[BC3] Foutje in de FAQ?

Pagina: 1
Acties:

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-08 15:31

Thorne

Forrester

Topicstarter
Bestaan er codes om gratis te bellen / SMS''en?

NEE die bestaan (helaas) niet. Er is wel een code in omloop die de simclock van je toestel uitzet, waardoor het beltegoed later wordt afgetrokken dan normaal. Nummers van gratis service-centra bestaan ook niet.
Ze bestaan wel! Helaas zijn die nummers alleen maar voor korte tijd (lees: max een half jaar) te gebruiken.

Ik zag dat een tijdje geleden er weer een topicje van mij werd omhooggehaald over dit heete onderwerp. Ik kan het niet laten om even het volgende te melden:

Ik heb al twee keer gratis een sms-centrale gehad. De eerste zat in Turkije en de tweede in Griekenland. Ze hebben echt gewerkt en ik hoefde er niets voor te betalen.

Geloof me niet, ban me, scheld me uit... maar het is echt zo.

Helaas heb ik nu geen gratis centrale om mee te sms-en, en een welles-nietus discussie is zinloos. Maar neem van deze Tweaker-die-al-wat-langer-rondloopt maar aan dat het wél kan. En dat ze er ook nog moeten zijn.

De pest is, niemand verteld ze door... want op het moment dat ze mondiaal bekend zijn is het gelijk over en uit me de pret en gaat de stop eruit.

>specs<

Verwijderd

Het klopt ook niet dat je SimClock je beltegoed later aftrekt of zo.. Het spaart alleen accu.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 22 april 2001 17:26 schreef Tweaky het volgende:
Het klopt ook niet dat je SimClock je beltegoed later aftrekt of zo.. Het spaart alleen accu.
idd, daar zat ik ook ff over na te denken. Dat je beltegoed later wordt afgeschreven heeft niks met je toestel te maken of codes, maar puur met de provider. Ik heb Libertel en het duurt soms wel 6 uur voordat het is afgeschreven. Ik weet ook van Libertel dat het geld pas wordt afgeschreven als de SMS is aangekomen, wel zo eerlijk!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik geloof je graag, ik heb ook al een aantal keer zo''n nummer van iemand gehad, deed het nooit :'(
Maar wat heeft het voor zin om het hier daarover te hebben?
Zoals je zelf al aangeeft zijn ze in no-time uit de lucht zodra ze bekend worden.
Daarnaast krijg je ook een heleboel crap ertussen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
FAQ aangepast (had nog wat andere kleine dingetjes). Dat aanpassen gaat nu veel eenvoudiger (heb de code in een tekstfile gezet). Die regspex zijn namelijk brak.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-08 15:31

Thorne

Forrester

Topicstarter
Wat voor zin het heeft? In de FAQ staat min of meer dat je het maar beter niet kan hebben, over dit onderwerp. Dit omdat het NIET kan, da''s best jammer...

Vooral omdat het WEL kan, en het zéér nuttig is. Een beetje dooddoener mijns insziens.

Maar goed, ik hou me toetsenbord wel weer...

>specs<

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Die truukjes om via buitenlandse centrales SMS''sen is een bekende truuk, die nu -helaas- niet meer werkt.

Anyways, ik zal deze week de FAQ even aanpassen. Had nog wel een paar andere dingetjes die ik aan wil passen. Hou ''m in de gaten dus.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1