Toon posts:

[BC3] Beltegoed in één keer op!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister zat ik op een SMSje te wachten, maar ik kreeg hem niet (ik had hem via de computer verstuurd). Dus ik denk: hmmm, misschien doet het netwerk het nog steeds niet goed (ik had eerder al eens een foutmelding: "netwerk bezet" of iets dergelijks gekregen). Dus ik probeer ff naar m''n privénummer te bellen, krijg ik een melding: "let op: actieve doorschakeling geactiveerd". Ik vond dit erg raar, dus ben ik naar het menuutje gegaan in m''n telefoon en heb daar de actieve doorschakeling uitgezet. Ik belde nog een keer naar m''n privénummer en ik kreeg te horen: "u heeft geen beltegoed meer bla bla bla". Bel ik naar de Libertel iZi Infolijn, krijg ik te horen dat ik f0,01 gulden beltegoed heb! Ik had nog iets van f30,- ofzo, hier baal ik dus behoorlijk van.
Ik weet dat ik het niet meer terug kan krijgen, maar ik wil dit niet nog een keer mee maken. Weet iemand toevallig wat er misschien gebeurd is? Dat ik toevallig mijn telefoon een keer niet op ''slot'' had staan en daardoor heeeeeel toevallig actieve doorschakeling heb aangezet? En hoe kan het dan dat mijn beltegoed hiervan ten koste gaat?

Verwijderd

VAAG

Verwijderd

Hm vaag man!

Verwijderd

contact opnemen met de helpdesk. Als het goed is kunnen ze daar alle gesprekken opvragen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, lijkt me wel strak plan... toch wel kut man, geen beltegoed meer :( :( :(
Ben best wel benieuwd wat het nou was...