De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je kunt ook gewoon vragen of je bij diegene even ''op z''n computer mag kijken''. Mag het niet, dan mag het niet.
Windows 98(se) en Windows ME is zo lek als een mandje.
Dus probeer het maar eens op een Willekeuride PC .
Dus probeer het maar eens op een Willekeuride PC .
Ik moet er even bij zeggen, ik ben een newbie, dus met dingen als win98 en WinME is zo lek als een mandje, denk ik, ja daar heb je gelijk in, maar heb ik nog geen idee, hoe je dan bij iemand binnenkomt, dus alsjeblieft een iets uitgebreider antwoord
tnx absolom
tnx absolom
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zorg eerst maar dat je te weten komt hoe lek windows is voordat je iemand gaat pesten met dit soort shit. als je je eerst eens verdiept in pc''s en software dan kom je er snel genoeg achter dat het veel makkelijker kan dan met subseven!
Newbie? En je wilt iemand kloten? Lekkere gast ben jij....SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!
Newbie? En je wilt iemand kloten? Lekkere gast ben jij....SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Uitgebreider antwoord:Op donderdag 19 april 2001 15:35 schreef Absolom het volgende:
Ik moet er even bij zeggen, ik ben een newbie, dus met dingen als win98 en WinME is zo lek als een mandje, denk ik, ja daar heb je gelijk in, maar heb ik nog geen idee, hoe je dan bij iemand binnenkomt, dus alsjeblieft een iets uitgebreider antwoord
tnx absolom
1. Lees de FAQ even door alsjeblieft.
2. Trek je eigen conclusies uit de informatie die je in de FAQ leest.
Dit soort topics mogen niet op GoT omdat:
1. T.net hierdoor in de problemen kan raken
2. Het lame is.
3. En bovendien illegaal.
1. T.net hierdoor in de problemen kan raken
2. Het lame is.
3. En bovendien illegaal.
Pagina: 1