De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik vraag me af wat xs4all hier nou mee te maken heeft
je zit alleen op kpn te zeiken
je zit alleen op kpn te zeiken
van die modem...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ehhm.. Ik wil niet lullig doen ofzo, maar ik heb ook een abo bij xs4all en bij de aanmelding wordt toch DUIDELIJK gevraagd of je een analoge of een isdn lijn hebt..
Maar ik was idd ook niet te spreken over KPN. Eerst wel beschikbaar, week later weer niet (ik was dus afgewezen) en 1 maand daarna kreeg ik opeens een pakket binnen van KPN.
XS4all bevalt me verder prima. ik heb pas 5 keer in hoeven loggen in 3 maanden en ze hebben een leuke nieuwsserver van 3.6TB .
Maar ik was idd ook niet te spreken over KPN. Eerst wel beschikbaar, week later weer niet (ik was dus afgewezen) en 1 maand daarna kreeg ik opeens een pakket binnen van KPN.
XS4all bevalt me verder prima. ik heb pas 5 keer in hoeven loggen in 3 maanden en ze hebben een leuke nieuwsserver van 3.6TB .
Verwijderd

Als je niet de goede hebt gekozen is het 100% je eigen schuld.
Ten tweede, het opleveren van de verbinding gebeurt bijna helemaal door KPN, het enige wat XS4ALL moet doen is je account aanmaken; dat was ie bij mij al ruim voordat ADSL geïnstalleerd was.
Ja jullie hebben allemaal gelijk!
maar het moest er gewoon ff uit...en van dat isdn aanmelden...ik heb nog een analoge lijn werd mij verteld bij t aanleggen van isdn...dus ik dacht, daar doe ik mooi mn adsl op...kep toch gen ethernet shit nodig, dus mooi usb besteld. Vandaar dus!
Komt er dus ook op neer dat het je eigen schuld is. Wat heeft dit nou voor nut dan? Je kan thuis volgens mij niet én analoog én ISDN hebben. Gaat niet samen.Op zondag 22 april 2001 15:27 schreef supervrouw het volgende:
Ja jullie hebben allemaal gelijk!maar het moest er gewoon ff uit...en van dat isdn aanmelden...ik heb nog een analoge lijn werd mij verteld bij t aanleggen van isdn...dus ik dacht, daar doe ik mooi mn adsl op...kep toch gen ethernet shit nodig, dus mooi usb besteld. Vandaar dus!
Verwijderd
Als je dan naar XS4ALL of de mxstream orderdesk had gebeld, had je meteen te horen gekregen dat dit *niet* waar is.Op zondag 22 april 2001 15:27 schreef supervrouw het volgende:
ik heb nog een analoge lijn werd mij verteld bij t aanleggen van isdn...dus ik dacht, daar doe ik mooi mn adsl op...
Je had het ook zelf kunnen bedenken; je hebt waarschijnlijk een quattrovox oid en die emuleert een analoge lijn (voor analoge apparatuur), maar je aansluiting is natuurlijk ISDN...
Verwijderd
Tuurlijk wel, je kan gewoon twee (losse) aansluitingen laten leveren, is alleen een beetje onzinnig, maar wat ons supervrouwtje bedoelt is dat er bij het opleveren van ISDN is gezegd "je hebt nog een analoge lijn"Op zondag 22 april 2001 15:28 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Komt er dus ook op neer dat het je eigen schuld is. Wat heeft dit nou voor nut dan? Je kan thuis volgens mij niet én analoog én ISDN hebben. Gaat niet samen.
Ja. Maar het is dus allemaal de schuld van KPN. Want KPN denkt dat iedereen een kneus is (kijk maar naar klik-n-klaar) en dat iederreen denkt dat het bij KPN supergoed is. Als ze nou gewoon hadden gezegd van die quattrovox.Op zondag 22 april 2001 15:33 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kan gewoon twee (losse) aansluitingen laten leveren, is alleen een beetje onzinnig, maar wat ons supervrouwtje bedoelt is dat er bij het opleveren van ISDN is gezegd "je hebt nog een analoge lijn"
Pagina: 1