De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Er zijn nog geen serieuze aanbieders van flat fee. (scheelt maybe paar tientjes als je veel overdag internet)
Tot die tijd hoef je van kpn niks te verwachten.
Maybe dat worldcom wat in beweging kan zetten maar volgens mij draait dat uit op een dooie mug.
Tot die tijd hoef je van kpn niks te verwachten.
Maybe dat worldcom wat in beweging kan zetten maar volgens mij draait dat uit op een dooie mug.
Kan de OPTA dan geen druk zetten?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ja, ik hoop het.. had toen quickonline.. dat was echt 10x beter ! dit is weer boud
laat dat ADSL enzo maar snel hier komen !
laat dat ADSL enzo maar snel hier komen !
Het lijkt me niet slim wanneer KPN er nu al mee zou komen. Ze kunnen mijns inziens beter pas handelen wanneer ze marktaandeel verliezen. Dan kunnen ze misschien wel es met een pakket gaan komen.
KPN?? Is dat niet dat bedrijf wat ons nu ineens ook voor de voice mail laat betalen??
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
hier over vorderingen met MCI Worldcom:
[topic=127857]
Ik denk dat op het moment dat MCI Worldcom met de service start, KPN hetzelfede aan gaat bieden....maar dan makkelijker ofzo.
[topic=127857]
Ik denk dat op het moment dat MCI Worldcom met de service start, KPN hetzelfede aan gaat bieden....maar dan makkelijker ofzo.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
niet zo snel denk ik, ze verdienen veels te goed aan de telefoon internetters
Ja KPN is toch alleen maar goed in ut uitzuigen van mensen
Pagina: 1