Ik ben dus 1 van de "gelukkige" die van bArt naar Chello gaat, nou alles gaat volgens plan vandaag tussen 5 en 12 zou het gebeuren en dat was gewoon gelukt, dus ik alles aanpassen en het deed het, op m`n ma d`r pc dan.
Ik naar school kom ik terug, doet het het bij mij niet, DNS problemen, ik snapte er geen reet van. (win 2k) Ik bellen:
helpdesk 1 (speciaal voor bart users):
Ja hallo blablabla, Ja sorry wij ondersteunen geen win 2k, dat hebben we niet geleerd, nou dit was dus om te huilen.

Helpdesk 2 (van chello zelf), De medewerkers hebben het te druk, een ogenblik geduld aub.
Dus ik was al weer pissed
Maar dan krijg ik zo`n debiel aan de lijn, Sorry we hebben het te druk we kunnen u niet helpen. nou ERG!!!
:'(:'(:'(:'(
Dus ik zelf maar kloten in m`n win 2k instellingen, en jullie raden het nooit, HIJ DOET HET!!!!
Dus nogmaals, Als je wilt dat iets goed gedaan wordt doe je het zelf

Dank jullie voor het luisteren naar m`n geklaag
Ik naar school kom ik terug, doet het het bij mij niet, DNS problemen, ik snapte er geen reet van. (win 2k) Ik bellen:
helpdesk 1 (speciaal voor bart users):
Ja hallo blablabla, Ja sorry wij ondersteunen geen win 2k, dat hebben we niet geleerd, nou dit was dus om te huilen.
Helpdesk 2 (van chello zelf), De medewerkers hebben het te druk, een ogenblik geduld aub.
Dus ik was al weer pissed
Maar dan krijg ik zo`n debiel aan de lijn, Sorry we hebben het te druk we kunnen u niet helpen. nou ERG!!!
:'(:'(:'(:'(
Dus ik zelf maar kloten in m`n win 2k instellingen, en jullie raden het nooit, HIJ DOET HET!!!!
Dus nogmaals, Als je wilt dat iets goed gedaan wordt doe je het zelf
Dank jullie voor het luisteren naar m`n geklaag