De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en de snelheid is idd geweldig!
_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"
Je max. downloadspeed is 1,5Mbit, dus 187,5 kB/s... 200kB/s gemiddeld KAN dus NIET...|:(Op donderdag 19 april 2001 20:35 schreef Javaantje het volgende:
Mensen niet verwacht maar sinds vandaag overgegaan van bART naar Chello.
Ik moet helaas mijn woorden terug nemen want mijn verbinding is rete snel
Of mijn oogjes zijn niet meer zo goed maar ik heb nog nooit met DAP gemiddeld 200 KB/s gehaald toen ik bART (max 60KB/s) had. Zijn er nog anderen die ook dit hebben meegemaakt?
Mja....:+ het is wel mijn eerste dag, voor het zelfde geld is het na vandaag![]()
Ik hou jullie op de hoogte, oja zit in regio Rotterdam.
Maar voor nu Jippie!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Volgens de techinsiche dienst ligt het aan het kastje in de buurt hier. Mijn Terrayon modem knipperd 1 rood lampje en 2 gele. Vaag!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het ziet er nu goed uit, maar kan straks wreed
Ik vertel wel hoe het verder gaat, misschien na het weekend heb ik een betere overzicht.
Nee ok je hebt gelijk, maar mag ik ff enthousiast zijn met mijn speedOp donderdag 19 april 2001 21:17 schreef Martijn het volgende:
[..]
Je max. downloadspeed is 1,5Mbit, dus 187,5 kB/s... 200kB/s gemiddeld KAN dus NIET...|:(
Alweer Jippie!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Op donderdag 19 april 2001 21:19 schreef jelmervos het volgende:
Mijn Chello verbinding ligt er voor het eerst sinds lange tijd uit. Kut zooi :(
Volgens de techinsiche dienst ligt het aan het kastje in de buurt hier. Mijn Terrayon modem knipperd 1 rood lampje en 2 gele. Vaag!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Je gaat deze gozer toch niet uitlachen he?Op donderdag 19 april 2001 21:35 schreef Revolution het volgende:
[..]
Wat hij nu heeft had ik dus ook verwacht vandaag en dat mijn speed erg
Lag niet man, jij hebt altijd ISDN, trage kut bende. Het werkt alweer.Op donderdag 19 april 2001 21:35 schreef Revolution het volgende:
[..]
Heerlijk, die shit die met 170 k/sec binnen loopt. Nooit meer wachten op een MP3, klikken en luisteren!!
>:)>:)
Ja inderdaad ook in de avond!!Op donderdag 19 april 2001 21:37 schreef achappey het volgende:
Heb ook Chello in Rotterdam.. Idd retesnelEn niet onbelangrijk, de hele dag
Ook ''s avonds...
Heb ff wezen testen bij Cistron (aangezien ik strakkies hier voor gaat
Verwijderd
Jawel, ik kut al jaren via telefoonlijntje, hij mag mijn ellende ook wel eens voelen.Op donderdag 19 april 2001 21:38 schreef Javaantje het volgende:
[..]
Je gaat deze gozer toch niet uitlachen he?
Wat hij nu heeft had ik dus ook verwacht vandaag en dat mijn speed ergzou zijn.....niets is minder waar...........................alweer Jippie!!!!!!!!!!*D
Op donderdag 19 april 2001 21:38 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Nooit meer wachten op een MP3, klikken en luisteren!!
Zou alle negatieve, teleurstellende, kwade, frustrerende etc. etc. uitspraken over Chello nou komen omdat het eerst rete snel was en daarnaOp donderdag 19 april 2001 21:38 schreef D³ het volgende:
Chello is gewoonin regio Rdam, ik heb zelfs een chello wallpaper op mijn desktop en ik schaam me er niet voor
Ok ik hoor het wel.Op donderdag 19 april 2001 21:22 schreef Javaantje het volgende:
Gozer, let op he ik heb het nu pas een dagje!!
Het ziet er nu goed uit, maar kan straks wreedzijn. Als je nog geen haast hebt dan kan je beter nog ff wachten.
Ik vertel wel hoe het verder gaat, misschien na het weekend heb ik een betere overzicht.
Verwijderd
NOG wel, UPC lijdt al jaren miljardenverliezen dus over jaartje of 1,5 zijn ze wel failliet, geen bank is dan weer zo gek om in dat zinkende schip nog een stuiver te pompen dus dan ben jij veroordeeld tot internet in 415, en kan ik lekker thuis ook nog internetten, dan waarschijnlijk via @home met 400 kb/s.Op donderdag 19 april 2001 21:38 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Lag niet man, jij hebt altijd ISDN, trage kut bende. Het werkt alweer.
Heerlijk, die shit die met 170 k/sec binnen loopt. Nooit meer wachten op een MP3, klikken en luisteren!!
Sorry gozer, ehmz...het is jullie allemaal misschien opgevallen....maar wat is het probleem van deze gozer???Op donderdag 19 april 2001 21:47 schreef Revolution het volgende:
[..]
NOG wel, UPC lijdt al jaren miljardenverliezen dus over jaartje of 1,5 zijn ze wel failliet, geen bank is dan weer zo gek om in dat zinkende schip nog een stuiver te pompen dus dan ben jij veroordeeld tot internet in 415, en kan ik lekker thuis ook nog internetten, dan waarschijnlijk via @home met 400 kb/s.
Ben ik misschien te enthousiast dat ik nu een rete snelle verbinding hebt? Trouwens @home mensen hebben me uitgelachen hoe slow ik was....maar nu.....eat dust baby
Verwijderd
Euhh, vat het niet te serieus op, Jelmer en ik zitten elkaar altijd te stangen.Op donderdag 19 april 2001 21:51 schreef Javaantje het volgende:
[..]
Sorry gozer, ehmz...het is jullie allemaal misschien opgevallen....maar wat is het probleem van deze gozer???
Ben ik misschien te enthousiast dat ik nu een rete snelle verbinding hebt? Trouwens @home mensen hebben me uitgelachen hoe slow ik was....maar nu.....eat dust baby
Ik zou willen dat Chello hier beschikbaar was ipv die onvrijwillige KPN sponsoring van nu.
idd, zo is het maar net. We kennen elkaar IRL ook, vandaar.Op donderdag 19 april 2001 21:53 schreef Revolution het volgende:
[..]
Euhh, vat het niet te serieus op, Jelmer en ik zitten elkaar altijd te stangen.
Ik zou willen dat Chello hier beschikbaar was ipv die onvrijwillige KPN sponsoring van nu.
Maar Revolution, je mag best een UTP kabeltje hier heen trekken en een plaatste in mijn HUB huren hoor, geen probleem!
Verwijderd
Ehm, UTP mag vast geen 35 KM lang zijn.Op donderdag 19 april 2001 21:55 schreef jelmervos het volgende:
[..]
idd, zo is het maar net. We kennen elkaar IRL ook, vandaar.
Maar Revolution, je mag best een UTP kabeltje hier heen trekken en een plaatste in mijn HUB huren hoor, geen probleem!
Als ik om de 100 meter een repeater er tussen moet zetten (= 350 repeaters), dan kan ik vast ook wel een KPN
hehe, dat is jou probleemOp donderdag 19 april 2001 21:57 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ehm, UTP mag vast geen 35 KM lang zijn.
Als ik om de 100 meter een repeater er tussen moet zetten (= 350 repeaters), dan kan ik vast ook wel een KPNhuurlijk betalen.
Verwijderd
Niet helemaal dus, hier vanuit het raam zie ik geen zeedijk dus ik woon niet in Wit Marsum.
Hihihi......nu laat je mij lachen, is het zo erg bij jullie joh. Hmmmz dacht dat ik het slecht had met mijn max van 60 KB/s vroeger.Op donderdag 19 april 2001 21:57 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ehm, UTP mag vast geen 35 KM lang zijn.
Als ik om de 100 meter een repeater er tussen moet zetten (= 350 repeaters), dan kan ik vast ook wel een KPNhuurlijk betalen.
KPN zijn dezelfde gasten die Cistron beletten om hun kunsten te laten zien!! Dan is het KPN eat dust baby
ssstt, dat hoeft niet iedereen hier te weten!Op donderdag 19 april 2001 22:04 schreef Revolution het volgende:
[..]
Hmm, toch maar verhuizen naar Stiens downtown? Naah...
Geen idee, ik weet wel dat het kabelnetwerk dat ENECO heeft neergelegd gewoon goed is en dat het bij mij al 5 maanden op topsnelheid draait.Op donderdag 19 april 2001 21:42 schreef Javaantje het volgende:
Zou alle negatieve, teleurstellende, kwade, frustrerende etc. etc. uitspraken over Chello nou komen omdat het eerst rete snel was en daarna????
Overigens, die Cistron test kan sneller hoor ;):
f.k.a D³
Verwijderd
Cistron alleen in Rotterdam westOp donderdag 19 april 2001 21:40 schreef Javaantje het volgende:
[..]
Ja inderdaad ook in de avond!!
Heb ff wezen testen bij Cistron (aangezien ik strakkies hier voor gaat), 100 mb in 12 minuten!!! Wow, hmmz.....DivX
bla bla bla, moet dit nou echt. Jij kwam toch uit Wit Marsum (of ergens uit die streek). Al MKZ daaro?Op donderdag 19 april 2001 22:07 schreef Revolution het volgende:
Owh sorry Jelmervos uit Stiens, ik zal het niet weer vertellen! :P;)
Verwijderd
Sorry maar kan echt niet harder..Trouwens wie zegt dat ik maar max 192 KB/s ofzo maar kan.......NOT
Hmmz.......inderdaad ik zie het! Effe nog een keertje proberen dan, die gemiddelde van 189 KB/s kreeg ik ook in principe, ach who cares van mij part 150 KB/sOp donderdag 19 april 2001 22:07 schreef D³ het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat het kabelnetwerk dat ENECO heeft neergelegd gewoon goed is en dat het bij mij al 5 maanden op topsnelheid draait.
Overigens, die Cistron test kan sneller hoor ;):
[afbeelding]
Jip geprobeert gozer....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa idd hij doet er 9 minuten over, my bad niet goed gekeken. (deze snelheden op 22.16 uur)Op donderdag 19 april 2001 22:11 schreef Javaantje het volgende:
[..]
Hmmz.......inderdaad ik zie het! Effe nog een keertje proberen dan, die gemiddelde van 189 KB/s kreeg ik ook in principe, ach who cares van mij part 150 KB/swuahahahahahahahahaha I love this shit, oeps...speed!!
Trouwens wie zegt dat ik maar max 192 KB/s ofzo maar kan.......NOT, veel uitschieters naar 215, 200, 255!! KB/s, waarom zou ik opscheppen of liegen, ben allang blij dat ik boven die 60 KB/s van vroeger zit
Verwijderd
Met Chello? Kan niet, vast weer zo''n foute Windowstelling.Op donderdag 19 april 2001 22:18 schreef Javaantje het volgende:
[..]
Jip geprobeert gozer....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa idd hij doet er 9 minuten over, my bad niet goed gekeken. (deze snelheden op 22.16 uur)
Trouwens wie zegt dat ik maar max 192 KB/s ofzo maar kan.......NOT, veel uitschieters naar 215, 200, 255!! KB/s, waarom zou ik opscheppen of liegen, ben allang blij dat ik boven die 60 KB/s van vroeger zit
Is geen kwestie van liegen of opscheppen, maar van foute meetapparatuur. Geloof ons nou maar, ook al lijkt het zo, je gaat niet harder dan ca 190KB/s[b]Op donderdag 19 april 2001 22:18 Trouwens wie zegt dat ik maar max 192 KB/s ofzo maar kan.......NOT, veel uitschieters naar 215, 200, 255!! KB/s, waarom zou ik opscheppen of liegen, ben allang blij dat ik boven die 60 KB/s van vroeger zit
f.k.a D³
Ok ok jullie hebben vast gelijk, maar snappen jullie mijn blijdschap nu dan? hihihihii.....Jippie!!Op donderdag 19 april 2001 22:25 schreef D³ het volgende:
[..]
Is geen kwestie van liegen of opscheppen, maar van foute meetapparatuur. Geloof ons nou maar, ook al lijkt het zo, je gaat niet harder dan ca 190KB/s
Who cares....190, 200, 210 of 150 KB/s hij is super, fok dat betekent dat ik dus op mijn zwagers puter errug depri zal worden als ik daar moet werken, laat staan bij mij op de zaak....alhoewel, MxStream komt eraan!
Verwijderd
Beter snel!
Als je de standaard windows opslaan als venstertje gebruikt zonder andere accellerators/multiservers ertussen zal je zien wat je werkelijke snelheid is (als het bestand wat je download dan al niet in zun cache geheugen nog staat, dat wil nl. ook nog wellus faken).
Greetz,
The Enforcer
Probeer het andere raam es :P:POp donderdag 19 april 2001 22:21 schreef Revolution het volgende:
Wit Marsum, daar bij die zeedijk of niet?
Niet helemaal dus, hier vanuit het raam zie ik geen zeedijk dus ik woon niet in Wit Marsum.
Verwijderd
Tis donker buiten.Op donderdag 19 april 2001 23:03 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Probeer het andere raam es :P:P
Wacht je tot morgen!Op donderdag 19 april 2001 23:05 schreef Revolution het volgende:
[..]
Tis donker buiten.
(nivo daalt)
Verwijderd
Morgenavond is het waarschijnlijk weer donker.Op donderdag 19 april 2001 23:05 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Wacht je tot morgen!
(nivo daalt)
Oja, sorry, jij werkt alleen overdag he, en slaapt (als je dat al doet) ''s nachts thuis, toch?Op donderdag 19 april 2001 23:06 schreef Revolution het volgende:
[..]
Morgenavond is het waarschijnlijk weer donker.
Verwijderd
OK, hoort er ook bij.
Morgen weer ff gesprekje met die ouwe aangaan, hem ff op z''n plaats zetten.
Hij is leraar en meer niet!
Verwijderd
Ritme: werken, slapen, werken, slapen, uurtje school, werken, slapen, werken, slapen.Op donderdag 19 april 2001 23:08 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Oja, sorry, jij werkt alleen overdag he, en slaapt (als je dat al doet) ''s nachts thuis, toch?
En dat elke week. Nu weer tijd om te gaan :z:z:z
Ik mis Ate uitbokken:Op donderdag 19 april 2001 23:10 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ritme: werken, slapen, werken, slapen, uurtje school, werken, slapen, werken, slapen.
En dat elke week. Nu weer tijd om te gaan :z:z:z
A: "waar was jij gister"
R: "op het werk"
A: "hoor jij niet..."
R: "Spoed geval"
A: "oke"
idd, ik zal ervan genieten!Op donderdag 19 april 2001 23:13 schreef Revolution het volgende:
ROFL.
OK, hoort er ook bij.
Morgen weer ff gesprekje met die ouwe aangaan, hem ff op z''n plaats zetten.
Hij is leraar en meer niet!
Aangezien strakkies iedereen van bART en Slownera naar Chello overstappen ben ik benieuwd hoe het met de drukte zit, maar hopen dat het niet bagger wordt
Een flinke verbetering .
Vroeger net als Yavaantje maar 60 KB/s en nu 180 KB/s
* -=KGK=- hoopt dat het niet in zal zakken.
Greetz -=KGK=-
Als ze nou allemaal overstappen op Chello dan heb ik te minste een beetje snelheidOp vrijdag 20 april 2001 11:20 schreef Javaantje het volgende:
Het is nu 11.17 uur en ik zit op kantoor maar ik wil heeeeeeeeeeeeel erg graag naar huis......
Aangezien strakkies iedereen van bART en Slownera naar Chello overstappen ben ik benieuwd hoe het met de drukte zit, maar hopen dat het niet bagger wordt
wuahahahahahahahaha.....slimmerd!!Op vrijdag 20 april 2001 15:59 schreef ViSuaL het volgende:
[..]
Als ze nou allemaal overstappen op Chello dan heb ik te minste een beetje snelheid
Hmmmz...ff kijken wat er nu uit mijn hoedje komt.....:+ Wuahahahaha....Jippie zo naar huis..........Nog iemand op stap zaterdag ben ik in Amsterdam???Op vrijdag 20 april 2001 15:37 schreef thunder0x het volgende:
Chello roeleert gewoon en neem maar van javaantje aan dat het klopt want wat hij zegt schud hij niet uit zn mouwen denk ik (voor javaantje) jippie!!!!!!!!!!![]()
![]()
Shit die Breezers maken mijn werkdag toch wat prettiger.....>:)
Slownera oftewel SoneraOp vrijdag 20 april 2001 16:50 schreef thunder0x het volgende:
wat heb jij dan?
Op vrijdag 20 april 2001 17:47 schreef ViSuaL het volgende:
[..]
Slownera oftewel Sonera
eerst zwoer ik bij bART, maar ik ben algelopen week overgestapt op Chello en dit is echt veeel en veel beter
Hogere downloadsnelheden en een Lagere ping
Dus ik zou niet meer terug willen
It seemed like a good idea at the time
Ja he, we moesten onze woorden terugnemen he. Chello is inderdaad super, niet verwacht alleen mijn newsserver doet het (nog) nietOp maandag 23 april 2001 00:16 schreef Strumxector het volgende:
* BC3 Victim is ook heel errug tevree over Chello,
eerst zwoer ik bij bART, maar ik ben algelopen week overgestapt op Chello en dit is echt veeel en veel beter
Hogere downloadsnelheden en een Lagere ping
Dus ik zou niet meer terug willen
Wat wel irri is, is dat ik nu vaak moet wachten totdat iedereen in het spel zit (Red Alert 2)
Ik woon in Almere,
gemiddel zo een 159 kb/s all the time !
Verwijderd
Tuurlijk gozer, anytime, anyplace and anywhere!!Op maandag 23 april 2001 14:33 schreef thunder0x het volgende:
hey javaantje zin in een potje ra2? tegen mij?![]()
Wuahahahahahahaha...........
BANG....BANG....:+ wuhahahahahahaha......Op dinsdag 24 april 2001 14:51 schreef thunder0x het volgende:
Javaantje is dus bang
Wist niet dat er van die grappenmakers bestonden...hihihi....
Geef maar aan gozer wanneer, misschien nog meer mensen geinteresseerd in een potje Fragg that bitch, Kill and destroy.....:(~
ksg_klompje@hotmail.com
Verwijderd
Verwijderd
voor meer geld mag je toch ook wel wat extra service verlangen of zie ik dat verkeerd?Op woensdag 25 april 2001 18:14 schreef kruitje het volgende:
Ik ga nu ook van bART naar chello het lijkt mij dus ook wel relax alleen baal er van dat ik dadelijk op 1 jan 2001 100,- piek per maand moet gaan betalen ik vind dit wel heel erg veel.
Lijkt misschien veel en we zeuren allemaal ook zo (inclusief ikke) Maar hoe dan ook wij blijven het toch wel betalen ben ik bang zolang er geen alternatief is.Op woensdag 25 april 2001 18:14 schreef kruitje het volgende:
Ik ga nu ook van bART naar chello het lijkt mij dus ook wel relax alleen baal er van dat ik dadelijk op 1 jan 2001 100,- piek per maand moet gaan betalen ik vind dit wel heel erg veel.
En als je een beetje snelheid bent gewend dan wil je echt niet langzamer, je wilt toch alleen sneller sneller sneller
usa server usa command nick=thunder0x
kom maar op
(ben trouwens het broertje van kursad die ken je toch wel
Verwijderd
Kan dus wel, ik heb wel meer dan 200 gehaald . . .Op donderdag 19 april 2001 21:17 schreef Martijn het volgende:
[..]
Je max. downloadspeed is 1,5Mbit, dus 187,5 kB/s... 200kB/s gemiddeld KAN dus NIET...|:(
Je hebt zowiezo een max aan download snelheid das overal zo..
Verwijderd
''s morgens ping van 40 ms bij CS en ''s avonds 75..
(dus met Flashget)
Das het maximale wat ik wel eens gezien..
Gemiddelde ligt zeker hoger dan 200kb/s..
Ping 30 op Gamepoint etc..
Zoiets had ik wel verwacht, dat je een broertje was ja!Op donderdag 26 april 2001 12:57 schreef thunder0x het volgende:
hey javaantje kom maar op hoor potje ra2 tegen mij wat dacht je van zaterdag 19:00
kom maar op
(ben trouwens het broertje van kursad die ken je toch wel![]()
Oja, je bent zeker blij he met die 2e puter van KGK en natuurlijk Chello en rete snel. Maare volgens mij heb je wreed geoefend met die broer van je!!
Sorry gozer, niet dat ik bang ben ofzo...maare heb verplichtingen dit weekend. Je weet wel, vrouwtje dit vrouwtje dat....need I say more???Op donderdag 26 april 2001 12:57 schreef thunder0x het volgende:
hey javaantje kom maar op hoor potje ra2 tegen mij wat dacht je van zaterdag 19:00
kom maar op
(ben trouwens het broertje van kursad die ken je toch wel![]()
zeker een verbetering die sjello
Jeetje gozer, dacht ik snelheid te zien op mijn DAP, voor het eerst boven de 60 KB/s en nu bijna altijd max 187.5 KB/s.....zit ik nu op mijn zwagers puter en die heeft @home in Delfzijl en die heeft standaard 400 KB/s en piek van 500/600 KB/s!!!!!Op vrijdag 27 april 2001 17:09 schreef thunder0x het volgende:
nee hoor niet geoefend ben gewoon een natuur talent) ik schop KGK zn kont met mn ogen dicht zelfs jij wint van hem en ja chello is echt wreed was eerst al blij met 60 kb max maar nu soms gewoon 150 160 echt cool
zeker een verbetering die sjello
Vind je het gek eigenlijk, Delfzijl.....Tja meer koeien