Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
ik ook 2 wekenOp maandag 23 april 2001 16:56 schreef doemaarwat het volgende:
Ik ben iig al twee en een half jaar een tevreden klant
Voor een max tot 50 gebruikers is er een limiet van (en dit is geen typo) wel 100MB.
[citaat uit folder]
Hoeveel is 100 MB??
Dit kan bestaan uit vele honderden documenten, 10-duizenden e-mails,
10-tallen volledige downloads van complete browsers en plug-ins, afijn,
genoeg om een harde schijf binnen de kortste keren vol te krijgen.
[/einde citaat]
Geef mij dus maar gewoon een prive abo
Die limiet is natuurlijk wel minder, maar als dat alleen van 12:00-0:00 gemeten wordt zoals de plannen zijn kan ik daar prima mee leven.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Na Chello takeover veel problemen gehad, toen die eenmaal uit de wereld waren, Was er nix meer te klagen.. behalve die slome upstream
I want to live forever, so far.. so good.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Het kan mij niet snel genoeg gebeuren dat de Opta er voor zorgt dat dat klote UPC verplicht wordt om weer meer providers toe te laten op de kabel in plaats van wat ze nu aan het doen zijn, alle providers eraf aan het gooien.
Bij bART heeft ik nooit problemen gehad. En ik zit op chello en niks werkt er meer!
Verwijderd
Ik vind het belachelijk dat je nu moet betalen voor de storingslijn. Ze hoeven maar 10 minuten de lijn bij chello eruit te halen, en de baas heeft weer een prachtige cruise naar Hawai.
Ik vind de upload snelheid van 16 kb aan de trage kant.
Voor de rest erg tevreden, maar ben blij dat ik het niet hoef te betalen.
We hebben wel al manieren gevonden om te kunnen downloaden en dat het NIET aantikt op je download limiet.
Zoiets heet een PROXY
Tel eens uit..Op dinsdag 24 april 2001 09:32 schreef Toverstaf het volgende:
Ik vind Chello redelijk duur geworden, 100 piek in de maand
Ik vind het belachelijk dat je nu moet betalen voor de storingslijn. Ze hoeven maar 10 minuten de lijn bij chello eruit te halen, en de baas heeft weer een prachtige cruise naar Hawai.
Ik vind de upload snelheid van 16 kb aan de trage kant.
Voor de rest erg tevreden, maar ben blij dat ik het niet hoef te betalen.
22 cent/minuut
Als je een UUR aan de telefoon hangt. dat zijn 60 minuten x 22 cent = Fl13,20
Bij een storing bellen er gemiddeld 15 a 20 mensen, in 1 klap, plus een nastroom 10 klanten.
dus 25 a 30 klanten bellen er als er dus een spontane storing is.
30 x 13.20 = Fl 396,00
Dit is dus al we 30 klanten hebben, die allemaal 1 HEEL UUR aan de telefoon hangen met ons.
Nou is de normale handlingtijd zo''n 15minuten. dus 4 keer zo weinig... dus kom je op zo''n 100 piek die de helpdesk opleverd per storing.
Nu de KOSTEN..
Ik kost 15 piek per uur. als ik 30 klanten a 15 minuten moet helpen dan ben ik 6 1/2 uur bezig. zitten we weer op zo''n Fl 97,50
Tja.. en dan hebben we die Frontoffice agent nog.. tja..
Hoezo we lopen verlies op de helpdesk.
Ik denk dat ze het eerder gedaan hebben zodat de zeikerds niet meteen met 2 minuten storing gaan bellen. Als er ergens een router down gaat, dan wordt het verkeer automatisch overgeschakeld, duurt alleen ff een paar minuten. Je hebt dus van die zeikerds die bellen dan meteen, kost ons weer tijd en moeite. Het zijn meestal dezelfde zeikerds die dan juist ff wachten met bellen doordat de helpdesk 22 cent per minuut is.
maar nu even nog een rekensommetje.
zoals ik al zei, de gemiddelde handlingtijd is 15 minuten, dat maal 22 cent = Fl 3,30
Nou.. we wonen in een rijk lang, en 3.30 kunnen we denk ik wel missen of niet ?
Kunnen we de link niet ergens op een site gaan zetten ofzo ?
Iemand een idee ?