Dit is een leuke link naar een bedrijf dat sms-gateway''s verkoopt, vooral de flash-intro is kicke. GSM Verplicht 
www.silverstreet.nl
Hijs echt kick ass
www.silverstreet.nl
Hijs echt kick ass
Ik ben toch malle pietje niet!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Das het leuke, iedereen krijgt die op precies het goeie momentOp zondag 22 april 2001 14:24 schreef jelmervos het volgende:
zeker cool, precies om het goeie punt kreeg ik hem!
mmm.. ik niet anders... ''k kreeg hem 5 min. nadat ik die site bezocht had...Das het leuke, iedereen krijgt die op precies het goeie moment
Eat my shorts !
Verwijderd
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Maak jij het zelf dan maar eens... lijkt me kickeOp zondag 22 april 2001 17:40 schreef Warbringer het volgende:
Hier pcies op tijd! wel cool!
alleen vind ik dat ze de flash langer moeten maken, zo van "searching mobile phone" en dan een wereldbolletje en dan ergens willekeurig inzoomen en dan zo''n matrix view, en dan "GSM found, locking on. Traferiing message" dan piep! Piep! SMS binnen..
Maar het idee is megastoer.
en dan ook nog het nummer natrekken zodat precies op de juiste plek op het wereldbolletje wordt ingezoomdOp zondag 22 april 2001 17:40 schreef Warbringer het volgende:
Hier pcies op tijd! wel cool!
alleen vind ik dat ze de flash langer moeten maken, zo van "searching mobile phone" en dan een wereldbolletje en dan ergens willekeurig inzoomen en dan zo''n matrix view, en dan "GSM found, locking on. Traferiing message" dan piep! Piep! SMS binnen..
Maar het idee is megastoer.
Ik zeg niet dat ik het kan, ik zeg alleen dat het megastoer zou zijn. Ik breng ideetjes in de wereld, ik breng ze alleen niet in uitvoeringOp zondag 22 april 2001 20:10 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Maak jij het zelf dan maar eens... lijkt me kicke
I want to live forever, so far.. so good.
Het zijn Nederlanders, waarom denk je dat je telefoonnummer met 06 moet beginnenOp zondag 22 april 2001 22:48 schreef wicher het volgende:
en dan ook nog het nummer natrekken zodat precies op de juiste plek op het wereldbolletje wordt ingezoomd