zie http://www.tweakers.net/nieuws/16651XS4ALL heeft aangekondigd dat Mxstream Extra per 23 april met nog maar één IP adres wordt geleverd. Eerder kreeg de klant vier IP''s tot zijn beschikking, maar volgens KPN worden de extra adressen amper gebruikt zodat het toekennen van vier IP''s pure verspilling is. Iedereen die al een abonnement heeft kan verwachten dat er drie adressen ingeleverd moeten worden. Hierdoor wordt het voor de klant een stuk moeilijker om even snel een extra machine aan te sluiten op de ADSL verbinding. Dit blijft overigens wel toegestaan.
Ik gebruik die 4 IP''s dus wel! Tis heerlijk, hoef je niet steeds een compu aan te hebben... (Wij gebruiken hier 3 van de 4 IP''s )
Nu MOET de prijs (flink) omlaag. Anders span ik een kort geding aan! En dat meen ik! Want ik heb wel een jaarcontract afgesloten en in dat jaarcontract staat dat ik 4 IP''s tot m''n beschikking heb!!
Als alle ADSL Fast gebruikers zich verenigen moet het lukken! Stuur je reactie dat je dit echt niet pikt naar mdijkstra@gmx.net Dan stuur ik al die meeltjes massaal door naar KPN... Dit kunnen ze echt niet maken!