Verwijderd

Topicstarter
over 1 maand loopt mijn abbonnementje af. hij is al opgezegd dus dit abbonnement houden is geen optie, en dat had ik anders toch niet gedaan. nou kan ik mijn huidgie telefoon(ericsson t28s) houden, en dan een gratis abbonnementje nemen, maar ik weet niet of hij het nog een jaartje uithoud... of ik kan gewoon een nieuw abbonnenment afsluiten, en daarbij dan gratis of met een bijbetaling een telefoon nemen. nou hoef ik niet per se een waptelefoon. ik wil eigenlijk gewoon een beetje kleine lichte telefoon. 3310 heeft iedereen al, en is trouwens ook best zwaar:( is er iemand die me een goed advies kan geven over welke telefoon ik dan het beste kan kopen:??:??:??:??:??:??:??

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
kijk eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervaringen, prijzen enz enz ;)

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Sony J5 -> licht, mooi design en bovenal orgineel.. Je ziet hem niet veel... :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

misschien nog ff w88 en dan voor de Nokia 8310 gaan ?? is wel strak phonetje

Verwijderd

Topicstarter
ja die 8310 ziet er wel heel strak uit enzo, maar dat ding wordt waarschijnlijk met abbo iets van 899 gulden ofsow dat is een beetje teveel voor mijn portomonnee:(

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 23 april 2001 20:36 schreef wiebe het volgende:
ja die 8310 ziet er wel heel strak uit enzo, maar dat ding wordt waarschijnlijk met abbo iets van 899 gulden ofsow dat is een beetje teveel voor mijn portomonnee:(
Mooi is duur, anders toch lekker een Pocketline Swing :r
>:)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
maar 899 voor een phone die na een jaartje uit elkaar pleurt vind ik wel een beetje veel hoor. als ze het nou wat langer uit zouden houden... maar ja dan zijn er al weer mooiere enz.. maar iemand nog een goed advies?:?:?

Verwijderd

/me is errug in z''n nopjes met zijn nieuwe siemens S40 :9~

Als je een telefoon wilt die stevig is : Philips genie....erg lelijk, maar onverwoestbaar!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tja er zijn wel heel veel vette foons maar je moet gewoon 3210 kopen is niet duur en je kunt er veel mee.. zeer rlxd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
3210 is zwaar en heeft geeneens tril (jaaaah, kun je erin laten zetten)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
ja ik wil wel een trilfunctie op mijn nieuwe phonetje, zodat ie in de les geen geluig maakt, maar dat je het toch merkt als je een berichie krijgt ofso. iemand nog een goede suggestie?moet wel een beetje mooi zijn, dus geen philips genie:r

Verwijderd

ik blijf toch gaan voor de 35i :)

Verwijderd

- Nokia 6210?
- Sendo D-800?
- Siemens SL-45?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op dinsdag 24 april 2001 15:49 schreef Sebastard het volgende:
- Nokia 6210?
- Sendo D-800?
- Siemens SL-45?
idd siemens sl-45 :7

Verwijderd

Topicstarter
ja die sl45 is wel vet, maar die heft echt als enigste nadeel die kutantenne:( is er iemand bij wie die al afgebroken is of kan er iemand zeggen dat die antenne heel stevig is?????

Verwijderd

Topicstarter
en die 6210 is gelijk weer zo groot:(

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Siemens S40 is ook wel cool. Alleen die software kan nog wel wat beter, zitten nog een paar bugs in :(

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb een Siemens C35 I werkt perfect!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Op dinsdag 24 april 2001 16:46 schreef wiebe het volgende:
en die 6210 is gelijk weer zo groot:(
Ja maar wel HEEL fijn. Ik heb ''m en ik wil niet meer wat anders. Ik geloof niet dat er ontevreden gebruikers van de 6210 zijn.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die 6210 heeft zo veel functies daarom is die ook wat groter denk ik, en ik hoef er alleen maar mee te bellen en smsen, dus hij hoeft niet groot te zijn, is een nokia 8210 een beetje een goed toestel???:???

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 20:41 schreef wiebe het volgende:
ja maar die 6210 heeft zo veel functies daarom is die ook wat groter denk ik, en ik hoef er alleen maar mee te bellen en smsen, dus hij hoeft niet groot te zijn, is een nokia 8210 een beetje een goed toestel???:???
plastic barrel, kut Accu

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Panasonic GD93 :) super licht 79 gram , 7 kleuren display , trilfunctie , eigen beltoon opnemen.
en bijna niemand heeft er een (nou ja behalve ik dan toevallig) :)

enige nadeel is die antenne maarja , ding kan niet helemaal perfect zijn

Verwijderd

S35i, perfect foontje :)

Verwijderd

Topicstarter
dus een 8210 is nix??? hij ziet er wel vet uit, maarja als ie zo verrot is moet ik hem niet:r want die t28s bleek ook niet zo stevig te zijn:9:r en die 8250 is te duur voor me, er blijft wel heel erg weinig over zo:(:( die s40 is toch ook best groot? of heb ik het mis ik weet t ook niet meer zo goed er komen ook zo vaak nieuwe phones uit

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op dinsdag 24 april 2001 20:41 schreef wiebe het volgende:
nokia 8210 niet nemen accu is supersnel leeg vaak problemen met display en superweinig functies zou gewoon voor een 6210 van die grote merk je voorderest weinig past goed in een broekzak zonder er last van te hebben heeft superveel functies kunnen veel sms''jes er is een goeie carkit voor te verkrijgen

Verwijderd

6210, is mooi, zakelijk, licht, trilfunctie, veel
geheugen (ik geloof dat je er iets van 200, ja 200 geen typfout, smsjes in). alleen best lang.

V3690/V50, klein, licht (80 gram of zo), trilfunctie, ziet er geweldig cool uit, nie veel mensen hebben em nou in ieder geval nie zoveel als nokia''s.

ikzelf heb een 3310 alleen die zuigt een bietje, hij is zo zwaar en iedereen heeft em, hij is niet voorbereidt voor een externe antenne enzo.

Verwijderd

Topicstarter
die s35i vind ik nix, ik vind heel die 35i serie nix, die v3690 is nog wel een optie denk ik, of die v50, maar ik hoef niet per se wap, maar die telefoons hebben weer een klepje en een antenne, en daar erger ik me een beetje aan bij mijn t28s die ik nu nog heb. ik heb ook wat gelezen over een v100, is er iemand die daar al wat meer van af weet????

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 20:06 schreef Bas het volgende:

[..]

Ja maar wel HEEL fijn. Ik heb ''m en ik wil niet meer wat anders. Ik geloof niet dat er ontevreden gebruikers van de 6210 zijn.

Bas
I agree, kheb ook 6210, kheb nog geen fijnere telefoon gezien.
Zeer uitgebreid,
past in carkit van 5110 etc.
kan achter m''n laptop om te internetten, goed stevig,
lust bier zonder eraan kapot te gaan (zelf getest)
Te klein is gewoon niet makkelijk, ook tijdje 8210 gehad, direct weer weggedaan.
6210 roelt!!!!!!!

greetz,

Arjo

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die 6210 is volgens mij ook de beste keus op dit moment.

Mijn 3310 was algauw niet meer bijzonder, qua gewicht boeit ''t me niet zo hoe zwaar die is. Maar die Xpressoncovers :r:r Die kraken!

Aargh! Dat was nou net de reden dat ik mijn C35i de deur uit heb gedaan.

Nokia 6210, mooie keuze :)

En erm, op de tweede plaats de EB-GD93, ook erg strak telefoontje met lekker veel functies. Alleen die antenne hadden ze achterwege moeten houden.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Plaatje :7

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/6210_3.jpg

Verwijderd

Philips Ozeo! :9

Verwijderd

Die''s vet lelijk!

Verwijderd

Topicstarter
je kan als je nar die foto van die 6210 kijkt niet ontkennen dat dat ding heel langwerpig is, voor de rest is het design inderdaad wel mooi, moet ik toegeven:9~

Verwijderd

Topicstarter
die 6210 is denk wel een leuke optie... is er iemand die weet waar die lekker goedkoop(:7) te krijgen is???

Verwijderd

Topicstarter
en is die 8210 echt zo slecht? ik was net ff bij de fotoklein, en die 8210 is wel lekker klein in vergelijking met die 6210... zo slecht is die 8210 toch niet of is ie echt zo brak:r?

Verwijderd

8210 zuigt werkelijk, maar dat wordt gecompenseer door zijn uiterlijk, daarom wil iedereen em hebben.

iedereen die ik gesproken heb die een 8210 heeft, heeft er wel stukken meej gehad.
de 80 toestellen zijn gewoon niet zo stevig.

Verwijderd

Topicstarter
maar als je er voorzichtig mee bent dan blijft ie toch wel heel of heb ik dat fout?? want die 6210 kan wel veel, maar dat formaat|:( |:( :'(:'(:r :r die 8210 is zo klein:9~ maar een nadeel van de 8210, er staan al weer 2 nieuwere voor de deur, de 8250 en die 8310, die 8250 is al te krijgen, dus die 8210 is al best oud:(

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 13:08 schreef Sickness het volgende:
iedereen die ik gesproken heb die een 8210 heeft, heeft er wel stukken meej gehad.
de 80 toestellen zijn gewoon niet zo stevig.
Tsjaa, mijn 8210 is vrolijk meegegaan in de wasmachine.... Na wat drogen met de föhn (en natuurlijk de nodige mazzel) werkt het allemaal weer prima hoor, dus zo brak zullen ze nou ook weer niet zijn denk ik dan maar.

Verwijderd

Topicstarter
als ie een wasbeurt overleeft mag je hem(misschien dan alleen die van jou)wel bestempelen als stevig(:7) dus het valt wel mee met de brakheid van een 8210???

• BC3 Victim
Ja, ik heb er geen problemen mee gehad knock on wood...) terwijl ik hem niet bepaald voorzichtig behandel, het is een gebruiksvoorwerp tenslotte vriend van me heeft wel het bekende fadende display probleem dat zoveel Nokia''s hebben, hier is trouwens een eenvoudige fix voor.

Verwijderd

Topicstarter
maar die beeldschermpjes vallen toch onder de garantie? en als ze dan brak worden kan je zo toch laten maken zonder kosten?het enige probleem is dat je je phonetje dan ff kwijt bent:(

• BC3 Victim
Ja, maar dat schijn je dus ook zelf uitermate goed te kunnen fixen, weet alleen neit precies hoe, geloof iets van een randje eronder doen of zo.

Verwijderd

Topicstarter
aha maar ik wil eigenlijk alleen een telefoon die er lekker vet uitziet, en niet binnen een jaar verrot gaat:r ik hou de telefoon waarschijnlijk toch maar een jaartje, behalve als de telefoon goed blijft, maar dat heb ik nog niet meegemaakt. wat functies betreft trekt de 6210 me meer, maar die is weer zo groot:(! en die 8210 is wel mooi, maar volgens jullie heeft ie gauw kuren, en hij is al best oud, je betaalt dan dus veel geld voor een best wel brakke, oude telefoon, en dit zie ik eigelijk niet echt zo zitten, je betaalt er toch best wel veel voor. wat is jullie advies?????

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

6210, Als je hem naar een jaartje niet meer wilt gebruiken, dan verkoop je hem toch gewoon weer. Het is een echt succes nummer

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm daar zit ik wel over te denken ja, maar omdat ik die telefoon voornamelijk ga gebruiken om te smsen/bellen, heb ik niet per se een 6210 nodig, die is toch voornamelijk bedoeld voor de zakelijke markt, en ik ben 15, dus zoveel zaken doe ik niet:7 dus is die 8210 dan geen betere keus?

Verwijderd

Topicstarter
(kick) iemand?

Verwijderd

Bel je als 15-jarige zo veel dan, dat je een abo hebt? Of is ''t zo''n gratiz abo?
/me heeft ook een T28S en zou geen andere nemen :).

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb nu een 180 abbo van dutchtone, en die belbundel is meestal binnen een paar dagen op, dus een prepayd kaartje is nix voor mij:r geef mij maar gewoon een abbotje. als je een 8210 gewoon niet laat vallen ofso en voorzichtig behandelt dan gaat ie toch niet stuk???

• xxxMaverick
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op zaterdag 28 april 2001 14:25 schreef wiebe het volgende:
ja, ik heb nu een 180 abbo van dutchtone, en die belbundel is meestal binnen een paar dagen op, dus een prepayd kaartje is nix voor mij:r geef mij maar gewoon een abbotje. als je een 8210 gewoon niet laat vallen ofso en voorzichtig behandelt dan gaat ie toch niet stuk???
die 15 jarigen hebben tegenwoordig veel teveel geld........

Verwijderd

Topicstarter
daar moet ik wel af en toe is ff voor werken hoor, het is niet dat mijn ouders me dit zomaar geven! dus een beetje werken, beetje sparen, zakgeld en dan komt het wel goed

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op zaterdag 28 april 2001 14:48 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

die 15 jarigen hebben tegenwoordig veel teveel geld........
gewoon gratis hoor, die dutchtone abonnementjes *D

en gewoon die 8210 nemen, leuk speeltje en als je er normaal mee omgaat zullen die display-problemen ook niet optreden. wel, ja dan gewoon effe omruilen bij je provider ...

Verwijderd

Topicstarter
maar als je m dan om moet ruilen, zit je weer een tijdje zonder phonetje:'(:'(:'( en dat is ook best wel irri. by the way die 3310 met blauw schermpje bij comtronics is ook best wel vet!!!

Verwijderd

Topicstarter
even over die 3310 bij comtronics ( http://www.comtronics.nl/enter.html?target=about.html ) is er iemand die wet of dit toestel gelockt is? want er staat niet bij dat je er een simkaart bij krijgt, dus kan hij ook niet gelockt zijn op die kaart zou je denken, iemand die dit kan bevestigen? is er trouwens iemand die ervaring heeft met deze telefoon(deze speciale versdie dan) en heb je garantie(omdat er toch aan gesleuteld is, weliswaar door de winkel zelf maar toch) iemand die mij duidelijkheid kan geven?????

Verwijderd

Topicstarter
die link is niet helemaal goed, je moet dan kijken onder gsm, en dan telefoons, en je ziet dan als het goed is die 3310 met blauw scherm en toetsen. sorry voor het ongemak

Verwijderd

Topicstarter
niemand:'(:'(
Pagina: 1