[BC3] MXstream

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zit al meer als een jaar met een kabel aansluiting.. (Sonera) waar ik in het begin erg tevreden over was. Maar een jaar later is het niet meer vooruit te branden zit soms minuten lang op mijn webpagina''s te wachten :( of die komen soms helemaal niet tevoorschijn |:(

Nu zat ik te denken aan MXstream van Kpn, is dit sneller als een gewoon kabel accountje of merk je geen duidelijke verschillen ?

Alvast bedankt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:35
dat ligt er dus aan wat je met een ''gewoon kabel accountje'' bedoelt en op welke variant van Mxstream je doelt......

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb nu de goedkoopste account bij Sonera wat overigens niet veel verschilt van de duurdere... Haal gemiddeld met Downloaden 5 k/s dit vind ik dus te traag.

Wil natuurlijk wel wat sneller neer kunnen halen ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
min of meer dezelfde vraag:

[topic=164065]

DIT IS MIJN WEBSITE