[BC3] ik heb een stalker op mn mobiel - nokia 3210 -

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 09:20
Ik heb een stalker op mijn mobiel , nokia 3210

is het niet mogelijk om bepaalde nummers te blokkeren met de telefoon ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Kan alleen als je officieel aangifte doet bij de politie. Ik heb het een keer geinformeerd omdat ik last had van een stalkende ex ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5721

Weet toch vrij zeker dat je bij Ben gewoon op eigen verzoek een nummer kan laten blokkere, kost je wel (eenmalig) geld.
Stond op de prijslijst - die ik nu even niet bij de hand heb.
Of het echt veel zin heeft; ander nummer is zo geregeld (bellen via iemand anders telefoon/nieuw prepaid kaartje halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Dutchtone abbo. en ik nummers blokkeren. Welk abbo. heb je ?

Anders gewoon ff bellen met de klantenservice.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 09:20
Ik heb een kpn prepaid , maar ik zag op de nokia 3310 wel een functie blokkeren,maar ik weet niet of je daar losse nummers mee kon blokkeren, is het niet mogelijk om het anders via kpn te blokkeren ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 april 2001 13:38 schreef pvanwelt het volgende:
Ik heb een kpn prepaid , maar ik zag op de nokia 3310 wel een functie blokkeren,maar ik weet niet of je daar losse nummers mee kon blokkeren, is het niet mogelijk om het anders via kpn te blokkeren ???
Ik heb een paar maanden geleden ergens gelezen dat KPN prepaid klanten een nummer zouden kunnen laten blokkeren als ze 10 tijdstippen konden opgeven waarop ze door de beller met het betreffende nummer werden lastiggevallen. KPN kan dan nagaan welk nummer het is, en die voor je blokkeren.

Zelf heb ik Libertel, en Libertel zegt dat je aangifte bij de politie moet doen, en pas dan willen ze je van dienst zijn bij het blokkeren van het nummer. Het verschilt dus heel erg per provider, en wettelijk is er volgens mij weinig geregeld.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19593

heeft de 3210 geen bellerprofielen? want dan pleur je gewoon bellers die je niet wilt beantwoorden in een profiel zonder beltoon.
en een nummer blokkeren heeft geen enkele zin. het zal maar net zo''n etter zijn met meer dan 10 06-nrs. >:) (ik weet van niks :):)) of hij/zij zet gewoon zijn/haar nummerweergave uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 23 april 2001 21:46 schreef Vangekkem het volgende:
hij/zij zet gewoon zijn/haar nummerweergave uit.
Dat maakt niks uit. Jij ziet het nummer misschien niet, maar de provider weet natuurlijk (duh) wel wie jou belt. Dus als dat nummer geblokkeerd is komt ie er echt niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19593

Op maandag 23 april 2001 22:16 schreef Exirion het volgende:
Dat maakt niks uit. Jij ziet het nummer misschien niet, maar de provider weet natuurlijk (duh) wel wie jou belt. Dus als dat nummer geblokkeerd is komt ie er echt niet doorheen.
in dat geval wel, maar dat zie ik providers nog niet zo gauw doen. en bovendien is een simmetje zo gewisseld ;);););)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 24 april 2001 02:30 schreef Vangekkem het volgende:

[..]

in dat geval wel, maar dat zie ik providers nog niet zo gauw doen. en bovendien is een simmetje zo gewisseld ;);););)
Dat geldt ook als je zelf een prepaid hebt :) Gewoon een ander nummer nemen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24047

Zelfde heb ik ook gehad. Je moet gewoon de telefoon elke keer weer oppakken en niks zeggen.... net zolang tot die andere persoon failliet is *GRIN*, heeft bij mij wel gewerkt, heeft ca. 3 maand geduurt....
Kzette hem soms ook wel eens op stil, of gewoon overlaten gaan, maar dat hielp niet, gewoon oppakken.

ps. nokia 6210
Pagina: 1