Toon posts:

[BC3] KPN-Storing

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er lijken landelijke problemen met de telefonie te zijn. Als ik in Arnhem naar een 026-nummer bel krijg ik lijn is bezet. Ook op Breda en Rotterdam heb ik het getest en dit werkt niet. Hebben jullie ook dit probleem? En zo ja op welke plaats?

In elk geval liggen er ook een heleboel KPN-inbelpunten voor internet eruit dus ik ga het druk krijgen :)

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Zie ook [topic=164089]

Byteripper.

Verwijderd

schijnt een landelijke storing te zijn Grrrr pokke KPN :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik kom ook al niet ingebeld bij mijn provider (via laptop, zit nu op mijn werk). :(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
(jarig!)
Hier in Nieuwegein krijg ik niets aan de praat...
2 GSM''s en de normale telefoonlijn is dood!

Sign of my Time

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik kan alleen mensen bellen die dezelfde netwerkaanbieder (Telfort) hebben als ik.
Ook met me Libertel telefoon kan ik alleen maar Libertellers bellen, meer mensen dit probleem...??

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Noodscenario gaat in werking, reservenetwerk voor 112 e.d. wordt werking gezet.

Verwijderd

Topicstarter
Door een storing doet KPN telefonie het niet, bellen en gebeld worden is vrijwel onmogelijk. Omdat de vaste telefoons niet werken gaat iedereen mobiel bellen... waardoor momenteel het mobiele netwerken van ALLE providers overbelast is (logisch)

Verwijderd

Ik kan hier (Arnhem) normaal telefonieren :?

Verwijderd

Topicstarter
Het is ook een beetje een vreemd probleem. Er is iets met de software mis die de verbinding legt tussen KPN en bijvoorbeeld Tele2, A2000 en andere operators.... In sommige gevallen is het bellen wel mogelijk en het schijnt nu allemaal al weer een stuk beter te gaan....

Verwijderd

DEN HAAG - Door een probleem met de software bij KPN die zorgt voor de verbindingen tussen de verschillende netwerken van de verschillende operators - ook KPN zelf - kunnen donderdagmiddag in het hele land telefoonverbindingen niet tot stand komen. Dit geldt zowel voor mobiele als vaste netwerken.

De storing treedt alleen op zodra een verbinding gelegd moet worden met een ander netwerk, bijvoorbeeld van andere operators dan KPN, zoals Libertel, Telfort, Tele2 of A2000. Mensen die deze operators hebben, kunnen geen of moeilijk contact maken met het KPN-net en andersom, aldus een woordvoerder van KPN. Zij krijgen daardoor geen kiestoon als ze iemand willen opbellen.

Volgens de zegsman moeten computers opnieuw worden ingesteld om de storing te verhelpen. Hij benadrukt dat het overgrote deel van de telefoonlijnen nog steeds KPN als operator heeft.

(c) IPB/ANP

Verwijderd

Mijn ADSL (XS4ALL) lag er net ook uit, het bandje bij de helpdesk zei dat er een landelijke KPN storing was.
Blijkbaar niet meer, want ik kan nu dus wel gewoon inloggen.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39
Hij doet ut weer :)

(tenminste, bij mij)

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn wel problemen bij ADSL, het inloggen is niet onmogelijk maar het kan moeizaam gaan, daarbij treden vaak de fouten 691 en 718 op. Een oplossing kan zijn 1x met verkeerd gebruikersnaam/wachtwoord in te bellen om de Radius-cache te resetten. Ook kan het helpen om een nieuwe verbinding aan te maken (alleen bij Win2000, NT en 98 (niet vergeten CHAP aan te vinken))

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
onze telefoonlijn is helemaal dood...
je hoort niet eens de kiestoon (en ja, de stekker zit erin;) )

Ik dacht aanvankelijk dat de rekening niet betaald was, maar dan hoor je normaal een bandje en kun je wel gebeld worden...

maar het ligt dus aan een storing

hmm

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
ADSL loopt vandaag, maar vooral gister ook te fucken (vooral MSN en ICQ, http gaat prima)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

ADSL is idd niet echt lekker, al een paar dagen met ICQ. Vanmiddag dus helemaal plat.
Daarbij is het ENORM traag!!! Beetje jammer van de ADSL :(
Pagina: 1