Nieuw, nu met Twitter
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Nieuw, nu met Twitter
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
ehh ja me reet zeg ik, als dat gebeurd eet ik 2 dagen geen vlees meer(dat overleef ik niet)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik krijg het binnen 3 wekenOp zondag 22 april 2001 10:07 schreef DelphiX het volgende:
Ehh ja ik vroeg ADSL XS4ALL aan op 21 februarie , een week later lag er een brief dat ik binnen 3 weken ADSL zou hebben !.Het is nu22 april en nog niks. heb 10x gebeld en 10x beloofd ja binnen 2 weken heb je het. Nou gister belde ze me terug ja binnen 14 dagen ontvang je het doe-het-zelf-paket.
ehh ja me reet zeg ik, als dat gebeurd eet ik 2 dagen geen vlees meer(dat overleef ik niet)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
dus eigenlijk wist ik het al ,dus maarja , het blijven matenaaiers , beetje duur ADSL paketje aanbieden en dan dat gedoe van die 4 ip adressen naar en dan nog eens lange w8 tijden ,Kzal er geen woorden aan vuil maken , mensen zullen me wel een zeikerd vinden ,maar eigenlijk zijn jullie het wel eens met mij denk ik !
Nou, dat kon ook een beetje anders worden geformuleerd. (Voorbeeld, dat staat ook in de FAQ, ik zou daar eens kijken o.i.d.)Op zaterdag 21 april 2001 15:18 schreef havana het volgende:
Staat ook in de FAQ, die je waarschijnlijk nooit gelezen hebt
Ja, ik heb de FAQ wel doorgelezen, maar dat was toen nog niet van toepassing, want ik had geen geld (nu wel:)), en ik was vergeten dat het er stond en ik was benieuwd wat alle ervaringen waren qua levertijd, zodat ik geen 943 topics hoefde door te lezen.
Maar mijn vragen zijn beantwoord, tnx daarvoor.
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Nog een week vertelde de aardige dame aan de andere kant van de lijn.
ps:
connecties bij de KPN hebben scheelt een hoop
Sommige mensen....
Geaccepteerd ;)!Op maandag 23 april 2001 09:29 schreef havana het volgende:
Het niks persoonlijks, maar het is gewoon irritant dat sommige lieden die FAQ niet doorlezen. No offence verder.
Ik heb al die discussies ook gevolgd en kan me indenken dat het irri is.
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Ik vind het toch wel minder van KPN, omdat ze het monopolie (nog wel) hebben denken ze dat ze alles kunnen maken. Het gaat al dezelfde kant op als met Casema (waar ik nu vanaf wil), die had ook van die hele mooie verhalen in het begin!!! :(
Verwijderd
maar het werkt nu dan ook perfect. Een collega van mij had m wel binnen 3 weken binnen en aan het werk.
Ik woon in Rotterdam
tampert, kriminalpolizei
Ik w8 al vanaf 31 maart.
Binnen 1,5 week zou ik het gekregen moeten hebben......:r:r:r:r
Verwijderd
SssstOp maandag 23 april 2001 11:52 schreef Koelkasten het volgende:
Moet je eens aan config vragen hoe lang dat ken duren voor je alles goed in huis hebt
ps:
connecties bij de KPN hebben scheelt een hoop
Ligt er vooral aan of de telefooncentrale al omgebouwd is óf aan een screw-up van kpn
Verwijderd
Verwijderd
Ze zeiden bij primafoon dat het twee weken duurt voordat ik de brief in huis heb en dan een weekje voordat ik het pakket thuis heb.
Morgen nog een ethernetkaartje op de dumpdag(5.45 uur op) halen, ff wachten, lekker knutselen en dan racen maar
Nieuw, nu met Twitter
Ja, het is een lang verhaal, heb geen zin om het (weer) uit te leggen, het werkt nu iig
Verwijderd
Reclame zegt binnen 4 weken aangesloten. Ik zit al meer dan 4 maanden te wachten. Bellen naar Stream desk geeft alleen maar irritatie. Nog een week en ik zeg al mijn KPN zaken op... Kunnen ze dag in dag uit koffie blijven drinken.
Is het niet geweldig die KPN !!Op vrijdag 27 april 2001 17:37 schreef ndsocg het volgende:
Waarom pikken wij dit allemaal nog ???
Reclame zegt binnen 4 weken aangesloten. Ik zit al meer dan 4 maanden te wachten. Bellen naar Stream desk geeft alleen maar irritatie. Nog een week en ik zeg al mijn KPN zaken op... Kunnen ze dag in dag uit koffie blijven drinken.
Sommige mensen....
Verwijderd
Nou jij zit gelukkig ''al'' in 4/7... ik zit al 4 maanden in 2/7 en wacht al weken op metingOp woensdag 02 mei 2001 00:08 schreef peedeepee het volgende:
BL@DE >> Al vanaf 31 maart joh?!?!? Ik al vanaf 18 december.... ZWAAR Bagger... ik zit in status 4/7 en in de brief (van de succesvolle ''meting'') stond dat ik het binnen 3 weken zou hebben....nou vergeet het maar... er zijn nu 3 weken voorbij enne ik denk dat ik maar eens een mooi briefje ga produceren waarin ik een of andere vergoeding ga eisen, want ik ben het nu ECHT zat!!!!
Als je gaat procederen, laat het dan ff weten (nieuw topic ofzo). Ik ga ook mee doen (samen staan we sterk). Of we richten een GoT-knokploeg op
Je bent niet de enige, ik heb namelijk precies hetzelfde probleem.Op woensdag 02 mei 2001 00:23 schreef FlamerX het volgende:
[..]
Nou jij zit gelukkig ''al'' in 4/7... ik zit al 4 maanden in 2/7 en wacht al weken op meting
Als je gaat procederen, laat het dan ff weten (nieuw topic ofzo). Ik ga ook mee doen (samen staan we sterk). Of we richten een GoT-knokploeg op
Op 20 december aangevraagd en nog steeds sta ik op status 2/5 bij Planet internet.
Volgens de mxstream helpdesk sta ik in de backorder status en daarom weet niemand bij KPN wanneer ik een aansluiting zal krijgen; dat is pas klantenservice!
Procederen lijkt me niet verstandig want ik denk dat KPN gewoon teveel orders heeft op dit moment en ze kunnen maar een aantal per dag verwerken.
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Ik heb 2 maart jl. aangevraagd en zit nu nog steeds 2/7 bij XS4ALL.Op woensdag 02 mei 2001 11:40 schreef mbr het volgende:
Op 20 december aangevraagd en nog steeds sta ik op status 2/5 bij Planet internet.
Volgens de mxstream helpdesk sta ik in de backorder status en daarom weet niemand bij KPN wanneer ik een aansluiting zal krijgen; dat is pas klantenservice!
Procederen lijkt me niet verstandig want ik denk dat KPN gewoon teveel orders heeft op dit moment en ze kunnen maar een aantal per dag verwerken.
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Alleen het werkt nog niet:'(
FF op de grond gelegen van de laaste opmerking in de brief:
Ik dank u voor uw opdracht en ben ervan overtuigd dat u zeer tevreden zult zijn over het gebruik en de mogelijkheden van Mxstream.
Ik houd jullie op de hoogte:)
Nieuw, nu met Twitter
Daar zit ik al 12 weken in ofzo...bwaahOp maandag 07 mei 2001 05:38 schreef xfile het volgende:
Zit nu in 2/7 van xs4all.
Vanaf 20 december 2000 status 2/5 Planet internet! Jammer dat Versapoint, Cistron of Babydsl nog niet in mijn wijk beschikbaar is anders had ik allang al mijn order geannuleerdOp maandag 07 mei 2001 22:02 schreef DaWasIkNie het volgende:
Zijn er ook mensen die al 4 maanden wachten? Ik hoor het graag!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wie weet ga ik deze maand wel naar 3/5; laat ik maar positief blijven
3/7 KPN heeft uw ADSL order bevestigd en bereidt uw telefoonaansluiting in de telefooncentrale voor op een ADSL verbinding.
Mocht uw aanvraag langer dan 15 werkdagen in deze status staan dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer: *hier stond een telefoonnummer*
Nieuw, nu met Twitter
39
Ik heb vandaag ook ruim een uur in de wacht gestaan en toen maar gefrustreerd opgehangen. Heb nu al 4 weken de inloggegevens van planet thuis liggen, maar geen modem. (5 weken geleden zou ik over 3 weken het paket krijgen, niet dus..(na 3 jaar hopen op @home d8 ik nu eindelijk met mxstream flat free te kunnen internetten. Duurt het nog zo lang!
Het gaat nu in een rap tempo, niet slecht al zeg ik het zelf
5/7 Uw telefoonaansluiting en XS4ALL abonnement zijn voorbereid voor het gebruik van ADSL.
Heeft u bestelling gedaan voor een:
- Doe Het Zelf pakket dan is dit pakket inmiddels verstuurd.
- Installatie door een monteur, dan neemt deze binnen enkele dagen contact met u op.
U ontvangt van KPN Mxstream een brief met uw KPN loginnaam en wachtwoord. Mocht u deze brief 3 werkdagen na het bereiken van deze status nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met KPN Mxstream op telefoonnummer [knip].
Van XS4ALL Internet BV ontvangt u een welkomstbrief met uw XS4ALL loginnaam en IP-nummer(s). Heeft u deze 3 werkdagen na het bereiken van deze status nog niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met XS4ALL Internet BV op telefoonnummer: [knip]
(In tegenstelling tot de vermelding in de brief van KPN Mxstream ontvangt u uw XS4ALL wachtwoord niet per post. Dit wachtwoord heeft u zelf tijdens het aanmelden ingevoerd, of is gelijk aan dat van uw bestaande abonnement)
Tot de volgende update.
Nieuw, nu met Twitter
* Grrrrrene is happy 4UOp woensdag 16 mei 2001 01:37 schreef xfile het volgende:
Update!
-Lang officieel KPN geblaat-
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het was nog wel ff een gepuzzel met de splitter, maar de telefoon werkt iig
Ik hoop dat ik morgen die brief krijg, zodat ik dan kan posten via ADSL.
Nieuw, nu met Twitter
Want, tadada, ik heb ADSL!
Dit is ook mijn eerste post met ADSL wat toch nog redelijk snel is gegaan, binnen 3 weken had ik het.
Nieuw, nu met Twitter