[BC3] it really works!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb me zn half jaar geleden bij adframe (wat nu tegenwoordig banneren heet) aangemeld. In het begin moeilijk weinig reclame, en het schoot niet echt op..... Totdat ik een programmatjes tegenkwam dat blijft serven op het inet (ook als ik niet achter mn computer zit)... Dit programa heb ik nu 24 uur op mn server draaien en het werkt echt perfect!!!. Vorrige maand 300 piek, en deze maand sta ik nu al op een saldo rond de 250 (en dat dus allemaal met nix doen :).).... Voor meer info over dit, ga naar ik_moet_de_faq_lezen en download dus vooral dat programmatje wat daar staat..... :)

Succes ermee

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

spam

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

[faq - quote]

Hej, ik heb een mafkees gevonden die voor mijn onlinetijd wil betalen, maar dan moet ik ook anderen overhalen om mee te doen.
De laatste tijd is er een enorme rage aan de gang in de vorm van bedrijven die je willen betalen in ruil voor info over je surfgedrag en wat persoonlijke gegevens.
We vinden het prima als je er vragen over hebt, we vinden het niet prima als je de referral neerzet zodat je daar geld mee kan verdienen.
Ook het opnemen van de referral als "homepage" in je Profile is niet welkom. Niemand misgunt je wat geld; dit forum is er alleen niet de plek voor.
Er is een forum waar het wel wordt toegestaan om werfakties op te zetten: Het Bannerstaren-Forum.

[/faq - quote]

Opzouten met die link dus..

Verwijderd

Hmm 1 post, wel 300 piek. Wat ben jij dom, wat transparant zeg. :D

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hej, ik heb een mafkees gevonden die voor mijn onlinetijd wil betalen, maar dan moet ik ook anderen overhalen om mee te doen.

De laatste tijd is er een enorme rage aan de gang in de vorm van bedrijven die je willen betalen in ruil voor info over je surfgedrag en wat persoonlijke gegevens.
We vinden het prima als je er vragen over hebt, we vinden het niet prima als je de referral neerzet zodat je daar geld mee kan verdienen.
Ook het opnemen van de referral als "homepage" in je Profile is niet welkom. Niemand misgunt je wat geld; dit forum is er alleen niet de plek voor.