[BC3] Waarom superweb zelf niet maken

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik vroeg me af ik zou best zo iets als superweb willen beginnen alleen dan niet zo groot schalig alleen voor vrienden en kennisen nou vroeg ik me eigen af wat een 0800 nummer kost en wat de kosten per minuut dan zijn. Het moet toch best mogelijk zijn als je het kleinschalig doet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hmmm...
Ik vrees toch als je zoiets "kleinschalig" aanpakt, de kosten per minuut toch alleen maar hoger worden en je je vrienden gewoon zo''n mooi groen briefje per maand kunt geven voor de KPN rekening.

• BC3 Victim
Op vrijdag 20 april 2001 20:02 schreef johnny appleseed het volgende:
Hmmm...
Ik vrees toch als je zoiets "kleinschalig" aanpakt, de kosten per minuut toch alleen maar hoger worden en je je vrienden gewoon zo''n mooi groen briefje per maand kunt geven voor de KPN rekening.
Dus grootschalig zou slimmer zijn maar dan moet je de klanten wel veel laten betalen oke ik zou best 200 per maand over hebben voor een internet verbinding zonder verdere teloonkosten maar ik ben een uitzondering denk ik.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 20 april 2001 20:05 schreef DMS het volgende:

[..]

Dus grootschalig zou slimmer zijn maar dan moet je de klanten wel veel laten betalen oke ik zou best 200 per maand over hebben voor een internet verbinding zonder verdere teloonkosten maar ik ben een uitzondering denk ik.
Zou ik niet te snel zeggen, zijn genoeg lui die meer dan 200 piek per maand internetten over een modem. Dus die willen dat (denk ik) wel.

Verder is je idee kewl, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Het is gewoon niet te down (met de KPN althans).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik bedenk me zo...dit is wel de ultieme plaats om je vraag te stellen:

internet & telefonie :D

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 21:26 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Zou ik niet te snel zeggen, zijn genoeg lui die meer dan 200 piek per maand internetten over een modem. Dus die willen dat (denk ik) wel.

Verder is je idee kewl, maar ik denk niet dat het gaat lukken. Het is gewoon niet te down (met de KPN althans).
ja die zijn er wel, maar door de adsl en kabel concurrentie is deze groep niet groot, niet groot genoeg....je hebt alleen de mensen die beide (zoals ik) niet kunnen krijgen en ook nog is veel online zijn...

en probleem is (wat supernep ook had) dat wanneer mensen online zijn, en zeker als de duur niet belangrijk is, ze graag veeeel downloaden....nou reken maar uit, alleen mensen die veeeel internetten c.q. downloaden hebben er wat aan, die zetten rustig 24/7 hun pctje aan om te downloaden, dus trek je al snel 5 a 600mb per dag met beetje geluk...dus over maand 18gb....alleen dat kost al kleine 100 piek voor de provider, en dan nog alle andere kosten zoals de inbel lijnen ed....

dus voor 200 piek zullen weinig mensen interesse hebben, en als je stuk lager gaat zitten is het moeilijk de kosten eruit te halen....

• BC3 Victim
Op vrijdag 20 april 2001 20:05 schreef DMS het volgende:

[..]

Als je 200 piek per maand wil uitgeven dan kan je net zo goed bijna 3 wish accounts nemen. Dan kan je dus 6 uur per dag gratis inetten..Ben je goedkoper uit :P

Verwijderd

Kleinschalig nog wel :P

Mag je een leuke isdn aansluiting hebben eigenlijk. Je moet elke keer dat iemand inbelt een lijn vrij hebben.
En ik neem aan dat je zelf ook twee lijnen wilt.
Bovendien betaal jij voor elke mb dataverkeer over die 0800-lijn, reken trouwens maar op een dikke 1000,- p/mnd voor zo''n lijn.

Uitvoerbaar toch? :)

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 18:23 schreef mxstrAEm het volgende:

:D:D:D:D:D

• BC3 Victim
Op zaterdag 21 april 2001 18:23 schreef mxstrAEm het volgende:

Het heeft met allebij te maken he
Maar ik wil vaak bijna 12 uur per dag online zijn. Maar downloaden doe ik bijna niet ik ben meer zo''n zoeker.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 22 april 2001 16:20 schreef DMS het volgende:

[..]

Maar ik wil vaak bijna 12 uur per dag online zijn. Maar downloaden doe ik bijna niet ik ben meer zon zoeker en niks doener.
Een nietsnut? :P:)

edit: in zo''n klein stukje al een fout kunnen maken :(

Verwijderd

Een huurlijn is vrij duur en een inbelcentrale ook. Dus ik denk dat je niet die kosten er binnen een jaar uit hebt.

• BC3 Victim
Op zondag 22 april 2001 16:23 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Een nietsnut? :P:)

edit: in zo''n klein stukje al een fout kunnen maken :(
Ja je hebt de gave of je hebt hem niet

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 22 april 2001 16:37 schreef DMS het volgende:

[..]

Ja je hebt de gave of je hebt hem niet
Wat is dat eigenlijk voor vage user icon die je hebt man, die is nog vager dan die van mij man! :P

• BC3 Victim
Op zondag 22 april 2001 16:43 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk voor vage user icon die je hebt man, die is nog vager dan die van mij man! :P
Je hebt vage mensen en je hebt zeer vage mensen en ik hoor tot de laatste groep.
En die user icon heb ik geheel zelf gemaakt met photoshop 6.0 engelse versie.

ps. Kopieeren mag niet

Pagina: 1