Ze bestaan wel! Helaas zijn die nummers alleen maar voor korte tijd (lees: max een half jaar) te gebruiken.Bestaan er codes om gratis te bellen / SMS''en?
NEE die bestaan (helaas) niet. Er is wel een code in omloop die de simclock van je toestel uitzet, waardoor het beltegoed later wordt afgetrokken dan normaal. Nummers van gratis service-centra bestaan ook niet.
Ik zag dat een tijdje geleden er weer een topicje van mij werd omhooggehaald over dit heete onderwerp. Ik kan het niet laten om even het volgende te melden:
Ik heb al twee keer gratis een sms-centrale gehad. De eerste zat in Turkije en de tweede in Griekenland. Ze hebben echt gewerkt en ik hoefde er niets voor te betalen.
Geloof me niet, ban me, scheld me uit... maar het is echt zo.
Helaas heb ik nu geen gratis centrale om mee te sms-en, en een welles-nietus discussie is zinloos. Maar neem van deze Tweaker-die-al-wat-langer-rondloopt maar aan dat het wél kan. En dat ze er ook nog moeten zijn.
De pest is, niemand verteld ze door... want op het moment dat ze mondiaal bekend zijn is het gelijk over en uit me de pret en gaat de stop eruit.