[BC3] Hoeveel eigen ringtones op 3210/datakabel

Pagina: 1
Acties:

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 14:38
Ik ben van plan om binnenkort een keer
een datakabel te kopen voor m''n Nokia 3210,
maar hoeveel ringtones kan je er bij zetten.. bij genie.nl kan ik elke keer maar 1 ringtone op m''n gsm zetten, de ander is dan verdwenen. Is dat met een datakabel anders, dat je dan je ringtones kan indelen ?
Ik heb trouwens softwareversie 6.. kl*teversie want ik wil ''m unlocken en dan schijn je 2 pootjes te moeten doorverbinden op een eprom ofzo.

Verwijderd

Ja, unlocken moet je even weten hoe het moet, maar is niet zo moeilijk hoor. En over de ringtones: nee, je kan er maar eentje doorsturen naar je telefoon. Je hebt er nog één over, maar deze is gereserveerd voor composer, dus als je een korte ringtone hebt, kan je die wel handmatig erin zetten. Ik heb dus een korte ringtone (zo''n lange duurt zo lang om in te toetsen) en eentje die ik heel vaak verwissel met mn datakabel.

Verwijderd

Op een 3210 kan je er maar 1 met je datakabel bij zetten. Er is plaats voro nog 1, maar deze kan je alleen met de hand invoeren. Daarnaast kan je met een datakabel nog heel veel andere leuke dingen doen zoals extra spelletjes.

Unlocken met 2 pootjes verbinden is trouwens een prima manier. Heb het zelf met 2 phones gedaan en werkt perfect. Ze vinden het hier alleen niet zo leuk als je het daar over heb, dus zal er verder ook niks over zeggen.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 14:38
Ok thanx :)

Jammer dat je niet meer ringtones erin kan doen.. kan bij de 3310 geloof ik wel toch?
En stom dat je anders die andere 40, vaak domme ringtones niet kan verwijderen en daar in de plaats andere in doen.

Dat unlocken doe ik dan binnenkort wel een keer.. ik vind wel precies uit hoe het moet en dan hebben we verder nix gezegd ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dat ook gedaan met die pootjes. Gaat makkelijk. Ga naar www.goedkopie.com voor uitleg, daar staat tenminste ook een foto van de eeprom.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen