met landelijke kpn netwerk ligt eruit en ook een aantal mobiele netwerken doen t nu niet.
wel lekker rustig aangezien ik op een callcenter werk...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
vaste telefoonlijn doet t net zo min....Op donderdag 19 april 2001 14:18 schreef Mries! het volgende:
ik kreeg net ongeveer 5 seconden verbinding en toen was het *clicketyclick* weg verbindingGeen vast telefoon in de buurt ook
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
klopt, alles ligt plat ook vaste lijn, de MIR is op het KPN gebouw gepleurt,
al m''n klanten geloven het
Verwijderd
Hmmz... Heb net even internet dichtgegooid om iemand te bellen (moet wel nu mobiel het niet doet) en dat ging ook al niet ... Van Amersfoort naar Utrecht bellen vind ie niet leuk, en van Amersfoort naar KPN Mobile ook nietOp donderdag 19 april 2001 14:21 schreef Byteripper het volgende:
Geen problemen met vaste lijn hier... ben nu netjes ingebeld (56k) via Wish.
Byteripper.
no comment
Verwijderd
Verwijderd
no comment
SMS doet het zonder problemen hoor... zelfs vanaf bijvoorbeeld mtnsms.comOp donderdag 19 april 2001 14:45 schreef Martinus het volgende:
als je niet mobiel kan bellen kan je ook niet sms-en, zoals met oud en nieuw en dat kan dus WEL, dus even kalm aan Harry
Verwijderd
is nu bijna een uur geleden, niet bepaald snelDEN HAAG Door een computerprobleem bij KPN kunnen mensen die een telefoonlijn hebben bij andere operators (Telfort, Tele2 en A2000) niet bellen.Voglens KPN kan de storing snel worden verholpen.
Verwijderd
no comment
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
no comment
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Leven is meervoud van lef
no comment
Verwijderd
no comment
Verwijderd
no comment
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
Ik ook niet KPN (Noord-Holland)Op donderdag 19 april 2001 15:51 schreef PowerUser het volgende:
Ik kan nog niet bellen hoor (libertel, zeeland)
Verwijderd
Hier is het ook lekker rustig, alleen mensen die wel eens niet kunnen inbellen, zijn er niet zoveel. Maar mn collega-agents die onder op het Call Center van Telfort werken hebben het "ietsjes" drukker met mensen die denken dat hun gsm stuk isOp donderdag 19 april 2001 14:16 schreef Evening_Shade het volgende:
met landelijke kpn netwerk ligt eruit en ook een aantal mobiele netwerken doen t nu niet.
Verwijderd
Verwijderd
Sjonge jonge, wat een klein kind!Op donderdag 19 april 2001 15:39 schreef Bram22 het volgende:
Alle homo''s kunnen weer hun triltelefoon in hun aars proppen, hij trilt weer!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Ik werkte gisteren in de Helpdesk van PMG (Het Net / Planet) en het was heerlijk rustig, niemand kon ons bereikenOp donderdag 19 april 2001 23:01 schreef kchong999 het volgende:
damn, ik had vandaag een dienst overgenomen van iemand (ik werk bij libertel klantenservice) dat had ik echt niet moeten doen... storing dit storing dat. aaaaaaaaaaah.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq