare dingen achteraf meer zoals vergroten van je venster elke keer, enz ...

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
ICQ banners?
Nooit gezien, nooit gehad...
Is dat soms pas bij latere versies erbij gekomen?

grtz.
AxiMaxi

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• Skeleton353

Skeleton353

Op dinsdag 24 april 2001 13:02 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Is het niet makkelijker om gewoon de AutoUpdate van ICQ in regedit uit te zetten ;). En effe wat *.dll files te deleten en vervolgens de ICQCore.dll patch te downloaden.
makkelijker ? door jouw systeem toe te passen ben je wel effe bezig denk ik :-)
Mijn methode is gewoon : modem afzetten, pc resetten, modem terug opzetten en gedaan :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:40

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op dinsdag 24 april 2001 13:01 schreef skeletonman het volgende:

[..]

kan je ook doen, maar dan zit je met het probleem (ik althans) dat je bericht venster alsmaar groter wordt !!!
Klopt jah! Zeer kl*tûh! :(

Ik heb de banners gewoon onder me taakbalk geschoven. >:)

Whatever.

• Skeleton353

Skeleton353

Op dinsdag 24 april 2001 13:06 schreef AxiMaxi het volgende:
ICQ banners?
Nooit gezien, nooit gehad...
Is dat soms pas bij latere versies erbij gekomen?

grtz.
AxiMaxi
Je zal die ooit wel zien als je eens een re-install doet van windows en daarna je ICQ er terug op installeert :)

• Wouter!
  • Laatst online: 18-08 17:37
Op dinsdag 24 april 2001 13:04 schreef skeletonman het volgende:

[..]

makkelijker ? door jouw systeem toe te passen ben je wel effe bezig denk ik :-)
Mijn methode is gewoon : modem afzetten, pc resetten, modem terug opzetten en gedaan :)
Euhm ... duurde 1 minuut ...

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
lamah

• Dennis
  • Laatst online: 08:38

[..]

Als je nou een goede crack zoekt die heeft dit probleem niet. Tip: gebruik Search op mijn username en kijk dan... ergens heb ik een tip gegeven :P

Verwijderd

In navolging van Dennis:

ga eens een loempia-tje eten!

http://www.loempia.com

Verwijderd

[..]

Hier heb ik dus geen last van
ik heb ook gewoon icqcore.dll vervangen door een gehackte versie

en venster wordt nie groter

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wat zeurt iedereen nou over het groter worden van windoos :?:?:?:?:?
Nooit last van gehad :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1