De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lijkt mij een zinvolle vraag.
Is het uberhaupt mogelijk meerdere verbindingen (ISDN/ADSL/modem/kabel) te bundelen?
Is het uberhaupt mogelijk meerdere verbindingen (ISDN/ADSL/modem/kabel) te bundelen?
Verwijderd
ja en dan zitten wij nog met isdnOp vrijdag 20 april 2001 22:19 schreef the_undertaker het volgende:
sjeez... kabel en ADSL ? is het dan ook nooit goed..
ik heb nu nog gewoon 56 k, maar uit interesse vraag ik dit. Ik krijg waarschijnlijk satelliet en als ADSL beschikbaar is dan misschien allebei tegelijk.
Daarom wil ik weten of de snelheid nou echt omhoog gaat
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
www.midpoint.com
ze zeggen dat het werkt, maar ik heb het wel es geprobeerd met dual isdn (dus twee verschillende providers ook).
soms gaat het wel goed, maar soms laat een lijn ook gewoon weg.
mja en anders zou je es naar een linux moeten zien.
ze zeggen dat het werkt, maar ik heb het wel es geprobeerd met dual isdn (dus twee verschillende providers ook).
soms gaat het wel goed, maar soms laat een lijn ook gewoon weg.
mja en anders zou je es naar een linux moeten zien.
Verwijderd
ADSL voor uppen gebruikenOp zaterdag 21 april 2001 11:43 schreef rjwonder2000 het volgende:
ik heb nu nog gewoon 56 k, maar uit interesse vraag ik dit. Ik krijg waarschijnlijk satelliet en als ADSL beschikbaar is dan misschien allebei tegelijk.
Sateliet voor downen....
Pagina: 1