Maar Nokia zal dit natuurlijk nooit uitbrengen, dus eigenlijk al een beetje overbodige vraag. Tenslotte hebben ze natuurlijk liever dat iedereen (alweer) een nieuwe foon koopt.
Hoe flash je die mp3-speler erin? Laat het ff wetenOp zaterdag 21 april 2001 08:39 schreef dennisdotcom het volgende:
Mag dan wel een flinke flash zijn zeg! De 3330 ondersteunt wél WAP, de 3310 niet. Bovendien kan de 3330 spelletjes.
Maar Nokia zal dit natuurlijk nooit uitbrengen, dus eigenlijk al een beetje overbodige vraag. Tenslotte hebben ze natuurlijk liever dat iedereen (alweer) een nieuwe foon koopt.
P.S. hoezo geen spelletjes op de 3310?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb net een magnetron in mijn GSM zitten flashen, werkt echt goed. Moet alleen ff uitkijken met straling!Op zaterdag 21 april 2001 10:58 schreef drYddi het volgende:
[..]
Hoe flash je die mp3-speler erin? Laat het ff weten
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Kun je je eigen brainz toastenOp zaterdag 21 april 2001 11:34 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Ik heb net een magnetron in mijn GSM zitten flashen, werkt echt goed. Moet alleen ff uitkijken met straling!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik denk dat je een backup moet maken van de gehele software van een 3330 met een flashkabel. Vervolgens moet je deze met een "full flash" in een 3310 zetten. Op deze manier heb je zelf een 3330 gemaakt.
Of denk ik nu te simpel?
Als er mensen met een 3330 en een flashkabel zijn, kunnen die dan een backup van hun software maken. Als je in de buurt van Rotterdam woont wil ik ook langskomen om het te doen. Deze wil ik dan wel bij wijze van test in een gare 3310 zetten (kapotte display en de 8 werkt niet) dus daar kan ik niets aan verneuken.
Ik hoop dat de adjes dit nu niet sluiten vanwege unlocken ed, want dat is het niet!!
Dit is niks anders dan de GSM-equivalent van het welbekende UDMA/66 controller doorflashen tot een RAID-controller.
Verwijderd
Dezelfde truuk kan je uithalen met een T10s flashen naar een T18s van Ericsson
ziet er zelfde uit als 3310
alleen 1 ding
wab gaat dat niet met een speciale chip
want je moet een modem hebben op teinternetten toch ?!?!?
maar de 3330 kost los fl. 669,- of fl. 569,- weet niet meer precies
maar wat het enigste van 3310 -> 3330 verschil is: WAP, 1 spel erbij
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Verwijderd
TeringOp zaterdag 21 april 2001 23:57 schreef Bass64 het volgende:
ik heb de 3330 in me hadden gehad vandaag
ziet er zelfde uit als 3310
alleen 1 ding
wab gaat dat niet met een speciale chip
want je moet een modem hebben op teinternetten toch ?!?!?
maar de 3330 kost los fl. 669,- of fl. 569,- weet niet meer precies
maar wat het enigste van 3310 -> 3330 verschil is: WAP, 1 spel erbij
Verwijderd
hehe, BSOD???? :):)Op zondag 22 april 2001 12:53 schreef DanteC het volgende:
Hoorde net, dat het niet mogelijk is. Een vriend van me heeft het geprobeert, en je crashed er je 3310 mee
Alvast bedankt!
Wil je je GSM ook aan stront helpen dan?Op zondag 22 april 2001 13:55 schreef LuCaS het volgende:
Wat gebeurt er dan precies met je 3310? Heeft hij het wel met een flashkabel gedaan? En kan hij mij de flashfile even opsturen, ik wil het zelf ook proberen.
Alvast bedankt!
Ik wil het gewoon eens proberen. Maar als er echt een harwarematige chip voor nodig is, wordt de kans wel heel klein dat het gaat werken.