[BC3] Vraag over Downloaden video fragmenten

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een vraag ik weet niet of hij hier thuis hoort

Ik wil video fragmenten downloaden maar dan heb ik een site die dat heeft maar hij opend dan gewoon een mediaplayer terwijl ik het wil downloaden weet iemand hoe ik iets uitmoet zetten of iet dergelijks

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:48
komt ie:
rechtermuisklik> doel opslaan als

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:(was het maar zo simpel .. ik heb het wel eens zo gedaan : open link.rm met notepad, en surf naar de url die je daar vindt.(soms moet je het ook enigzins verbouwen, beetje puzzelen) Het lukt zo ook vaker niet dan wel,|:( maar het is iig iets. Suk6!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 22 april 2001 00:24 schreef SNARS het volgende:
:(was het maar zo simpel .. ik heb het wel eens zo gedaan : open link.rm met notepad, en surf naar de url die je daar vindt.(soms moet je het ook enigzins verbouwen, beetje puzzelen) Het lukt zo ook vaker niet dan wel,|:( maar het is iig iets. Suk6!
uiterst geval>> open die link dan in Download accellerator Pro. Zullen we naar een ander forum gaan BTW? Lijkt me beter :)

[edit] dat we in een ander forum zijn :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp