De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
komt ie:
rechtermuisklik> doel opslaan als
rechtermuisklik> doel opslaan als
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
:(was het maar zo simpel .. ik heb het wel eens zo gedaan : open link.rm met notepad, en surf naar de url die je daar vindt.(soms moet je het ook enigzins verbouwen, beetje puzzelen) Het lukt zo ook vaker niet dan wel,|:( maar het is iig iets. Suk6!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
uiterst geval>> open die link dan in Download accellerator Pro. Zullen we naar een ander forum gaan BTW? Lijkt me beterOp zondag 22 april 2001 00:24 schreef SNARS het volgende:
:(was het maar zo simpel .. ik heb het wel eens zo gedaan : open link.rm met notepad, en surf naar de url die je daar vindt.(soms moet je het ook enigzins verbouwen, beetje puzzelen) Het lukt zo ook vaker niet dan wel,|:( maar het is iig iets. Suk6!
[edit] dat we in een ander forum zijn
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp