Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Als je via versatel hem hebt, dan is het ...
versatel
GrizzTus
versatel
GrizzTus
edit:
En een beetje rustig als je na een uurtje nog geen reply hebt gehad, staat in FAQ dat je je topic niet onnodig mag uppen
En een beetje rustig als je na een uurtje nog geen reply hebt gehad, staat in FAQ dat je je topic niet onnodig mag uppen
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ok bedankt sorry van dat dat nog geen reply
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
ik heb dus een een zonnet plus en de router is geleverd door versatel maar die wachtwoord klopt dus niet heeft iemand het juiste wachtwoord?? het zou echt helpen want ik vind die firewall heel erg irritant
Hehe..ik weet hij is heel oud dit topic, maar hij wil t graag wetenOp dinsdag 13 november 2001 23:35 schreef zakaria1977 het volgende:
ik heb dus een een zonnet plus en de router is geleverd door versatel maar die wachtwoord klopt dus niet heeft iemand het juiste wachtwoord?? het zou echt helpen want ik vind die firewall heel erg irritant
edit:
en je kunt beter eerst de oude topics opgebruiken voordat je aan de nieuwe begint
en je kunt beter eerst de oude topics opgebruiken voordat je aan de nieuwe begint
Niemand? Dr zijn toch wel meer Zonnet/Versatel gebruikers die zich dit afvragen/uitgevonden hebben?
Beetje oud topic maarre, ik zou het ook graag willen weten. Nou zijn er niet veel breedband plus abonnees (+/- 250) dus veel hoop heb ik niet....
Zouden al die wachtwoorden hetzelfde zijn? Bij versatel willen ze het dus gewoon niet geven. Terwijl als je zo'n abonnement een jaar uitzit je de router mag houden! Wat heb je er aan als je naar een andere provider gaat en je kan hem niet eens aanpassen aan hun dienst?
Zouden al die wachtwoorden hetzelfde zijn? Bij versatel willen ze het dus gewoon niet geven. Terwijl als je zo'n abonnement een jaar uitzit je de router mag houden! Wat heb je er aan als je naar een andere provider gaat en je kan hem niet eens aanpassen aan hun dienst?
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Heel begrijpelijk dat ze die wachtwoorden niet geven. Geeft voor hun namelijk een enorme bult werk en irritatie als gebruikers op eigen houtje gaan lopen klooien met die router. Ze kunnen niet vermoeden dat juist jij wel weet wat je doet.
Wat wel irri is, is dat als je de consumerdesk belt voor een wijziging, je maar moet afwachten hoe lang het duurt dat ze die wijziging doorvoeren. Als je vervolgens aandringt dat het toch wel snel moet wegens installatie van een nieuwe server o.i.d., wordt je afgeblaft en krijg je uitleg hoe zij werken, waar je als klant niet echt op zit te wachten.
Wat wel irri is, is dat als je de consumerdesk belt voor een wijziging, je maar moet afwachten hoe lang het duurt dat ze die wijziging doorvoeren. Als je vervolgens aandringt dat het toch wel snel moet wegens installatie van een nieuwe server o.i.d., wordt je afgeblaft en krijg je uitleg hoe zij werken, waar je als klant niet echt op zit te wachten.
Houdoe
Bij Demon kan je wel toegang krijgen tot de router, om er vervolgens zelf allerlei wijzigingen in aan te kunnen brengen.
Thoriam#2885
Verwijderd
Ik heb ook die router maar icm Demon. Ik moest eerst een vrijwaringsverklaring tekenen zodat ik geen recht meer heb op support op de router. Maarja boeie, kan nu lekker zelf al me porten doormappen enzo...Op dinsdag 26 februari 2002 09:38 schreef fenris het volgende:
Bij Demon kan je wel toegang krijgen tot de router, om er vervolgens zelf allerlei wijzigingen in aan te kunnen brengen.
Jammer dat Zon niet zoiets aanbied.
ik heb die router ook, maar geen pass, ik heb er zelf een Freesco router tussengezet en de Versatel router op config 2 laten zette, nu kan ik dus wel zelf me porten openstellen welke ik wil en de rest dichtzetten
en weer een paar daagjes zoet geweest
> > Geachte Zon gebruiker,
> >
> > Bedankt voor uw mail, u stelde ons de volgende vraag:
> >
> > Is het nu dan ook eindelijk mogelijk om zelf je router te configureren?
> >
> >
> >
> > Het antwoord van Zon op uw mail:
> >
> > Het is niet mogelijk en het wordt ook niet mogelijk gemaakt om de router
> zelf te configureren.
> > Overigens, als dat wel mogelijk zou zijn, dan konden wij als provider geen
> ondersteuning meer leveren.
2e
Subject: Re: Re: Re: De snelheid van Zon Breedband Plus wordt verhoogd/router config
>
>
> Bedankt voor uw mail, u stelde ons de volgende vraag:
>
> Goedemorgen/middag/avond
>
> Ik begrijp natuurlijk dat Zon dan geen enkele support meer kan leveren, maar
> ik heb van verschillende mensen gehoord dat zij een vrijwaringsverklaring
> konden onderteken.
> Dit betekend dat bij enige problemen ik het zelf uit moet zoeken, daar heb
> ik geen problemen mee.
>
> Als dit eveneens niet mogelijk is het ik nog een vraag over de 2e
> configuraatie waarin de router geleverd kan worden:
> "In plaats van DHCP wordt alles omgezet naat een static ip en de poorten
> worden geforward naaar ip192.168.1.2"
>
> Worden in dit geval alle poorten (1 tot 65000) geforward of alleen de
> bekende 21, 23, 80?
>
>
>
> Het antwoord van Zon op uw mail:
>
>
> Alle poorten worden opengezet, dus niet alleen de bekenden.
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Sujan Lahiri
> Klantenservice@zonnet.nl
en weer geven ze antwoord op maar 1 vraag.
> >
> > Bedankt voor uw mail, u stelde ons de volgende vraag:
> >
> > Is het nu dan ook eindelijk mogelijk om zelf je router te configureren?
> >
> >
> >
> > Het antwoord van Zon op uw mail:
> >
> > Het is niet mogelijk en het wordt ook niet mogelijk gemaakt om de router
> zelf te configureren.
> > Overigens, als dat wel mogelijk zou zijn, dan konden wij als provider geen
> ondersteuning meer leveren.
2e
Subject: Re: Re: Re: De snelheid van Zon Breedband Plus wordt verhoogd/router config
>
>
> Bedankt voor uw mail, u stelde ons de volgende vraag:
>
> Goedemorgen/middag/avond
>
> Ik begrijp natuurlijk dat Zon dan geen enkele support meer kan leveren, maar
> ik heb van verschillende mensen gehoord dat zij een vrijwaringsverklaring
> konden onderteken.
> Dit betekend dat bij enige problemen ik het zelf uit moet zoeken, daar heb
> ik geen problemen mee.
>
> Als dit eveneens niet mogelijk is het ik nog een vraag over de 2e
> configuraatie waarin de router geleverd kan worden:
> "In plaats van DHCP wordt alles omgezet naat een static ip en de poorten
> worden geforward naaar ip192.168.1.2"
>
> Worden in dit geval alle poorten (1 tot 65000) geforward of alleen de
> bekende 21, 23, 80?
>
>
>
> Het antwoord van Zon op uw mail:
>
>
> Alle poorten worden opengezet, dus niet alleen de bekenden.
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Sujan Lahiri
> Klantenservice@zonnet.nl
en weer geven ze antwoord op maar 1 vraag.
Zonnet geeft altijd maar antwoord op x-1 of x-2 vragen. Nooit krijg je een volledig antwoord. The helpdesk sucks!!
Kweet er alles van
Kweet er alles van
Verwijderd
Misschien kunnen we demon's vrijwarings brief voorleggen aan Zonnet, want waarom kan het bij demon wel en bij de sukkels van Zon niet...!!
Pagina: 1