Qua uiterlijk vind ik hem niet echt een succes. Doe mij dan maar liever de T18s of T28s. Wel heeft de T20s als voordeel dat je er een mp3 speler op aan kunt sluiten
kijk voor ervaringen eens op http://www.kieskeurig.nlOp zaterdag 21 april 2001 17:33 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Wat voorervaring heb je met deze GSM??
of
Verwijderd
Mp3 speler kan ook onder de T28s hij kan onder elke 3 Volt telefoon van ericsson.Op zaterdag 21 april 2001 17:49 schreef EvilFox het volgende:
Qua uiterlijk vind ik hem niet echt een succes. Doe mij dan maar liever de T18s of T28s. Wel heeft de T20s als voordeel dat je er een mp3 speler op aan kunt sluiten
Ik heb hem aangeschaft voor 100EUR en vindt hem reuze !
(heb de t20e met handsfreekit + fm-radio)
Qua design vondt ik dat een van de mooiste,en qua functies kan die volgens mij meer dan een Neukia 3310 .
Echt een top-GSM voor die prijs vindt ik,maar dat is natuurlijk persoonlijke menign hé
(heb de t20e met handsfreekit + fm-radio)
Qua design vondt ik dat een van de mooiste,en qua functies kan die volgens mij meer dan een Neukia 3310 .
Echt een top-GSM voor die prijs vindt ik,maar dat is natuurlijk persoonlijke menign hé
Oud en zelfs BC3-topic
. Denk je dat je de discipline kunt opbrengen om niet meer te reageren, of meld je hem even in SU?
Pagina: 1