Ik heb een stalker op mijn mobiel , nokia 3210
is het niet mogelijk om bepaalde nummers te blokkeren met de telefoon ???
is het niet mogelijk om bepaalde nummers te blokkeren met de telefoon ???
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 5721
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een paar maanden geleden ergens gelezen dat KPN prepaid klanten een nummer zouden kunnen laten blokkeren als ze 10 tijdstippen konden opgeven waarop ze door de beller met het betreffende nummer werden lastiggevallen. KPN kan dan nagaan welk nummer het is, en die voor je blokkeren.Op maandag 23 april 2001 13:38 schreef pvanwelt het volgende:
Ik heb een kpn prepaid , maar ik zag op de nokia 3310 wel een functie blokkeren,maar ik weet niet of je daar losse nummers mee kon blokkeren, is het niet mogelijk om het anders via kpn te blokkeren ???
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 19593
Dat maakt niks uit. Jij ziet het nummer misschien niet, maar de provider weet natuurlijk (duh) wel wie jou belt. Dus als dat nummer geblokkeerd is komt ie er echt niet doorheen.Op maandag 23 april 2001 21:46 schreef Vangekkem het volgende:
hij/zij zet gewoon zijn/haar nummerweergave uit.
Anoniem: 19593
in dat geval wel, maar dat zie ik providers nog niet zo gauw doen. en bovendien is een simmetje zo gewisseld ;);););)Op maandag 23 april 2001 22:16 schreef Exirion het volgende:
Dat maakt niks uit. Jij ziet het nummer misschien niet, maar de provider weet natuurlijk (duh) wel wie jou belt. Dus als dat nummer geblokkeerd is komt ie er echt niet doorheen.
Dat geldt ook als je zelf een prepaid hebtOp dinsdag 24 april 2001 02:30 schreef Vangekkem het volgende:
[..]
in dat geval wel, maar dat zie ik providers nog niet zo gauw doen. en bovendien is een simmetje zo gewisseld ;);););)
Anoniem: 24047
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq