Verwijderd

Topicstarter
met landelijke kpn netwerk ligt eruit en ook een aantal mobiele netwerken doen t nu niet.
wel lekker rustig aangezien ik op een callcenter werk... :)

Verwijderd

Ik kan vanmiddag sinds ongeveer 14:00 niet meer mobiel bellen! Libertel doet het niet en dutchtone ook niet :? De Libertel kaart die in een Panasonic GD92 zit gaat niet over en keert gewoon terug naar het beginscherm, en de dutchtone kaart die in een Mot.v3690 zit die vraagt om redial..vage boel. Telfort schijnt ook plat te liggen??

Verwijderd

Wou het net gaan vragen...

Hier in Tilburg met Ben en 3210 doet ie ook helemaal niets meer. Netwerk bezet, hele vage ingesprektonen.

Vriend van me in Eindhoven met Telfort heeft "Verbindingsfout geconstateerd".

Hier wordt sinterklaas niet vrolijk van :(

Verwijderd

Ow vandaar. Bel in met een modem en ik moest het wel 30 keer proberen. Netwerk was de hele tijd bezet!

Verwijderd

Mensen heel nederland heeft last van storingen zowel mobiel als vast netwerk.

Men heeft zelf nog geen idee wat het is bij Kpn ,kan nog effe duren dus :(

shit net te laat :P

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Wazig ... hier hetzelfde probleem. Ik heb Libertel en probeer nu al 45 min. iemand anders te bereiken, maar krijg steeds een "netwerk bezet" toon... Andere nummers doen het ook niet. Het enige nummer dat nog wel werkt, is dat van de Libertel Voicemail en de Klantenservice (bel ik nu mee). Echt wazig dit... zou er een storing zitten in de link naar het KPN netwerk ofzo??? Ik woon btw in Amersfoort.

Byteripper.

Verwijderd

ik kreeg net ongeveer 5 seconden verbinding en toen was het *clicketyclick* weg verbinding :( Geen vast telefoon in de buurt ook :(

Verwijderd

Inderdaad. Het is landelijk amar er zijn ook plaatsen die wel werken.... waar werkt het eigenlijk wel? (nodig voor op het werk)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 14:18 schreef Mries! het volgende:
ik kreeg net ongeveer 5 seconden verbinding en toen was het *clicketyclick* weg verbinding :( Geen vast telefoon in de buurt ook :(
vaste telefoonlijn doet t net zo min....

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

Geen problemen met vaste lijn hier... ben nu netjes ingebeld (56k) via Wish.

Byteripper.

Verwijderd

Bij mij werken sommige lokale regio nummers het wel. Van libertel naar libertel mobile is ook nog mogelijk volgens mij.

Verwijderd

Het is heel logisch: KPN telefoonnetwerk ligt eruit. Daardoor gaat iedereen mobiel bellen en bij de meeste mobiele providers raakt daardoor het netwerk overbelast.

Verwijderd

Een huisgenoot heeft net een vaste KPN lijn geprobeert en die doet et wel :?

Verwijderd

Misschien doet ie het bij vlagen, hij lijkt op sommige plaatsten wel te werken maar bijna overal niet. Daarom is het mobiele netwerk nu overbelast waardoor dat ook niet goed meer werkt.

Verwijderd

Ben-onbereikbaar doet het nu wel:) Buurt apeldoorn.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Hier in Amsterdam mooi niets.
Hele bedrijf ligt plat :)
Kan me er niet zo druk om maken eigenlijk :Y)

Lekker rustig!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Maat van me die bij Telfort werkt:
klopt, alles ligt plat ook vaste lijn, de MIR is op het KPN gebouw gepleurt,
al m''n klanten geloven het

Verwijderd

Misschien doet ie het bij vlagen, hij lijkt op sommige plaatsten wel te werken maar bijna overal niet. Daarom is het mobiele netwerk nu overbelast waardoor dat ook niet goed meer werkt.

Nu werkt het af en toe weer maar dat is bij vlagen, het hapert allemaal nogal.

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

SMS doet het nog wel ( mtnsms.com ) >:)

Byteripper.

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

Op donderdag 19 april 2001 14:21 schreef Byteripper het volgende:
Geen problemen met vaste lijn hier... ben nu netjes ingebeld (56k) via Wish.

Byteripper.
Hmmz... Heb net even internet dichtgegooid om iemand te bellen (moet wel nu mobiel het niet doet) en dat ging ook al niet ... Van Amersfoort naar Utrecht bellen vind ie niet leuk, en van Amersfoort naar KPN Mobile ook niet :(

Byteripper.

• Martinus
  • Laatst online: 16-03 11:52

no comment

Verwijderd

TUURLIJK STAAT ER NIKS OVER MOBIEL MAAR ALS DE VASTE TELEFOONS NIET WERKEN RAAKT HET MOBIELE NETWERK OVERBELAST OMDAT IEDEREEN MOBIEL GAAT BELLEN.

Net als bijvoorbeeld om kwatr oevr twaalf met oud en nieuw, kreeg je precies dezelfde meldingen, gewoon omdat er zoveel mensen aan het bellen zijn.

Verwijderd

Nou die mensen bij de kpn die ik gebeld had wisten niet eens wat het probleem was. Geloof dat dit probleemtoch iets groter is.

• Martinus
als je niet mobiel kan bellen kan je ook niet sms-en, zoals met oud en nieuw en dat kan dus WEL, dus even kalm aan Harry

no comment

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

Op donderdag 19 april 2001 14:45 schreef Martinus het volgende:
als je niet mobiel kan bellen kan je ook niet sms-en, zoals met oud en nieuw en dat kan dus WEL, dus even kalm aan Harry
SMS doet het zonder problemen hoor... zelfs vanaf bijvoorbeeld mtnsms.com

Byteripper.

Verwijderd

Nieuwskwoot:
DEN HAAG Door een computerprobleem bij KPN kunnen mensen die een telefoonlijn hebben bij andere operators (Telfort, Tele2 en A2000) niet bellen.Voglens KPN kan de storing snel worden verholpen.
is nu bijna een uur geleden, niet bepaald snel :) De schade claims zullen wel weer om hun oortjes vliegen :)

Verwijderd

Die melding op Teletext klopt ook niet helemaal toch ?

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

Net eindelijk een miep van Libertel aan de telefoon (wachttijd normaal: hooguit 2 min, nu 15 min). Die zie dat er ook storing was bij Libertel, en dat ze hard bezig waren met een oplossing. Verder vroeg ze nog naar mijn mobiele nr. en het postcodegebied waar ik mij bevond. Misschien dat er een aantal storingen tegelijk zijn ofzo?

Byteripper.

Verwijderd

Ik had het alleen ff vet en met hoofdletters neergezet omdat iedereen er oevrheen las... ik ben wel kalm hoor :)

Volgens teletekst is het probleem bij mensen die een andere operator (als Tele2) hebben maar ik vraag dat af. Alles is plat, ook internet inbelnummers e.d.

SMS werkt inderdaad wel gewoon, SMS gaat over een ander netwerk en dat is niet overbelast. Met Oud en Nieuw zou ik ook gaan SMS-en maar niet als je telefoon het ff niet doet.

• Martinus
Okee, maar veel ligt plat,
van Grun tot in iedergeval Alkmaar aan de posts te zien.
Volgens een Stufies generalis ongeveer 75%

no comment

Verwijderd

Wat nou hele grappig is dat het normaal heel druk zou moeten zijn op het werk omdat niemand kan internetten maar veel mensen kunnen ons ook niet bellen dus het is niet rustiger maar ook niet drukker dan normaal :)

Verwijderd

heheh lol ;) SMS doet het dus wel..maarja kan moeilijk klanten gaan SMS''en he :)

Verwijderd

Zou de Kpn hier nog schade claims voor aan de broek kunnen krijgen ?

Verwijderd

Het gaat nog wel om een softwareprobleem... zou vrij snel verholpen moeten zijn maar ja... kan veel geld gaan kosten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tering wat kut, al die wijven kunnen me niet bereiken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Martinus
haat het, zie hier mensen om me heen bellen maar good-old libertel fucked het.

no comment

Verwijderd

Voor de transport sector is dit ook mooi kloten , planners kunnen de chaffeurs niet bereiken etc. Kost aardig wat duiten.

• BC3 Victim
Ik baal van al die trieste mensen hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

[off-topic]

Mensen hou het een beetje op niveau en leuk hiero...

[/off-topic]

Dat het inderdaad een groot probleem is blijkt uit het volgende: KPN laat het noodscenario in werking treden, het "nood-nertwerk" wordt in werking gesteld om Brandweerd Politie Ambulance en andere belangrijke instaties bereikbaar te maken.

• BC3 Victim
Hey Mries, leuke form, lekker druk bij ons. Wel klote dat die fuckin'' MIR is neergestort op het KPN-gebouw, anyway, het blijft druk hier

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:52

Kettrick

Rantmeister!

Dutchtone werkt prima hier,

Zuid-Oost Fryslan

kan gewoon bellen.

• BC3 Victim
Laten we het ergens anders over hebben!
De KPN is al jaren kut dus dat is geen nieuws. En dat slappe correcte gelul daar heeft niemand wat aan! Dus tijd om bijvoorbeeld homo''s te straffen e.d.

• Loesje
  • Laatst online: 02-07-2025
Dat is niet helemaal waar. We hebben hier ook een aansluiting op het noodnetwerk, en dat werkt ALTIJD, alleen nu wordt het ook gebruikt.
Normaal gebruik je die telefoons gewoon niet.

Nu ook niet trouwens, mocht je dat netwerk willen gebruiken moet je wel echt een groot probleem hebben...

Leven is meervoud van lef

• Martinus
ik vind bram22 een beetje..................

no comment

• BC3 Victim
Om homo te mogen zijn moet je bijvoorbeeld ook stratenveger of vuilnisman zijn.

• Martinus
?

no comment

Verwijderd

Brammes is gewoon een loser, laten we dat jochie maar negeren...

Ik kreeg hier indirect door dat het noodnetwerk in werking wordt gezet, meer weet ik er niet over. Is in elk geval wel een serieus probleem dus. Nog wat extra nieuws.. van nu.nl:

DEN HAAG - Door een probleem met de software bij KPN die zorgt voor de verbindingen tussen de verschillende netwerken van de verschillende operators - ook KPN zelf - kunnen donderdagmiddag in het hele land telefoonverbindingen niet tot stand komen. Dit geldt zowel voor mobiele als vaste netwerken.

De storing treedt alleen op zodra een verbinding gelegd moet worden met een ander netwerk, bijvoorbeeld van andere operators dan KPN, zoals Libertel, Telfort, Tele2 of A2000. Mensen die deze operators hebben, kunnen geen of moeilijk contact maken met het KPN-net en andersom, aldus een woordvoerder van KPN. Zij krijgen daardoor geen kiestoon als ze iemand willen opbellen.

Volgens de zegsman moeten computers opnieuw worden ingesteld om de storing te verhelpen. Hij benadrukt dat het overgrote deel van de telefoonlijnen nog steeds KPN als operator heeft.

• Martinus
zie ook: [topic=164110]

maar dit is meer mijn forum, soms

no comment

• Martinus
Bram is gewoon HOMO

no comment

• BC3 Victim
Ik vind Bram geen loser! Hij heeft gelijk!
Homo''s mogen bijvoorbeeld ook niet bellen daarom is dit ingevoerd. Het is bewezen dat homo''s op donderdagmiddag de meeste afspraken maken en dat kan nu dus niet! Dus dan maar op goed geluk naar het bos! Hahaha.

Verwijderd

bram is gewoon een debiele kloon denk ik zo.

Centrale doet het weer hiero

• BC3 Victim
Jeetje, ik voel me aangevallen.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Naja ik heb kabelinternet, en bel met Ben. Ik heb zojuist mams gebeld en alles werkt nog perfect. Hier is dus niks aan de hand...

Verwijderd

[off-topic] Gewoon niet reageren, die jongen gewoon aandacht nodig. [/offtopic]

Een aantal dingen ben ik nu aan het testen en dat lijkt gewoon weer te werken.... bij jullie ook de problemen opgelost???

• Martinus
hij leefde heel even, net zo als Bram de nicht

no comment

Verwijderd

Regio Hengelo lijkt het nu opgelost zijn.

Verwijderd

in Alkmaar werkt libertel weer alleen nu KPN nog shit man wat baal ik hier van

klanten die je niet kunnen berijken en vooral je GF die je niet kan berijken

mazal

Verwijderd

Het was dus niet alleen overbelasting van het mobiele netwerk, komt inderdaad oko door de software-problemen.......

laatste nieuwsquote:

DEN HAAG Het mobiele telefoonverkeer in ons land ligt sinds het begin van de middag plat.Oorzaak is een storing in de software bij KPN.Ook de vaste telefoonlijnen van andere operators dan KPN,zoals Tele2 en Telfort,zijn niet meer bereikbaar. Alleen de vaste lijnen van KPN zelf kunnen nog worden gebeld.

Volgens KPN moeten de computers opnieuw worden ingesteld."Dat kan binnen een half uurtje zijn gebeurd",aldus een woordvoerder.

Het is de derde keer in korte tijd dat het telefoonverkeer wordt getroffen door een computerstoring bij KPN.

Verwijderd

zo, kan weer dutchtonen en libertellen :)

Verwijderd

Ja ik woon in helvoirt dus (voor de mensen die weten wie daar nog meer woont) ik kan altijd belle.

greetzzz

(8>

• BC3 Victim
Alle homo''s kunnen weer hun triltelefoon in hun aars proppen, hij trilt weer!

Verwijderd

Mobiel werkt weer, via de vaste telefoon is het nog een beetje problematisch maar het is nu bekend dat er stroing is dus de belasting van het mobiele netwerk is al afgenomen.

Verwijderd

Ik kan nog niet bellen hoor (libertel, zeeland)

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Heee jongens...moet je horen...het werkt allemaal weer :) DUH!!

Weten jullie het verschil tussen de KPN en de Italiaanse maffia?

De Italiaanse maffia is georganiseerd!!

DAMN! En mijn vrouw werkt daar gewoon...but not for long hehehe

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 15:51 schreef PowerUser het volgende:
Ik ook niet KPN (Noord-Holland)

baal

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 15:51 schreef PowerUser het volgende:
Ik ook niet KPN (Noord-Holland)

baal er van enne Dutchtone werkt ook nog niet

Verwijderd

bram22.. you Rule... >:)

Verwijderd

Mensen mat abo''s hebben op dit moment trouwens iets meer geluk dan mensen met pre-paids, abo gaat namelijk voor pre-paid.
Daarnaast hebben alle mobiele netwerken storingen gehad door overbelasting of omdat ze vaste lijnen van KPN huren die plat lagen. Vooral het vaste netwerk van KPN lag in regio Amsterdam plat.
Op donderdag 19 april 2001 14:16 schreef Evening_Shade het volgende:
met landelijke kpn netwerk ligt eruit en ook een aantal mobiele netwerken doen t nu niet.
wel lekker rustig aangezien ik op een callcenter werk... :)
Hier is het ook lekker rustig, alleen mensen die wel eens niet kunnen inbellen, zijn er niet zoveel. Maar mn collega-agents die onder op het Call Center van Telfort werken hebben het "ietsjes" drukker met mensen die denken dat hun gsm stuk is >:)

Verwijderd

Het is allemaal momenteel nog een beetje half-half

Verwijderd

ben klaar met bellen, wat mij betreft mag het weer plat ;)

Verwijderd

<uitlach mode>
HAHA en ik heb abbo van telfort en die deej et lekker de hele dag.
</uitlagmode>

(8>

Verwijderd

damn, ik had vandaag een dienst overgenomen van iemand (ik werk bij libertel klantenservice) dat had ik echt niet moeten doen... storing dit storing dat. aaaaaaaaaaah.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 19 april 2001 15:39 schreef Bram22 het volgende:
Alle homo''s kunnen weer hun triltelefoon in hun aars proppen, hij trilt weer!
Sjonge jonge, wat een klein kind! :(

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 23:01 schreef kchong999 het volgende:
damn, ik had vandaag een dienst overgenomen van iemand (ik werk bij libertel klantenservice) dat had ik echt niet moeten doen... storing dit storing dat. aaaaaaaaaaah.
Ik werkte gisteren in de Helpdesk van PMG (Het Net / Planet) en het was heerlijk rustig, niemand kon ons bereiken :)
Pagina: 1