[BC3] pre-paid pakket.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19
Ik ben eindelijk voor mijzelf een mobiele aan het uitzoeken (had vroeger namelijk de pest aan die irritante telefoons die in restaurants hoorde afgaan ;) ).
Omdat ik vooral bereikbaar wil zijn en af en toe een kort telefoontje zal moeten plegen (ff vervoer regelen) denk ik dat een pre-paid pakket het beste bij mij past.

Alleen welk pakket moet ik pakken? Ik weet wel dat je van een van de grote bedrijven een pakket moet kopen (KPN of Libertel) omdat ik nogal eens zie dat sommige gewoon hun telefoon niet kunnen gebruiken op bepaalde plaatsen. En ik heb hem zeer waarschijnlijk op die plaatsen nodig waar je zowieso al geen telefooncel kunt vinden.
Prijs van het bellen en het pakket zelf maakt niet zoveel uit als het pakket niet al te duur is in de aanschaf. Ik ben zelf van plan iets van rond de F350 uit te geven (minder mag altijd ;)).

Iemand tips voor mij?
Alvast bedankt voor de moeite (en als je niet reageert voor het lezen van dit ''verhaaltje'' ;)).

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb zelf Telfort Pre-Paid. Lekker goedkoop en als je niet bereikbaar bent schakelt hij automatisch over naar het Libertel netwerk

They made me do it.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zelf heb ik een pre-paid pakketje van Libertel. En hier ben ik zeer tevreden mee, nooit storingen en altijd bereikbaar.

Pakketje kostte mij Fl 299,- met 100 gulden beltegoed.

Greetz!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Excrusiator
Ik vergeet natuurlijk weer iets in het verhaaltje te typen.. :z
Welke telefoon raden jullie mij aan?

* Excru aait HAL

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Een Nokia 3310 is wel leuk, of je moet even wachten en de Nokia 3330 kopen. Dat wordt het nieuwe "pre-paid paradeplaatje"... Nokia telefoons zijn vaak van goede kwaliteit.

Byteripper.

• BC3 Victim
Nokia 3310 vind ik een leuk telefoontje..
Maar ik geloof dat die niet met een Libertel kaart te koop is. (Weet ik niet zeker)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Excrusiator
Op donderdag 19 april 2001 20:11 schreef ViSuaL het volgende:
Nokia 3310 vind ik een leuk telefoontje..
Maar ik geloof dat die niet met een Libertel kaart te koop is. (Weet ik niet zeker)
Volgens de libertel site wel ;)
- Nokia 3310, adviesprijs f 399,-

* Excru aait HAL

• Excrusiator
Op donderdag 19 april 2001 20:08 schreef Byteripper het volgende:
Een Nokia 3310 is wel leuk, of je moet even wachten en de Nokia 3330 kopen. Dat wordt het nieuwe "pre-paid paradeplaatje"... Nokia telefoons zijn vaak van goede kwaliteit.

Byteripper.
Wat is even?

* Excru aait HAL

• BC3 Victim
Terwijl ze met een Ben abonementje F100,- goedkoper zijn voor de zelfde telefoon :?

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 20:30 schreef Excrusiator het volgende:

[..]

Volgens de libertel site wel ;)
- Nokia 3310, adviesprijs f 399,-
Dit zou best een leuk pakketje kunnen zijn..
Maar F 399,- vin ik toch wel vrij prijzig ;)

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Op donderdag 19 april 2001 20:37 schreef ViSuaL het volgende:
Terwijl ze met een Ben abonementje F100,- goedkoper zijn voor de zelfde telefoon :?
Da''s dus heel logisch: wie wil er in godsnaam nou een Ben prepaidnummer......
Doe verstandig (wanneer je bereikbaar wilt zijn) en koop een libertel pre-paid pakket!
:)

(of bestel een Nokia 3310 prepaid libertel pakket voor Fl.399,- bij ons ZONDER simlock........) ;););)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
of je gaat gewoon naar de primafoon
en haalt daar een nokia 3310 met
kpn-mobile voor 349,- piek.

maar ja, met die kpn-storingen de laatste tijd :? misschien dan toch maar ben :)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik weet niet of je Dutchtone wat vind, maar je kan een 3310+ jaar lang gratis abonnement bij www.tobeconnected.nl krijgen voor 250 piek. Die telefoon is simlockvrij en dat dutchtone abonnement is met 60 belminuten gratis.

Het bereik van Dutchtone vind ik vrij goed, maar als je het echt slecht vind, kan je altijd nog een KPN-prepay erin gooien. (Die kan je vaak heel goedkoop op gsm.2dehands.nl krijgen)

• Excrusiator
simlock? :?

* Excru aait HAL

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ja..... simlock...... ;)

Een simlock zit op je (prepay)telefoon om te voorkomen dat je een andere kaart indoet dan die van de aanbieder waar je de telefoon hebt gekocht. Dus je koopt Ben prepay, dan kan je er geen Dutchtone abonnement indoen; dat wordt verhinderd door de lock.

Deze simlock is te verwijderen (zelf of tegen geld bij de aanbieder) en als je een toestel met abonnement koopt zit er bijna nooit een lock op.

Oh ja, en dat "even" wachten op de 3330, dat is ongeveer een week. Maar ze zullen in het begin erg duur zijn, en ze kunnen niks extra (alleen het zinloze WAP en 2 spelletjes) en zijn even groot en zwaar.

Verwijderd

eehhwh ik koop altijd gewoon een mobieltje over van iemand...kost me dan nooit meer dan 1/3 van de nieuwprijs...en je kunt er vaak prima mee telefoneren...mijn libertel + ericsson GF768 (pappa van T10s) is prima hoor...
was geloof ik 80 piek kwijt, zat nog b-tje beltegoed op ;)

Verwijderd

BEN met siemens c35i rouleert!

Verwijderd

DUTCHTONE :)

Verwijderd

doe mij maar gewoon mijn ungelockte c35i van ben met kpn chip erin >:)

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 11:05 schreef mafiasven het volgende:
doe mij maar gewoon mijn ungelockte c35i van ben met kpn chip erin >:)
Doe dan eentje die van de vrachtwagen is gevallen, geen simlock geen simkaart (FF nieuwe halen en niet reggen!) en dan je lib tel chip :)

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 21:36
De kleinere (en Goedkopere!) aanbieders zijn goed hoor. Ik ben gisteren met mijn Telfort-foontje het ijsselmeer overgestoken (Kornwerderzand-Monnickendam), gewoon bereik.

• Excrusiator
Op zondag 22 april 2001 11:17 schreef valkenier het volgende:
De kleinere (en Goedkopere!) aanbieders zijn goed hoor. Ik ben gisteren met mijn Telfort-foontje het ijsselmeer overgestoken (Kornwerderzand-Monnickendam), gewoon bereik.
Dat is het ''westen'' van het land. Ik zit hier in het Zuiden (limburg). En wij worden altijd (letterlijk en figuurlijk) een beetje vergeten bij het aanleggen van infrastructuren (bijvoorbeeld: inet of wegen). Dus ik weet dan jammergenoeg niet of hetzelfde geld hier voor Limburg...

Maar nog bedankt voor al jullie reacties. Ben er al flink wijzer van geworden. :)

Het unlocken van je telefoon. Kan iemand mij daar iets over vertellen? (wat je moet doen en als je het niet zelf kan doen hoeveel het je ongeveer kost)

En weet iemand een site waar ik (onpartijdige) informatie kan vinden over de verschillende aanbieders?

* Excru aait HAL

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik ben ook op zoek naar een goedkoop mobieltje.. ik had deze gevonden: Telfort Pak&Bel, EricssonA 2618s, 129piek.. http://www.telfort.nl/pagina/standaard.jsp?Node_ID=167

is dat wat? Ik hoef niet veel te bellen.. en het schijnt dat op deze telefoon WAP zit? Kan ik dat dan zo gebruiken met een prepaid kaart?

Of is er nog een betere prepaidphone voor <200 piek?
Pagina: 1