[BC3] Chello is best snello!!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:P Mensen niet verwacht maar sinds vandaag overgegaan van bART naar Chello.
Ik moet helaas mijn woorden terug nemen want mijn verbinding is rete snel :9

Of mijn oogjes zijn niet meer zo goed maar ik heb nog nooit met DAP gemiddeld 200 KB/s gehaald toen ik bART (max 60KB/s) had. Zijn er nog anderen die ook dit hebben meegemaakt?

Mja....:+ het is wel mijn eerste dag, voor het zelfde geld is het na vandaag :r
Ik hou jullie op de hoogte, oja zit in regio Rotterdam.

Maar voor nu Jippie!!!!!!!!!!! *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik woon ook in de regio Rotterdam, en heb nu nog Sonera, wil mischien overstappen naar MxStream.. maar nu ik dit hoor zit ik toch te twijfelen tussen MxStream of Chello :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:22
Sinds vandaag ook van Bart naar chello,
en de snelheid is idd geweldig!

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:41
Op donderdag 19 april 2001 20:35 schreef Javaantje het volgende:
:P Mensen niet verwacht maar sinds vandaag overgegaan van bART naar Chello.
Ik moet helaas mijn woorden terug nemen want mijn verbinding is rete snel :9

Of mijn oogjes zijn niet meer zo goed maar ik heb nog nooit met DAP gemiddeld 200 KB/s gehaald toen ik bART (max 60KB/s) had. Zijn er nog anderen die ook dit hebben meegemaakt?

Mja....:+ het is wel mijn eerste dag, voor het zelfde geld is het na vandaag :r
Ik hou jullie op de hoogte, oja zit in regio Rotterdam.

Maar voor nu Jippie!!!!!!!!!!! *D
Je max. downloadspeed is 1,5Mbit, dus 187,5 kB/s... 200kB/s gemiddeld KAN dus NIET...|:(

Verwijderd

Heb ook Chello in Rotterdam.. Idd retesnel :) En niet onbelangrijk, de hele dag :) Ook ''s avonds...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mijn Chello verbinding ligt er voor het eerst sinds lange tijd uit. Kut zooi :(:(
Volgens de techinsiche dienst ligt het aan het kastje in de buurt hier. Mijn Terrayon modem knipperd 1 rood lampje en 2 gele. Vaag!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
Gozer, let op he ik heb het nu pas een dagje!!

Het ziet er nu goed uit, maar kan straks wreed :r zijn. Als je nog geen haast hebt dan kan je beter nog ff wachten.

Ik vertel wel hoe het verder gaat, misschien na het weekend heb ik een betere overzicht.

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:17 schreef Martijn het volgende:

[..]

Je max. downloadspeed is 1,5Mbit, dus 187,5 kB/s... 200kB/s gemiddeld KAN dus NIET...|:(
Nee ok je hebt gelijk, maar mag ik ff enthousiast zijn met mijn speed :) Ik bedoel na lang afwachten wat het zou worden met Chello en al die negatieve postings. Maar dat betekent dat ik toch de maximale haal >:)

Alweer Jippie!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 21:19 schreef jelmervos het volgende:
Mijn Chello verbinding ligt er voor het eerst sinds lange tijd uit. Kut zooi :(:(
Volgens de techinsiche dienst ligt het aan het kastje in de buurt hier. Mijn Terrayon modem knipperd 1 rood lampje en 2 gele. Vaag!
>:)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Chello is gewoon :9~ in regio Rdam, ik heb zelfs een chello wallpaper op mijn desktop en ik schaam me er niet voor :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:35 schreef Revolution het volgende:

[..]

Je gaat deze gozer toch niet uitlachen he?
Wat hij nu heeft had ik dus ook verwacht vandaag en dat mijn speed erg :r zou zijn.....niets is minder waar...........................alweer Jippie!!!!!!!!!!*D

• BC3 Victim
Denk dan toch dat het Chello wordt !! :D

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Chell is supersnel. Ik heb het nu 1,5 maand ofzo en nog steeds even snel. 188 kb/sec namelijk. Ik zit nu (''s avonds dus) ook wat binnen te trekken met 188kb/sec.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 21:35 schreef Revolution het volgende:

[..]

Lag niet man, jij hebt altijd ISDN, trage kut bende. Het werkt alweer.
Heerlijk, die shit die met 170 k/sec binnen loopt. Nooit meer wachten op een MP3, klikken en luisteren!!
>:)>:)

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:37 schreef achappey het volgende:
Heb ook Chello in Rotterdam.. Idd retesnel :) En niet onbelangrijk, de hele dag :) Ook ''s avonds...
Ja inderdaad ook in de avond!!
Heb ff wezen testen bij Cistron (aangezien ik strakkies hier voor gaat :9 ), 100 mb in 12 minuten!!! Wow, hmmz.....DivX 8-)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 21:38 schreef Javaantje het volgende:

[..]

Je gaat deze gozer toch niet uitlachen he?
Wat hij nu heeft had ik dus ook verwacht vandaag en dat mijn speed erg :r zou zijn.....niets is minder waar...........................alweer Jippie!!!!!!!!!!*D
Jawel, ik kut al jaren via telefoonlijntje, hij mag mijn ellende ook wel eens voelen. :)

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:38 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Nooit meer wachten op een MP3, klikken en luisteren!!
:9~ :9~

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:38 schreef D³ het volgende:
Chello is gewoon :9~ in regio Rdam, ik heb zelfs een chello wallpaper op mijn desktop en ik schaam me er niet voor :+
Zou alle negatieve, teleurstellende, kwade, frustrerende etc. etc. uitspraken over Chello nou komen omdat het eerst rete snel was en daarna ;( ????

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:22 schreef Javaantje het volgende:
Gozer, let op he ik heb het nu pas een dagje!!

Het ziet er nu goed uit, maar kan straks wreed :r zijn. Als je nog geen haast hebt dan kan je beter nog ff wachten.

Ik vertel wel hoe het verder gaat, misschien na het weekend heb ik een betere overzicht.
Ok ik hoor het wel.

Verwijderd

Owh sorry Jelmervos uit Stiens, ik zal het niet weer vertellen! :P;)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 21:38 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Lag niet man, jij hebt altijd ISDN, trage kut bende. Het werkt alweer.
Heerlijk, die shit die met 170 k/sec binnen loopt. Nooit meer wachten op een MP3, klikken en luisteren!!
NOG wel, UPC lijdt al jaren miljardenverliezen dus over jaartje of 1,5 zijn ze wel failliet, geen bank is dan weer zo gek om in dat zinkende schip nog een stuiver te pompen dus dan ben jij veroordeeld tot internet in 415, en kan ik lekker thuis ook nog internetten, dan waarschijnlijk via @home met 400 kb/s. >:)

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:47 schreef Revolution het volgende:

[..]

NOG wel, UPC lijdt al jaren miljardenverliezen dus over jaartje of 1,5 zijn ze wel failliet, geen bank is dan weer zo gek om in dat zinkende schip nog een stuiver te pompen dus dan ben jij veroordeeld tot internet in 415, en kan ik lekker thuis ook nog internetten, dan waarschijnlijk via @home met 400 kb/s. >:)
Sorry gozer, ehmz...het is jullie allemaal misschien opgevallen....maar wat is het probleem van deze gozer???

Ben ik misschien te enthousiast dat ik nu een rete snelle verbinding hebt? Trouwens @home mensen hebben me uitgelachen hoe slow ik was....maar nu.....eat dust baby *D

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 21:51 schreef Javaantje het volgende:

[..]

Sorry gozer, ehmz...het is jullie allemaal misschien opgevallen....maar wat is het probleem van deze gozer???

Ben ik misschien te enthousiast dat ik nu een rete snelle verbinding hebt? Trouwens @home mensen hebben me uitgelachen hoe slow ik was....maar nu.....eat dust baby *D
Euhh, vat het niet te serieus op, Jelmer en ik zitten elkaar altijd te stangen. :)

Ik zou willen dat Chello hier beschikbaar was ipv die onvrijwillige KPN sponsoring van nu. :(

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 21:53 schreef Revolution het volgende:

[..]

Euhh, vat het niet te serieus op, Jelmer en ik zitten elkaar altijd te stangen. :)

Ik zou willen dat Chello hier beschikbaar was ipv die onvrijwillige KPN sponsoring van nu. :(
idd, zo is het maar net. We kennen elkaar IRL ook, vandaar.
Maar Revolution, je mag best een UTP kabeltje hier heen trekken en een plaatste in mijn HUB huren hoor, geen probleem!

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 21:55 schreef jelmervos het volgende:

[..]

idd, zo is het maar net. We kennen elkaar IRL ook, vandaar.
Maar Revolution, je mag best een UTP kabeltje hier heen trekken en een plaatste in mijn HUB huren hoor, geen probleem!
Ehm, UTP mag vast geen 35 KM lang zijn. :'(
Als ik om de 100 meter een repeater er tussen moet zetten (= 350 repeaters), dan kan ik vast ook wel een KPN :r huurlijk betalen.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 21:57 schreef Revolution het volgende:

[..]

Als ik om de 100 meter een repeater er tussen moet zetten (= 350 repeaters), dan kan ik vast ook wel een KPN :r huurlijk betalen.
hehe, dat is jou probleem :P
:)

Verwijderd

Wit Marsum, daar bij die zeedijk of niet?

Niet helemaal dus, hier vanuit het raam zie ik geen zeedijk dus ik woon niet in Wit Marsum. :P

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 22:04 schreef jelmervos het volgende:

[..]

hehe, dat is jou probleem :P
Hmm, toch maar verhuizen naar Stiens downtown? Naah... :P

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 21:57 schreef Revolution het volgende:

[..]

Hihihi......nu laat je mij lachen, is het zo erg bij jullie joh. Hmmmz dacht dat ik het slecht had met mijn max van 60 KB/s vroeger.

KPN zijn dezelfde gasten die Cistron beletten om hun kunsten te laten zien!! Dan is het KPN eat dust baby >:)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 22:04 schreef Revolution het volgende:

[..]

Hmm, toch maar verhuizen naar Stiens downtown? Naah... :P
ssstt, dat hoeft niet iedereen hier te weten!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 19 april 2001 21:42 schreef Javaantje het volgende:
Zou alle negatieve, teleurstellende, kwade, frustrerende etc. etc. uitspraken over Chello nou komen omdat het eerst rete snel was en daarna ;( ????
Geen idee, ik weet wel dat het kabelnetwerk dat ENECO heeft neergelegd gewoon goed is en dat het bij mij al 5 maanden op topsnelheid draait.

Overigens, die Cistron test kan sneller hoor ;):

Afbeeldingslocatie: http://www.dump.f2s.com/100mbdownload.gif

f.k.a D³

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 21:40 schreef Javaantje het volgende:

[..]

Ja inderdaad ook in de avond!!
Heb ff wezen testen bij Cistron (aangezien ik strakkies hier voor gaat :9 ), 100 mb in 12 minuten!!! Wow, hmmz.....DivX 8-)
Cistron alleen in Rotterdam west :( ik zit in kralingen...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 22:07 schreef Revolution het volgende:
Owh sorry Jelmervos uit Stiens, ik zal het niet weer vertellen! :P;)
bla bla bla, moet dit nou echt. Jij kwam toch uit Wit Marsum (of ergens uit die streek). Al MKZ daaro?

Verwijderd

Trouwens wie zegt dat ik maar max 192 KB/s ofzo maar kan.......NOT
Sorry maar kan echt niet harder..

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 22:07 schreef D³ het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet wel dat het kabelnetwerk dat ENECO heeft neergelegd gewoon goed is en dat het bij mij al 5 maanden op topsnelheid draait.

Overigens, die Cistron test kan sneller hoor ;):

[afbeelding]
Hmmz.......inderdaad ik zie het! Effe nog een keertje proberen dan, die gemiddelde van 189 KB/s kreeg ik ook in principe, ach who cares van mij part 150 KB/s :9~ wuahahahahahahahahaha I love this shit, oeps...speed!!

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 22:11 schreef Javaantje het volgende:

[..]

Hmmz.......inderdaad ik zie het! Effe nog een keertje proberen dan, die gemiddelde van 189 KB/s kreeg ik ook in principe, ach who cares van mij part 150 KB/s :9~ wuahahahahahahahahaha I love this shit, oeps...speed!!
Jip geprobeert gozer....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa idd hij doet er 9 minuten over, my bad niet goed gekeken. (deze snelheden op 22.16 uur)
Trouwens wie zegt dat ik maar max 192 KB/s ofzo maar kan.......NOT, veel uitschieters naar 215, 200, 255!! KB/s, waarom zou ik opscheppen of liegen, ben allang blij dat ik boven die 60 KB/s van vroeger zit *D

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 22:18 schreef Javaantje het volgende:

[..]

Jip geprobeert gozer....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa idd hij doet er 9 minuten over, my bad niet goed gekeken. (deze snelheden op 22.16 uur)
Trouwens wie zegt dat ik maar max 192 KB/s ofzo maar kan.......NOT, veel uitschieters naar 215, 200, 255!! KB/s, waarom zou ik opscheppen of liegen, ben allang blij dat ik boven die 60 KB/s van vroeger zit *D
Met Chello? Kan niet, vast weer zo''n foute Windowstelling.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

[b]Op donderdag 19 april 2001 22:18 Trouwens wie zegt dat ik maar max 192 KB/s ofzo maar kan.......NOT, veel uitschieters naar 215, 200, 255!! KB/s, waarom zou ik opscheppen of liegen, ben allang blij dat ik boven die 60 KB/s van vroeger zit *D
Is geen kwestie van liegen of opscheppen, maar van foute meetapparatuur. Geloof ons nou maar, ook al lijkt het zo, je gaat niet harder dan ca 190KB/s :)

f.k.a D³

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 22:25 schreef D³ het volgende:

[..]

Is geen kwestie van liegen of opscheppen, maar van foute meetapparatuur. Geloof ons nou maar, ook al lijkt het zo, je gaat niet harder dan ca 190KB/s :)
Ok ok jullie hebben vast gelijk, maar snappen jullie mijn blijdschap nu dan? hihihihii.....Jippie!!

Who cares....190, 200, 210 of 150 KB/s hij is super, fok dat betekent dat ik dus op mijn zwagers puter errug depri zal worden als ik daar moet werken, laat staan bij mij op de zaak....alhoewel, MxStream komt eraan!

Verwijderd

/me heeft al meer als drie maanden chello in Oud Beijerland. En het roeleert!!!
Beter snel!

Verwijderd

ik ken het gevoel :) heb ook 2 weken chello :)

Verwijderd

DAP geeft ook de werkelijke snelheid weer hoor... Opent alleen meerdere stream zodat het harder gaat....

Maar kan nog niet harder gaan dan 190 kb/s

• Enforcer
  • Niet online
Die 190kb/sec max klopt theoretisch allemaal wel, alleen zodra je DAP gebruikt pakt ie meerdere servers tegelijkertijd. Houdt dus in dat autom. je snelheid daardoor ook vet omhoog gaat via de kabel, omdat je vanaf meerdere servers zit te downen lijkt het alsof het sneller gaat, dat gaat het op dat moment ook alleen dan wel via meerdere servers.
Als je de standaard windows opslaan als venstertje gebruikt zonder andere accellerators/multiservers ertussen zal je zien wat je werkelijke snelheid is (als het bestand wat je download dan al niet in zun cache geheugen nog staat, dat wil nl. ook nog wellus faken).

Greetz,
The Enforcer

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 22:21 schreef Revolution het volgende:
Wit Marsum, daar bij die zeedijk of niet?

Niet helemaal dus, hier vanuit het raam zie ik geen zeedijk dus ik woon niet in Wit Marsum. :P
Probeer het andere raam es :P:P

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 23:03 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Probeer het andere raam es :P:P
Tis donker buiten.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 23:05 schreef Revolution het volgende:

[..]

Tis donker buiten.
Wacht je tot morgen! :)

(nivo daalt)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 23:05 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Wacht je tot morgen! :)

(nivo daalt)
Morgenavond is het waarschijnlijk weer donker. :+

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 23:06 schreef Revolution het volgende:

[..]

Morgenavond is het waarschijnlijk weer donker. :+
Oja, sorry, jij werkt alleen overdag he, en slaapt (als je dat al doet) ''s nachts thuis, toch? :)

Verwijderd

ROFL. :P

OK, hoort er ook bij.

Morgen weer ff gesprekje met die ouwe aangaan, hem ff op z''n plaats zetten.
Hij is leraar en meer niet! :)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 23:08 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Oja, sorry, jij werkt alleen overdag he, en slaapt (als je dat al doet) ''s nachts thuis, toch? :)
Ritme: werken, slapen, werken, slapen, uurtje school, werken, slapen, werken, slapen.

En dat elke week. Nu weer tijd om te gaan :z:z:z

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 23:10 schreef Revolution het volgende:

[..]

Ritme: werken, slapen, werken, slapen, uurtje school, werken, slapen, werken, slapen.

En dat elke week. Nu weer tijd om te gaan :z:z:z
Ik mis Ate uitbokken:
A: "waar was jij gister"
R: "op het werk"
A: "hoor jij niet..."
R: "Spoed geval"
A: "oke"

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 23:13 schreef Revolution het volgende:
ROFL. :P

OK, hoort er ook bij.

Morgen weer ff gesprekje met die ouwe aangaan, hem ff op z''n plaats zetten.
Hij is leraar en meer niet! :)
idd, ik zal ervan genieten!

• BC3 Victim
:? Het is nu 11.17 uur en ik zit op kantoor maar ik wil heeeeeeeeeeeeel erg graag naar huis...... :P

Aangezien strakkies iedereen van bART en Slownera naar Chello overstappen ben ik benieuwd hoe het met de drukte zit, maar hopen dat het niet bagger wordt :'(

• -=KGK=-
  • Laatst online: 17-08 08:46
Yup bij mij thuis ook :)
Een flinke verbetering .
Vroeger net als Yavaantje maar 60 KB/s en nu 180 KB/s 8-) . Nu maar hopen dat het zo blijft zodra alle gebruikers van bArt en Slownera over zijn naar Chello.

* -=KGK=- hoopt dat het niet in zal zakken.

Greetz -=KGK=-

Verwijderd

Zitten hier veel mensen uit Kralingen, Rotterdam?

• BC3 Victim
Chello roeleert gewoon en neem maar van javaantje aan dat het klopt want wat hij zegt schud hij niet uit zn mouwen denk ik (voor javaantje) jippie!!!!!!!!!! :) :) >:)

• BC3 Victim
wat heb jij dan? |:(

• BC3 Victim
Op vrijdag 20 april 2001 11:20 schreef Javaantje het volgende:
:? Het is nu 11.17 uur en ik zit op kantoor maar ik wil heeeeeeeeeeeeel erg graag naar huis...... :P

Aangezien strakkies iedereen van bART en Slownera naar Chello overstappen ben ik benieuwd hoe het met de drukte zit, maar hopen dat het niet bagger wordt :'(
Als ze nou allemaal overstappen op Chello dan heb ik te minste een beetje snelheid >:)

• BC3 Victim
Op vrijdag 20 april 2001 15:59 schreef ViSuaL het volgende:

[..]

Als ze nou allemaal overstappen op Chello dan heb ik te minste een beetje snelheid >:)
wuahahahahahahahaha.....slimmerd!!

• BC3 Victim
Op vrijdag 20 april 2001 15:37 schreef thunder0x het volgende:
Chello roeleert gewoon en neem maar van javaantje aan dat het klopt want wat hij zegt schud hij niet uit zn mouwen denk ik (voor javaantje) jippie!!!!!!!!!! :) :) >:)
Hmmmz...ff kijken wat er nu uit mijn hoedje komt.....:+ Wuahahahaha....Jippie zo naar huis..........Nog iemand op stap zaterdag ben ik in Amsterdam???
Shit die Breezers maken mijn werkdag toch wat prettiger.....>:)

• BC3 Victim
Op vrijdag 20 april 2001 16:50 schreef thunder0x het volgende:
wat heb jij dan? |:(
Slownera oftewel Sonera ;)

• BC3 Victim
Op vrijdag 20 april 2001 17:47 schreef ViSuaL het volgende:

[..]

Slownera oftewel Sonera ;)
:7 Hihihi.........het blijft steeds Slownera hoor, ik heb die namelijk ook gehad. Maar Sonera ken ik dus absoluut niet!!

:P

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

* Stacium is ook heel errug tevree over Chello,

eerst zwoer ik bij bART, maar ik ben algelopen week overgestapt op Chello en dit is echt veeel en veel beter :)

Hogere downloadsnelheden en een Lagere ping

Dus ik zou niet meer terug willen :)

It seemed like a good idea at the time

• BC3 Victim
hey javaantje zin in een potje ra2? tegen mij? >:) >:)

• BC3 Victim
Op maandag 23 april 2001 00:16 schreef Strumxector het volgende:
* BC3 Victim is ook heel errug tevree over Chello,

eerst zwoer ik bij bART, maar ik ben algelopen week overgestapt op Chello en dit is echt veeel en veel beter :)

Hogere downloadsnelheden en een Lagere ping

Dus ik zou niet meer terug willen :)
Ja he, we moesten onze woorden terugnemen he. Chello is inderdaad super, niet verwacht alleen mijn newsserver doet het (nog) niet :?

Wat wel irri is, is dat ik nu vaak moet wachten totdat iedereen in het spel zit (Red Alert 2)

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Zekers, mijn verbinding is al 4 maanden snel.
Ik woon in Almere,
gemiddel zo een 159 kb/s all the time !

• BC3 Victim
Javaantje is dus bang >:)

Verwijderd

Rozenburg hier, voorlopig draait c-HEL-o (al 10 dagen) supersnel en nog geen storingen, ben benieuwd hoelang het duurt.

• BC3 Victim
Op maandag 23 april 2001 14:33 schreef thunder0x het volgende:
hey javaantje zin in een potje ra2? tegen mij? >:) >:)
Tuurlijk gozer, anytime, anyplace and anywhere!! :P Oja is een potje Kakken in de Arena ook goed??? >:)

Wuahahahahahahaha........... :9~

• BC3 Victim
Op dinsdag 24 april 2001 14:51 schreef thunder0x het volgende:
Javaantje is dus bang >:)
BANG....BANG....:+ wuhahahahahahaha......
Wist niet dat er van die grappenmakers bestonden...hihihi....

Geef maar aan gozer wanneer, misschien nog meer mensen geinteresseerd in een potje Fragg that bitch, Kill and destroy.....:(~

ksg_klompje@hotmail.com

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
zijn er nog mensen in Elburg of omstreken (Zwolle, harderwijk, six flags ) waarbij ut ook snel is, ik krijg ut morgen, ben erg benieuwt.

Verwijderd

Ik ga nu ook van bART naar chello het lijkt mij dus ook wel relax alleen baal er van dat ik dadelijk op 1 jan 2001 100,- piek per maand moet gaan betalen ik vind dit wel heel erg veel.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 18:14 schreef kruitje het volgende:
Ik ga nu ook van bART naar chello het lijkt mij dus ook wel relax alleen baal er van dat ik dadelijk op 1 jan 2001 100,- piek per maand moet gaan betalen ik vind dit wel heel erg veel.
voor meer geld mag je toch ook wel wat extra service verlangen of zie ik dat verkeerd?

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 18:14 schreef kruitje het volgende:
Lijkt misschien veel en we zeuren allemaal ook zo (inclusief ikke) Maar hoe dan ook wij blijven het toch wel betalen ben ik bang zolang er geen alternatief is.

En als je een beetje snelheid bent gewend dan wil je echt niet langzamer, je wilt toch alleen sneller sneller sneller >:)

• BC3 Victim
hey javaantje kom maar op hoor potje ra2 tegen mij wat dacht je van zaterdag 19:00
usa server usa command nick=thunder0x
kom maar op >:)

(ben trouwens het broertje van kursad die ken je toch wel >:) >:)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 21:17 schreef Martijn het volgende:

[..]

Kan dus wel, ik heb wel meer dan 200 gehaald . . . :Z

• Enforcer
  • Niet online
Zucht... weer zo''n betweter.... als je je windows gaat tweaken of je gebruikt dap of ieder andere download accellerator die gebruikt maakt van meerdere servers tegelijk dan LIJKT het alsof het sneller gaat... maar dit komt alleen maar omdat de download via meerdere servers verloopt en daar dan het gemiddelde van neemt (geloof ik) ...
Je hebt zowiezo een max aan download snelheid das overal zo..

Verwijderd

is dat zo super dan? zolang het maar voor altijd is vind ik het best, maar ''s morgens is die snel, en ''s avonds is die vet traag! (je kabelverbinding )

''s morgens ping van 40 ms bij CS en ''s avonds 75.. :(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
@home download je met ong max 450kb/s..
(dus met Flashget)
Das het maximale wat ik wel eens gezien..

Gemiddelde ligt zeker hoger dan 200kb/s..

Ping 30 op Gamepoint etc..

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 12:57 schreef thunder0x het volgende:
hey javaantje kom maar op hoor potje ra2 tegen mij wat dacht je van zaterdag 19:00

Zoiets had ik wel verwacht, dat je een broertje was ja! :9~

Oja, je bent zeker blij he met die 2e puter van KGK en natuurlijk Chello en rete snel. Maare volgens mij heb je wreed geoefend met die broer van je!!

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 12:57 schreef thunder0x het volgende:

Sorry gozer, niet dat ik bang ben ofzo...maare heb verplichtingen dit weekend. Je weet wel, vrouwtje dit vrouwtje dat....need I say more??? :?

• BC3 Victim
nee hoor niet geoefend ben gewoon een natuur talent :>) ik schop KGK zn kont met mn ogen dicht zelfs jij wint van hem en ja chello is echt wreed was eerst al blij met 60 kb max maar nu soms gewoon 150 160 echt cool >:)
zeker een verbetering die sjello :)

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 17:09 schreef thunder0x het volgende:
nee hoor niet geoefend ben gewoon een natuur talent :>) ik schop KGK zn kont met mn ogen dicht zelfs jij wint van hem en ja chello is echt wreed was eerst al blij met 60 kb max maar nu soms gewoon 150 160 echt cool >:)
zeker een verbetering die sjello :)
Jeetje gozer, dacht ik snelheid te zien op mijn DAP, voor het eerst boven de 60 KB/s en nu bijna altijd max 187.5 KB/s.....zit ik nu op mijn zwagers puter en die heeft @home in Delfzijl en die heeft standaard 400 KB/s en piek van 500/600 KB/s!!!!!

Vind je het gek eigenlijk, Delfzijl.....Tja meer koeien }:O dan kabelklanten....wuahahahahaha....Ach ja 180 KB/s is lekker, is 3 x sneller dan wat ik eerst had!!

Pagina: 1