|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik ben sinds een maand of 2 lid van Telfort. Bevalt me prima overigens, maar nou kreeg ik van de week me 1e rekening en toen viel me toch iets vreemds op. Ik moet nl alle door mijn telefoon doorgeschakelde voicemails zelf betalen!
Normaal staat je abo (Clarity) dus zo ingesteld dat er altijd (gratis) wordt doorgeschakeld naar je voicemail (dus bij niet opnemen, in gesprek en uit/buiten bereik). Omdat ik niet altijd wil dat er een voicemail komt, moest ik volgens Telfort mijn "standaard doorschakelingen" annuleren zodat ik op mijn telefoon (3210) zelf kon instellen wanneer ik wel/geen voicemail wil hebben.
Ik heb dat dus gedaan en van de klantenservice heb ik het nummer van mijn voicemailbox gekregen zodat ik dat bij "doorschakelingen" kan instellen.
Nu blijkt het dus zo te zijn dat bij Telfort deze doorschakelingen door de gebruiker zelf(ik dus) betaald moeten worden...:(
Ik heb dus nu 5 gulden aan voicemailkosten puur en alleen doordat mensen bij mij inspreken..Eerst betaald dus diegen die mij belt voor het inspreken dan betaal ik de doorschakelkosten en dan moet ik daarna nog een keer bellen om het bericht af te luisteren en zo wordt er dus 3 x verdient op 1 voicemail....naaiers!!
Het staat nergens vermeld en volgens mij is dit ook bij geen enkele andere provider het geval! (toch??) Ik heb hiervoor Libertel & Ben gehad en daar was het iig niet zo!
Nou moet ik weer een brief gaan schrijven om tegen ze te zeiken..wat een gelul allemaal..
Was iemand anders dit ook al opgevallen?
Zal ik ook een brief naar de consumenten bond sturen..?
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Maar dat geldt normaal gesproken niet voor je voicemailbox, ook al staat dat bij andere providers ook niet expliciet vermeldt. Ik weet wel dat er bij contacten geen "ongeschreven regels" gelden, maar ik ging er gewoon vanuit dat het was zoals bij de andere providers..
En wat mij vooral irriteert is de manier waarop Telfort blijkbaar denkt te verdienen aan haar voicemails. Dus of altijd inspreken (ook als ik net iets te laat met opnemen ben enzo) of als ik zelf wil bepalen wanneer de voicemail komt gewoon dubbel gaan innen..
Ook
En ten 2e wil ik dus juist geen voicemail als ik niet opneem of in gesprek ben.. Iedere keer die berichies...alleen als ik em zelf uit zet wil ik voicemailberichtjes ontvangen..
En nogmaals...bij andere providers is dit de normaalste zaak van de wereld!! Het is dus vooral een principe kwestie omdat ze heel sneaky meer geld verdienen dan jij denkt!
Ook
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geloof me: met crediteren zijn ze even snel als met debiteren. Zie ook [topic=166626]Op dinsdag 24 april 2001 10:40 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
Gewoon ff klantenservice bellen want doorschakelen naar je Voicemail behoort gratis te zijn. Krijg je je 5 gulden gewoon gecrediteerd op je volgende rekening.
Dat vind ik dus ook, maar die dame verzekerde me dat het klopt dat ik daarvoor zelf moest betalen. Alleen het doorschakelen door Telfort zelf is gratis!Op dinsdag 24 april 2001 10:40 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
Gewoon ff klantenservice bellen want doorschakelen naar je Voicemail behoort gratis te zijn.
Komt wel een breif, denk alleen niet dat ze gaan betalen...:(
Pieter Storms..? Kijken of die ook voor 5 piek uitrukt!
Ook
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik post hier de reactie wel van ze....over een maand of 4 denk ik...:)
Ook