D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
als je niet weet wat ik bedoel met kb want de rest snapt het wel dan zit je wel op een heel laag niveau hoor
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
<offtopic>
Ik moet dit morgen ook regelen voor een kennis van mij ( dus bART --->Chello ). Ik heb eigelijk geen ervaring met netwerkkaarten. Kan iemand die van bART naar chello is overgegaan mij effe via icq helpen?
bij voorbaat dank
<offtopic>
Ik moet dit morgen ook regelen voor een kennis van mij ( dus bART --->Chello ). Ik heb eigelijk geen ervaring met netwerkkaarten. Kan iemand die van bART naar chello is overgegaan mij effe via icq helpen?
bij voorbaat dank
<offtopic>
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Internet Connection Sharing onder Win2k (pro en server): installeer twee nics, noem de ene Internet en de andere LAN. Plug de UTP-kabel die uit je kabelmodem komt in de nic die Internet heet, en zet alle TCP/IP-instellingen op automagisch. Doe hetzelfde met de andere nic, alleen daarvandaan gaat UTP naar je hub/switch voor het LAN. Gebruik geen kruiskabel en stop de kabel ook niet in een uplink-poort.
Vink bij de Internet-nic aan: share this device.
Op de clients moeten alle TCP/IP-instellingen op automagisch staan.
Lukt ''t niet: ICQ.
Vink bij de Internet-nic aan: share this device.
Op de clients moeten alle TCP/IP-instellingen op automagisch staan.
Lukt ''t niet: ICQ.
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Ja ik heb wel problemen ja. Ik had op 20 maart al een chello ip gekregen omdat ik een probleem had met bART (ip was dubbel uitgegeven) en dat werkte prima, dus ik was tussen 21 maart en de ''formele'' omzetting heel tevreden over chello!
Maarja, al meteen op de dag van die omzetting begonnen de problemen: random disconnects, soms wel 10 a 12 op een dag! Sommige daarvan kon ik oplossen door gewoon een paar seconden te wachten en dan opnieuw proberen, maar in de andere gevallen moest ik m''n gegevens in winipcfg ''vrijgeven'' en opnieuw aanvragen. Dus volgens mij is die DHCP server vreselijk brak.
De nieuwsserver is ook verschrikkelijk, en de e-mail waarvan beloofd werd dat ie doorgestuurd zou worden van m''n bart account naar mn nieuwe chello account, wordt dus tot nu toe helemaal niet doorgestuurd.
Als dit zo doorgaat ga ik toch maar over op ADSL ofzo...
Maarja, al meteen op de dag van die omzetting begonnen de problemen: random disconnects, soms wel 10 a 12 op een dag! Sommige daarvan kon ik oplossen door gewoon een paar seconden te wachten en dan opnieuw proberen, maar in de andere gevallen moest ik m''n gegevens in winipcfg ''vrijgeven'' en opnieuw aanvragen. Dus volgens mij is die DHCP server vreselijk brak.
De nieuwsserver is ook verschrikkelijk, en de e-mail waarvan beloofd werd dat ie doorgestuurd zou worden van m''n bart account naar mn nieuwe chello account, wordt dus tot nu toe helemaal niet doorgestuurd.
Als dit zo doorgaat ga ik toch maar over op ADSL ofzo...
ik had geen enkel probleem gewoon relax overgestapt naar chello en down nu met 115kb een Divx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je bedoelt zeker kBOp zaterdag 21 april 2001 13:56 schreef thunder0x het volgende:
ik had geen enkel probleem gewoon relax overgestapt naar chello en down nu met 115kb een Divx![]()
haha, de speeds zijn idd
, maar ik vind het gek dat zo''n groot bedrijf niet eens een goed script kan schrijven(Op de helpdesk zeiden ze dat er iets mis was met het script waarmee ze alle bart-gebruikers gingen overzetten, ze moesten het handmatig doen)
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Pagina: 1