hey ik heb ergens gehoord dat als je een schotel heb dat je dan via de schotel kan internetten en dat je dan een vast bedrag per maand moet betalen. is dit waar?
en hou zit het dan met de upstream?
en hou zit het dan met de upstream?
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Het is helemaal niet snel, het is gewoon zo TRAAG als dikke stront@. Er zijn een zooi satteliet providers in nederland, ik geloof 3 voor particulieren.De snelheid schijnt behoorlijk snel te zijn en de maandelijkse kosten vallen ook nog wel mee... je moet alleen iets van 1000+ gulden betalen aan instaltiekosten
Verwijderd
https://wren.co/join/Devian
maar volgens mij waren dat andere die "wij" gebruiken, dat waren r om grote groepen mensen te laten internettenOp zondag 22 april 2001 15:42 schreef skinhead het volgende:
de ervaring die ik er mee had was helemaal top!! heel snel! volgens mij hadden ze bij drome 8 ook internet via de sat. en werkte het ook helemaal 100%
dat zou heel goed kunnen ja, want was het niet zo dat schotel was omgevallen en dat we daardoor de 1e dag geen internet hadden??Op zondag 22 april 2001 15:42 schreef skinhead het volgende:
de ervaring die ik er mee had was helemaal top!! heel snel! volgens mij hadden ze bij drome 8 ook internet via de sat. en werkte het ook helemaal 100%
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Dit topic is gesloten.
![]()