Toon posts:

[BC3] mx & xs4all, vraagie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Al eind vorigjaar stond er op de site van mxstream dat in mijn regio omstreeks april de centrales aangepast zouden zijn.

Kijk ik een maand terug, staat er ineens: Omstreeks mei.

Hoor ik vorigeweek van iemand dat het bij hem ineens op beschikbaar stond. Dus ik gisteren ook kijken en JA hoor... eindelijk beschikbaar.

Nou goed ik had het dus vorigjaar al aangevraagd bij xs4all en daar staat nog steeds dat de aanvraag in behandeling is bij KPN. Iemand enig idee hoe lang het nog kan gaan duren? Heb kpn al gebeld, maar na een halfuur heb ik het maar opgegeven |:(

Ik begrijp uit het lezen van de andere topics dat er weinig klachten zijn over mx met xs4all? Fjieuw.... nu nog maar hopen dat het gaat werken hier.

Ander vraagje: de snelheid zou afhangen van de afstand tot een nummercentrale heb ik gelezen in een computerblad. Allemaal heel leuk, maar wat is een nummercentrale? Zijn dat de centrales van KPN of zijn dat die kastjes die in de wijken staan?

Als iemand me meer info kan geven, en of een informatiepagina (behalve de bekende van mx en xs4all) dan kan ik het weekend ff lezen :)

[sorrymode]
sorry voor me gigantische tekst, maarja heb je wat te lezen op deze mooie zaterdag :P
[/sorrymode]

• Compacto
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 06:49
Ik heb mijn aansluiting op 1 februari aangevraagd en heb op 12 maart het pakket ontvangen. Helaas is er een probleem bij KPN en werkt het zooitje niet.... en dat is nu nog steeds het geval..

Verwijderd

Eigenlijk had je dit beschikbaarheidsvraagje in het daarvoor bestemde topic moeten doen...
Maar goed, als je je status opvraagt bij xs4all (www.xs4all.nl/adsl/aanvragen.html?submitButtonName=ADSL+AANVRAGEN en dan onderaan), wat staat er dan?
Volgens mij is trouwens dat snelheid afhankelijk van afstand verhaal bullshit; KPN knijpt het al dik af, dus al zou het waar zijn, dan heb je daar als mxstream klant toch geen last van, aangezien je toch al dik onder de ADSL maxima zit...
Ik heb trouwens mxstream eind februari besteld en binnen 3 weken was het werkend opgeleverd.

Verwijderd

Topicstarter
OKE sorry dat ik het niet in de bewuste topic heb geplaatst!

Wat er dus bij die statuspagina staat is:
Aanvraag 02-01-2001 09:47:11 3/7 KPN heeft uw ADSL order bevestigd en bereidt uw telefoonaansluiting in de telefooncentrale voor op een ADSL verbinding.

Mocht uw aanvraag langer dan 15 werkdagen in deze status staan dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer: 020 484 66 33
Nou het loopt dus al een paar maanden :) maarja ik die gasten bellen, zijn konstant in gesprek.